Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Tom Clancy's Splinter Cell: Double Agent - poradnik do gry

Tom Clancy's Splinter Cell: Double Agent - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

NYC - JBA HQ - Part 4 (2) | Misja 10.2 w Splinter Cell Double Agent poradnik Tom Clancy's Splinter Cell: Double Agent

Ostatnia aktualizacja: 30 sierpnia 2019

Niezależnie od wybranej ścieżki, będziesz musiał skorzystać z dwóch drabin (#1). ZANIM wejdziesz na górę, zapisz stan gry. Powinieneś zauważyć Emile'a, którego nie możesz jeszcze dopaść. Obróć się i skieruj w stronę jedynego możliwego wyjścia (#2). Przed Tobą kolejny bardzo wymagający fragment tej misji.

1 - NYC - JBA HQ - Part 4 (2) | Misja 10.2 w Splinter Cell Double Agent - Tom Clancys Splinter Cell: Double Agent - poradnik do gry
Do usunięcia masz w sumie czterech przeciwników (+Emilea) - NYC - JBA HQ - Part 4 (2) | Misja 10.2 w Splinter Cell Double Agent - Tom Clancys Splinter Cell: Double Agent - poradnik do gry

Do usunięcia masz w sumie czterech przeciwników (+Emile'a). W pomieszczeniu tym praktycznie nie można się skradać, tym bardziej, iż musisz się liczyć z uciekającym czasem. Trzech z czterech terrorystów radziłbym więc zabić. Jeśli w miarę szybko poradziłeś sobie z poprzednimi gostkami, to jeden z bandytów powinien patrolować okoliczny teren (#1). Załatw go celnym strzałem w głowę. Jego śmierć nie powinna nikogo zaalarmować. Przejdź szybko w lewo, gdyż kolejny terrorysta skorzysta z drabiny (#2). Warto byłoby go w tym miejscu ogłuszyć.

2 - NYC - JBA HQ - Part 4 (2) | Misja 10.2 w Splinter Cell Double Agent - Tom Clancys Splinter Cell: Double Agent - poradnik do gry
Teraz powinieneś zapisać sobie stan gry - NYC - JBA HQ - Part 4 (2) | Misja 10.2 w Splinter Cell Double Agent - Tom Clancys Splinter Cell: Double Agent - poradnik do gry

Teraz powinieneś zapisać sobie stan gry. Jeśli tylko odpowiednio się ustawisz, będziesz mógł zlikwidować trzeciego terrorystę (#1), a następnie jego kolegę (#2). Przy odrobinie szczęścia nie powinno to spowodować wszczęcia alarmu. Z racji tego, iż do zlikwidowania masz jeszcze Emile'a, warto byłoby utworzyć kolejny save.

3 - NYC - JBA HQ - Part 4 (2) | Misja 10.2 w Splinter Cell Double Agent - Tom Clancys Splinter Cell: Double Agent - poradnik do gry
Emilea możesz zastrzelić z większej odległości (#1), w dowolny sposób ogłuszyć, bądź też zwrócić jego uwagę na jakiś obiekt, a następnie zajść od tyłu i znokautować - NYC - JBA HQ - Part 4 (2) | Misja 10.2 w Splinter Cell Double Agent - Tom Clancys Splinter Cell: Double Agent - poradnik do gry

Emile'a możesz zastrzelić z większej odległości (#1), w dowolny sposób ogłuszyć, bądź też zwrócić jego uwagę na jakiś obiekt, a następnie zajść od tyłu i znokautować. Jeśli chcesz, możesz też pobrać skan jego gałki ocznej (#2). Nie jest to jednak wymagane.

4 - NYC - JBA HQ - Part 4 (2) | Misja 10.2 w Splinter Cell Double Agent - Tom Clancys Splinter Cell: Double Agent - poradnik do gry
Przed Tobą ostatnie poważne wyzwanie tej misji - NYC - JBA HQ - Part 4 (2) | Misja 10.2 w Splinter Cell Double Agent - Tom Clancys Splinter Cell: Double Agent - poradnik do gry

Przed Tobą ostatnie poważne wyzwanie tej misji. Podejdź do znajdującej się tu konsoli. Zanim będziesz mógł przystąpić do rozbrojenia bomby, czekają Cię w dwie inne mini-gry. W pierwszej kolejności będziesz musiał rozbroić sejf (#1), a następnie złamać zabezpieczenie elektroniczne (#2). Jeśli posiadasz odpowiedni upgrade, druga czynność zostanie wykonana w sposób automatyczny. ZANIM przystąpisz do rozbrajania bomby, ZAPISZ stan gry.

5 - NYC - JBA HQ - Part 4 (2) | Misja 10.2 w Splinter Cell Double Agent - Tom Clancys Splinter Cell: Double Agent - poradnik do gry
Ostatnia mini-gra jest bardzo podobna do zadań z uzbrajaniem bomb, z którymi miałeś już do czynienia wcześniej - NYC - JBA HQ - Part 4 (2) | Misja 10.2 w Splinter Cell Double Agent - Tom Clancys Splinter Cell: Double Agent - poradnik do gry

Ostatnia mini-gra jest bardzo podobna do zadań z uzbrajaniem bomb, z którymi miałeś już do czynienia wcześniej. W pierwszej kolejności będziesz musiał opuścić urządzenie (#1), tak aby chwycić rdzeń bomby (#2). Nie możesz dotknąć żadnej ze ścianek. W tym celu musisz obserwować wskaźnik, tak aby znajdował się on w zielonym polu. Pomagaj sobie oczywiście klawiszami kierunkowymi.

6 - NYC - JBA HQ - Part 4 (2) | Misja 10.2 w Splinter Cell Double Agent - Tom Clancys Splinter Cell: Double Agent - poradnik do gry
Po chwyceniu rdzenia musisz wcisnąć drugi przycisk myszy, tak aby móc bezpiecznie wyjąć ładunek z bomby (#1) - NYC - JBA HQ - Part 4 (2) | Misja 10.2 w Splinter Cell Double Agent - Tom Clancys Splinter Cell: Double Agent - poradnik do gry

Po chwyceniu rdzenia musisz wcisnąć drugi przycisk myszy, tak aby móc bezpiecznie wyjąć ładunek z bomby (#1). Podobnie jak wcześniej, nie możesz w nic uderzyć (#2). Tym razem utrzymanie wysięgnika w odpowiedniej pozycji będzie nieco trudniejsze. Przez cały czas pomagaj sobie klawiszami kierunkowymi, reagując na widoczne na ekranie zmiany.

7 - NYC - JBA HQ - Part 4 (2) | Misja 10.2 w Splinter Cell Double Agent - Tom Clancys Splinter Cell: Double Agent - poradnik do gry
Po chwili załączy się krótki filmik przerywnikowy (#1; #2) - NYC - JBA HQ - Part 4 (2) | Misja 10.2 w Splinter Cell Double Agent - Tom Clancys Splinter Cell: Double Agent - poradnik do gry

Po chwili załączy się krótki filmik przerywnikowy (#1; #2). To już KONIEC właściwej części gry. Wyświetlone teraz zostanie jedno z trzech możliwych zakończeń.

8 - NYC - JBA HQ - Part 4 (2) | Misja 10.2 w Splinter Cell Double Agent - Tom Clancys Splinter Cell: Double Agent - poradnik do gry
9 - NYC - JBA HQ - Part 4 (2) | Misja 10.2 w Splinter Cell Double Agent - Tom Clancys Splinter Cell: Double Agent - poradnik do gry