NYC - JBA HQ - Part 3 (4) | Misja 8 w Splinter Cell Double Agent poradnik Tom Clancy's Splinter Cell: Double Agent
Ostatnia aktualizacja: 30 sierpnia 2019
Teraz musisz się przekraść za Mossem (#1). Nawet jeśli w jakiś sposób go to zaniepokoi, zawsze będziesz mógł ukryć się za jedną z szafek. Poczekaj aż sytuacja się uspokoi. Wyjdź z tego biura, a następnie skieruj się do wyjścia z tego całego pomieszczenia (#2). Warto tu uważać, gdyż jeden z wartowników może zacząć patrolować całe pomieszczenie.
Po dotarciu do badanego już korytarza będziesz musiał wziąć pod uwagę pewne zmiany. Przede wszystkim, schowaj się po prawej stronie, tak aby uniknąć jednego z robotników (#1). Zaczekaj aż powróci on na swoje stanowisko. Wyłącz teraz światło i ruszaj przed siebie. Nie możesz przejść prosto. Otwórz więc niewielką bramkę (#2). Musisz się tu śpieszyć. Skieruj się do przeciwległego wyjścia, a następnie opuść całą tą strefę, mijając po drodze pokój Mossa.
Teraz musisz powrócić do niestrzeżonej części kompleksu. Ruszaj przed siebie. Przy odrobinie szczęścia będziesz mógł przekraść się przez cały ten korytarz. Wykorzystaj pomieszczenie ze stołem bilardowym. Skorzystaj też z wyłącznika (#1). Docelowo powinieneś dotrzeć do schodów (#2). Wróć się teraz do centralnego pomieszczenia bazy.
To już właściwie wszystko. Teraz możesz się jedynie zająć wykonywaniem nieobowiązkowych zadań (#1). Wszystkie te cele pojawiały się już w poprzednich etapach, tak więc nie trzeba ich dodatkowo opisywać. Warto jedynie dodać, że na strzelnicy będziesz musiał uzyskać jeszcze lepszy wynik (#2). W moim przypadku na zaliczenie wybranych celów pozostało około ośmiu minut. Wyłącznie od Ciebie zależy, czy na wykonanie tych czynności zechcesz się zdecydować.
Jeśli uznasz, że jesteś gotowy, skieruj się do pomieszczenia, w którym rozszyfrowałeś e-mail (#1). Musisz zaczekać aż zakończy się przydzielony przez grę 25-minutowy limit czasowy. Dopiero wtedy Emile wyruszy w Twoją stronę (#2). W międzyczasie radziłbym zapisać sobie stan gry, gdyż za chwilę staniesz przed dość ważnym wyborem.
Gdy tylko Emile wejdzie do pomieszczenia, załączy się krótka scenka (#1). Teraz musisz się za nim udać do centralnego pomieszczenia. Gra wyświetli w tym miejscu nieco dłuższy filmik (#2). Przygotuj się, gdyż za chwilę będziesz się musiał zdecydować, w jaki sposób postąpić ze sprawą bomby umieszczonej na statku.
W pewnym momencie na ekranie pojawi się okienko wyboru (#1). To właśnie tu możesz zdecydować, na które z możliwych zakończeń tego etapu zamierzasz się zdecydować. Jednocześnie pragnę zaznaczyć, iż nie przekreśli to Twoich szans na obejrzenie wszystkich zakończeń właściwej gry. W moim przekonaniu najlepszy wariant to Destroy Ship. Doprowadzi to co prawda do zniszczenia statku (#2), ale nie zginie Enrica. Utracone zaufanie NSA będziesz natomiast mógł w kolejnej misji gry spróbować odrobić.
Wybierając opcję Jam Signal nie tylko doprowadzisz do zabicia Enrici (#1), ale i pogorszysz swoje relacje z JBA. Jeśli zamierzasz wybrać ścieżkę sprzyjającą NSA, zdecydowanie lepszym wyborem jest Frame Enrica (#2). Również ta decyzja doprowadzi do śmierci członkini JBA, aczkolwiek zwiększysz w ten sposób zaufanie obu frakcji (NSA i JBA). Decyzja należy oczywiście do Ciebie.
Ponadto za zaliczenie całej misji odblokujesz dwa ostatnie gadżety: Frag Grenade - Attachment oraz Night Vision - Enhanced.