Kinshasa (3) | Misja 9.2 w Splinter Cell Double Agent poradnik Tom Clancy's Splinter Cell: Double Agent
Ostatnia aktualizacja: 30 sierpnia 2019
Teraz szybko przebiegnij do drugiego namiotu (#1). W zbliżony sposób musisz rozciąć płótno i wejść do środka. Wyjdź z namiotu i skieruj się w lewo (#2). Zacznij szybko przemieszczać się w stronę dużej anteny. Jeśli pozostaniesz w cieniu i nie będziesz się zbytnio wychylał, to nie powinieneś zostać zaatakowany. Możesz się tu też schować i zaczekać aż wartownicy przestaną patrolować tę część kompleksu.
Schowaj się teraz przy metalowych obiektach i zaczekaj aż sytuacja się nieco uspokoi. Kiedy uznasz, że jesteś gotowy, zacznij skradać się w stronę metalowej bramki (#1). Otwórz ją i ruszaj w stronę anteny. Zbliż się do charakterystycznej drabiny (#2). Po drodze dobrze byłoby zapisać stan gry. Zanim ruszysz na górę, upewnij się też, że żaden z żołnierzy nie idzie w Twoją stronę.
Ruszaj na górę (#1). Przed Tobą stosunkowo długa wspinaczka, ale przy odrobinie szczęścia nie powinieneś zostać zaatakowany. Po dotarciu na miejsce wysłuchaj nowych rozkazów. Podejdź do znajdującego się tu karabinu snajperskiego (#2). Radziłbym zapisać sobie stan gry, gdyż przed Tobą najważniejsza decyzja tej części misji.
Jak już powiedziałem, musisz tu podjąć odpowiednią decyzję. Po chwili w pomieszczeniu pojawi się Hisham (#1). Możesz go zabić LUB zaczekać aż zjawi się tu jeden z oficerów. Pragnąc uratować agenta CIA, to właśnie tego gostka musiałbyś zlikwidować (#2).
Uwaga! Wybór ten może już mieć istotny wpływ na wygląd zakończenia gry.
1) Jeśli pozwoliłeś na przeprowadzenie ataku na statek, powinieneś raczej uratować Hishama. W przeciwnym przypadku zablokujesz sobie dostęp do najlepszego zakończenia.
2) Jeśli nie dopuściłeś do zdetonowania bomby, Hishama będziesz mógł zabić. Jego śmierć nie przekreśli Twoich szans na obejrzenie wszystkich możliwych zakończeń.
Zabicie Hishama pozwoli ci w prostszy sposób przejść kolejną misję. Osobiście radziłbym jednak spróbować go ocalić. Jeśli chcesz, możesz zlikwidować paru kolejnych gostków (#1). Nie jest to jednak wymagane. Wieża, na której się znajdujesz zostanie natomiast zniszczona (#2). Nie mogłeś temu zapobiec. Przygotuj się na ostatni poziom tej misji.