Cozumel - Cruise Ship (1) | Misja 7.2 w Splinter Cell Double Agent poradnik Tom Clancy's Splinter Cell: Double Agent
Ostatnia aktualizacja: 30 sierpnia 2019
Cozumel - Cruise Ship
OPIS PRZEJŚCIA MISJI:
Zaczynasz oczywiście w windzie (#1). Nie możesz tu jednak pozostać. Po chwili powinieneś otrzymać stosowne ostrzeżenie. Podejdź do znajdującej się dziury. Będziesz oczywiście musiał podskoczyć, a następnie podciągnąć się (#2). Teraz musisz zaczekać aż winda dojedzie na miejsce.
Do windy wejdzie jeden ze strażników. Osobiście radziłbym na niego zeskoczyć (#1), dzięki czemu będziesz go mógł ogłuszyć. Mógłbyś go też zignorować, ale utrudniłoby ci to przedostanie się przez kolejny obszar mapy. Ciało warto ponadto przesunąć w lewą stronę. Skieruj się do pomieszczenia z basenem (#2). Przed Tobą jeden z trudniejszych fragmentów misji, a to dlatego, że nie będziesz miał zbyt wielu okazji do skorzystania z zasłony.
Ruszaj przed siebie, trzymając się lewej ściany. Zbliż się do ukazanego na screenie miejsca (#1). Teraz musisz zaczekać aż Enrica włamie się do kolejnego systemu bezpieczeństwa, w wyniku czego uruchomi spryskiwacze. Podejdź kawałek do przodu i zaczekaj aż obaj strażnicy zaczną iść w przeciwne strony (#2). To bardzo ważne!
Wejdź na niewielki podest, a następnie wskocz do wody (#1). Dopóki nie będziesz wypływał na powierzchnię, powinieneś być w miarę bezpieczny. Najwięcej problemów sprawi ci zapewne wynurzenie się w odpowiednim miejscu. Docelowo będziesz musiał dotrzeć do ukazanych na screenie schodów (#2). Warto też zaczekać aż załączą się spryskiwacze.
Gdy tylko dotrzesz do schodów, zacznij błyskawicznie przemieszczać się na wyższy balkonik (#1). Chodzi oczywiście o to żeby możliwie jak najszybciej znaleźć się za jakąś zasłoną. Na początek może to być znajdujący się tu stół (#2). KONIECZNIE zapisz sobie tu stan gry. Przyjrzyj się też wartownikowi patrolującymi ten teren. Będziesz go oczywiście musiał unikać.
Ruszaj przed siebie (#1). Tu masz na szczęście większe pole do działania. Możesz chować się w mijanych szafkach. Znajduje się tu także drugi stół. Docelowo będziesz musiał dotrzeć do podwójnych drzwi (#2), z których oczywiście skorzystaj. Trzymaj się jednocześnie blisko ściany, gdyż nad Tobą umieszczono kamerę. Znajdziesz się przy saunie. Ponownie zapisz stan gry.
W pierwszej kolejności skorzystaj z przycisku (#1), dzięki czemu wyłączysz światło w pomieszczeniu okupowanym przez wartowników. Skieruj się teraz w prawo i schowaj w rogu. Zaczekaj aż strażnicy wyjdą z największego pomieszczenia sauny (#2). Musisz teraz się tam udać. Jak się zapewne domyślasz, powinieneś się śpieszyć, gdyż za kilka chwil wrogowie powrócą na swoje stanowiska.
Po wejściu do sauny skieruj się prosto. Podejdź do niewielkiego podestu, na który musisz wskoczyć. Ponownie podskocz (#1). Chwyć się wyżej położonej półki, a następnie wejdź do szybu wentylacyjnego (musisz zdjąć kratkę). Ruszaj prosto. Po kilku chwilach dotrzesz do kajuty okupowanej przez jednego z oficerów (#2). Zapisz tu sobie stan gry.
Mógłbyś oczywiście zaczekać aż oficer wyjdzie z pomieszczenia, ale utrudniłoby ci to dalszą przeprawę. Najlepiej więc będzie go znokautować (#1). Ciała nie musisz chować. Otwórz natomiast drzwi prowadzące do głównego pomieszczenia. Powinieneś zauważyć tu kolejnego przeciwnika (#2).