Shanghai - Hotel (1) | Misja 5 w Splinter Cell Double Agent poradnik Tom Clancy's Splinter Cell: Double Agent
Ostatnia aktualizacja: 30 sierpnia 2019
Shanghai - Hotel
Czas i miejsce akcji: Szanghaj, Chiny; 6 lutego 2008
LISTA ZADAŃ:
Assignment (Zadania)
1) [JBA] Reach Aswat's room 2406 (Przedostań się do pokoju doktora Aswata)
2) [JBA] Extract via Emile's helicopter (Ewakuuj się przy użyciu śmigłowca)
Primary objectives (Główne cele)
1) [NSA] Sample Red Mercury (Pobierz próbkę Red Mercury)
2) [NSA] Kill Dr. Aswat (Zabij doktora Aswata)
3) [JBA] Get Aswat's notes from his room (Zdobądź notatki doktora Aswata)
4) [NSA] Record the secret meeting (Nagraj przebieg tajnego spotkania)
5) [NSA] Infiltrate Hotel (Przedostań się do hotelu)
Secondary objectives (Poboczne cele)
1) [NSA] Complete mission without alerts* (Ukończ całą misję bez wszczynania alarmów)
2) [NSA] Infiltrate the hotel without alerts* (Przedostań się do hotelu bez wszczynania alarmów)
3) [NSA] Don't kill civilians (Nie zabijaj cywilów)
OPIS PRZEJŚCIA MISJI:
Na początek tradycyjnie już czeka Cię ciekawie zrealizowany filmik (#1; #2), który z czasem przekształci się w częściowo interaktywny przerywnik. Wysłuchaj tego co kolega z organizacji JBA ma do powiedzenia. Zauważysz też, że pilot śmigłowca został otruty.
Przed Tobą bardzo prosta mini-gra. Musisz ustabilizować tor lotu śmigłowca, wykorzystując dwa klawisze kierunkowe (#1). Nie powinno ci to sprawić żadnych problemów. Po chwili gra ponownie przejmie kontrolę nad maszyną (#2). Zaczekaj aż wyląduje ona na dachu. Wysłuchaj dodatkowych komentarzy. Po chwili odzyskasz pełną kontrolę nad głównym bohaterem.
Podczas rozgrywania tej misji radziłbym często korzystać z noktowizora. Na początek będziesz musiał wspiąć się na niewielką półkę złożoną z palet (#1). Podskocz teraz do góry, tak aby chwycić się wyżej położonej półki (#2). Musisz teraz przeskoczyć przez barierkę. Strażnikami nie musisz się jeszcze martwić, gdyż powinni ze sobą rozmawiać.
Teraz musisz szybko podejść do drabiny (#1), prowadzącej na dach tego budynku. W dalszym ciągu nie powinieneś martwić się wartownikami. Oczywiście nie możesz się tu zbytnio ociągać. Zaczekaj aż wartownik odejdzie w lewo, podejdź do dużej konstrukcji i zjedź po linie na dach sąsiedniego budynku. Zapisz tu sobie stan gry. Teraz musisz wskoczyć na znajdującą się tu metalową konstrukcję (#2). W miarę możliwości staraj się nie wywoływać zbyt dużego poruszenia.
Zeskocz na dół i przejdź po deskach (#1) na znajdujący się tu niewielki kontener. Wykorzystaj wolną chwilę do tego żeby przyjrzeć się patrolującym ten teren wartownikom (#2). Nie możesz zeskoczyć na dół, gdyż straciłbyś tu dużo energii. Zamiast tego spróbuj chwycić się kontenera. Nie zeskakuj jeszcze na niższą półkę.
Musisz zaczekać na odpowiedni moment. Strażnicy powinni rozejść się w przeciwne strony. Zeskocz na dół i ruszaj przed siebie (#1). Musisz dotrzeć do niewielkich schodów, po których należy oczywiście wyjść (#2). Nie wywołuj zbyt dużego hałasu, gdyż mógłbyś doprowadzić do wszczęcia alarmu.
Ponownie radziłbym zapisać stan gry, choć kolejne kroki nie będą zbyt skomplikowane. Znajdziesz się przy dużym dźwigu. Podejdź do niewielkiego pudełka. Otwórz drzwiczki (#1), a następnie skorzystaj z konsoli. Będziesz musiał włamać się do systemu. Zauważ, że na zaliczenie mini-gry masz mniej czasu. Na szczęście po zaliczeniu tego poziomu odblokujesz ulepszone narzędzie do łamania zabezpieczeń. Po włamaniu się do systemu wybierz opcję wyłączenia świateł. Powinien się tu zjawić wartownik (#2). Nie musisz się go obawiać, gdyż zatrzyma się na schodach.
Przeciwnik nie skorzysta też z latarki, tak więc nie musisz się chować. Zaczekaj aż sobie pójdzie. Skorzystaj ze znajdującej się tu drabiny (#1), ze zlokalizowaniem której nie powinieneś mieć dużych problemów. Ruszaj prosto. Przejdź po wąskim metalowym fragmencie. Musisz dotrzeć do miejsca, w którym zapali się ikonka skorzystania z liny (#2).