Sea of Okhotsk (2) | Misja 4.2 w Splinter Cell Double Agent poradnik Tom Clancy's Splinter Cell: Double Agent
Ostatnia aktualizacja: 30 sierpnia 2019
Skieruj się teraz do ukazanej na screenie drabiny (#1). Znajduje się ona niedaleko mostka kapitańskiego, tak więc nie powinieneś mieć dużych problemów z jej odnalezieniem. Musisz wspiąć się na najwyższy poziom. Wysłuchaj nowych rozkazów, a także krótkiego dialogu pomiędzy dwoma przeciwnikami. Skorzystaj z kolejnej drabiny (#2), a następnie skręć w lewo.
Znajdującego się tu wartownika najlepiej będzie zaskoczyć od lewej strony (#1). Upewnij się przy tym żeby nie zdołał Cię zauważyć. Jeśli tylko odpowiednio się ustawisz, powinieneś zdołać go ogłuszyć (#2).
Dopiero teraz możesz skierować się w stronę dużej anteny (#1). Wejdź po drabinie na górę. Skorzystaj z wytrychu (lub wykonaj tę czynność automatycznie), tak aby otworzyć zamek. Następnie będziesz musiał włamać się do systemu (#2). W pierwszej kolejności wybierz opcję Call Lambert. Ponownie skorzystaj z komputera. Tym razem kliknij na Antenna Power. W ten sposób zaliczysz dwa kolejne cele - główny oraz drugorzędny. Wracaj na dół.
Teraz będziesz musiał zająć się przeciwnikami okupującymi mostek kapitański. Nie radzę otwartej konfrontacji. Wróć się do ogłuszonego gostka. Znajdziesz tu niewielką drabinkę (#1), z której oczywiście skorzystaj. Otwórz teraz właz i zjedź po linie na sam dół (#2). Odnajdziesz tu niewielki tunel, do którego powinieneś oczywiście wejść.
Zbliż się do niewielkiego wentylatora. Na ekranie pojawi się charakterystyczna ikonka, dzięki czemu będziesz mógł skorzystać z granatu gazowego (#1). W taki sposób pozbędziesz się gostków, którzy okupowali mostek kapitański. Nie musisz wracać się na górę. Możesz obrócić się w lewo. Włącz sobie noktowizor (#2). Wskocz na wyższą półkę, a następnie wejdź do szybu wentylacyjnego.
Po drodze będziesz mógł usłyszeć (#1), iż przeciwnicy zostali wyeliminowani. Wyjdź z szybu wentylacyjnego. Jeśli chcesz, możesz osobiście zbadać to miejsce (#2), lecz nie jest to konieczne. Teraz będziesz musiał zająć się kapitanem, który najprawdopodobniej będzie chciał wysadzić cały statek w powietrze. Zapisz tu sobie stan gry.
Podejdź do rynny (#1). Będziesz musiał zejść po niej na dół. Po kilku chwilach w tej okolicy zjawią się nowi przeciwnicy. Zauważ, że jeden z kontenerów zostanie przesunięty (#2), w wyniku czego będziesz mógł zbadać nowy sektor statku. Teraz musisz wrócić się na najniższy poziom, a następnie skierować do miejsca, w którym rozpoczynałeś badanie statku.
Ustaw się przy dowolnej zasłonie i zaczekaj aż zjawi się tu pierwszy przeciwnik (#1). Osobiście radziłbym go zastrzelić (#2). Ciała nie może jednak zauważyć gostek, który znajduje się na prawej wieży. Przez kilkanaście najbliższych sekund będziesz go niestety musiał unikać. Ponownie zapisz stan gry.