NYC - JBA HQ - Part 1 (2) | Misja 3 w Splinter Cell Double Agent poradnik Tom Clancy's Splinter Cell: Double Agent
Ostatnia aktualizacja: 30 sierpnia 2019
W pierwszej kolejności będziesz musiał podejść do krawędzi półki, tak aby na ekranie pojawiła się dobrze znana ikonka (#1). Teraz musisz się zacząć odpowiednio odbijać, unikając jednocześnie przemieszczających się laserów. Po dotarciu na dół powinieneś zauważyć otwarte przejście (#2). W przeciwnym przypadku oznaczałoby to, iż po drodze popełniłeś jakiś błąd. Odpowiednio wcześniej dobrze byłoby zapisać stan gry.
Możesz już skierować się do kolejnego korytarza (#1). Po raz kolejny czekają Cię pułapki laserowe, z którymi będziesz się jakoś musiał uporać. Zaczekaj aż laser zacznie się przesuwać. Wskocz teraz na półkę, a następnie schowaj się we wnęce (#2). Z wykonaniem tej czynności nie możesz się zbytnio pośpieszyć.
Tym razem będziesz musiał ominąć pierwszą wnękę, wskoczyć do drugiej (#1), a następnie zaczekać aż laser zacznie przemieszczać się w drugą stronę. Po pokonaniu tych pułapek będziesz już mógł skorzystać ze ścieżki, która prowadzi bezpośrednio do sejfu (#2). Nie wpadniesz tu już na żadne pułapki. KONIECZNIE zapisz stan gry.
W pierwszej kolejności będziesz oczywiście musiał podejść do sejfu (#1). Czeka Cię tu niezbyt skomplikowana mini-gra. W pierwszej kolejności przytrzymaj prawy klawisz kierunkowy. Zaczekaj aż wszystkie trzy dyski zaczną się obracać. Jeden z nich musi zablokować się w odpowiedniej pozycji (#2). Zapali się zielona lampka.
Teraz musisz zmienić kierunek poruszania się, trzymając lewy kursor. Zaczekaj na zaświecenie się drugiej lampki (#1). Na koniec ponownie przytrzymaj prawy klawisz kierunkowy. Po otwarciu sejfu automatycznie zaliczysz to zadanie. Możesz już wracać do centralnej części bazy. Skorzystaj z niewielkich drzwi (#2). Kawałek dalej odnajdziesz natomiast drabinę.
Otwórz właz i zacznij wracać się do centralnego pomieszczenia kompleksu (#1). Po drodze miniesz garaż i strzelnicę. Miejsca te możesz zignorować. Teraz zajmiemy się założeniem pluskwy na antenie. Obróć się w prawo. Powinieneś zauważyć tu drabinę, z której musisz skorzystać (#2). Koniecznie zapisz stan gry. Za chwilę będziesz się bowiem musiał skradać!
Po znalezieniu się na górze zaczekaj aż robotnicy przestaną ze sobą rozmawiać (#1). Spróbuj do nich podejść. Zauważ, że dopiero w pewnym miejscu będziesz mógł kucnąć. Spróbuj przedostać się do prawego korytarza (#2). Odnajdziesz tu drabinę, z której należy oczywiście korzystać. Ponownie zapisz stan gry.
Ostrożnie wyjdź z dziury. Musisz się błyskawicznie obrócić w lewo (#1). Ruszaj przed siebie. Teren ten powinien być patrolowany przez jednego z wartowników. Musisz za nim podążać, unikając jednocześnie jego wzroku (#2). Warto korzystać znajdujące się przy płocie obiekty. Po dotarciu do anteny skręć w lewo. Nie powinieneś zostać przez nikogo zauważony.
W pierwszej kolejności będziesz musiał zneutralizować znajdujący się tu zamek (#1). Po wykonaniu tej czynności załóż pluskwę, dzięki czemu zaliczysz drugi główny cel tej misji. Teraz musisz zaczekać na wartownika, którego unikałeś kilka chwil wcześniej (#2). Zaczekaj aż zbliży się on do bramki, która prowadziła do anteny.