NYC - JBA HQ - Part 1 (4) | Misja 3 w Splinter Cell Double Agent poradnik Tom Clancy's Splinter Cell: Double Agent
Ostatnia aktualizacja: 30 sierpnia 2019
Teraz zajmiemy się zdobyciem drugiej grupy dokumentów. Wróć się do centralnego pomieszczenia i skręć w lewo. Wejdź do ukazanego na screenie pomieszczenia (#1). W pierwszej kolejności wysłuchaj tego co Enrica ma do powiedzenia (#2). Musisz zaczekać aż uda się ona do sąsiedniego pomieszczenia. Zapisz tu sobie stan gry!
W pierwszej kolejności będziesz się musiał obrócić i zgasić światło (#1). Skieruj się teraz do drzwi, z których korzystała Enrica. Musisz je otworzyć (#2). W tym celu rozwiąż dobre znaną mini-grę. ZANIM wejdziesz do środka, wróć się do przełącznika i zapal światło. W przeciwnym przypadku Enrica mogłaby wyjść ze swojego pomieszczenia.
Zbliż się do pomieszczenia, w którym znajduje się Enrica. W pierwszej kolejności musisz kucnąć (#1). Teraz udaj się do szafki, w której ukryto potrzebne dokumenty (#2). Musisz ją otworzyć. Na koniec wyjdź na zewnątrz. Do zaliczenia pozostało ci już tylko jedno wyzwanie. Obróć się w lewo i skieruj się na strzelnicę.
Strzelnica znajduje się niedaleko miejsca, w którym rozpoczynałeś zadanie z treningiem sprawnościowym (#1). Zignoruj śpiącego wartownika i podejdź do znajdującego się tu karabinu snajperskiego (#2). Jeśli chcesz, możesz tu zapisać stan gry, ale tylko w sytuacji, gdy pozostało ci już niewiele czasu z przydzielonych 25 minut.
To niezbyt rozbudowana mini-gra, do której musisz się jednak przyłożyć. Do dyspozycji masz zaledwie 30 pocisków. Musi ci to wystarczyć na uzbieranie 75 punktów. Za zniszczenie jednego celu otrzymujesz od 1 do 5 punktów. Najlepiej jest oczywiście celować w środek tarczy (#1). Pomagaj sobie przytrzymując prawy przycisk myszy, dzięki czemu wstrzymasz oddech. Po wypełnieniu tego zadania powinieneś otrzymać stosowną informację (#2). Będziesz musiał udać się do miejsca, w którym otrzymałeś pierwsze zlecenie.
Musisz oczywiście udać się do niewielkiego pomieszczenia, w którym przystąpiłeś do testu sprawnościowego (#1). Mossa tu jeszcze nie ma, ale nie musisz się tym martwić. Należy w tym miejscu na niego zaczekać (#2). Ruszaj teraz za swoim sojusznikiem, tak aby przystąpić do ostatniego wyzwania tej misji.
Musisz teraz dojść za Mossem do drzwi, z których wcześniej nie mogłeś w żaden sposób skorzystać (#1). Załączy się tu częściowo interaktywny przerywnik (#2). To już końcówka tego etapu, tak więc wysłuchaj tego co inne osoby mają do powiedzenia.
W pewnym momencie odzyskasz częściową kontrolę nad głównym bohaterem. Masz teraz dwa wyjścia: możesz zastrzelić więzionego pilota śmigłowca (#1), bądź też odmówić wykonania tej czynności. Tak czy siak, misja ta dobiegnie końca (#2).
Sam wybór będzie jednak miał wpływ na paski zaufania NSA oraz JBA. Osobiście radziłbym szczególnie dbać o ten drugi, gdyż ciężej jest go ponownie napełnić, a popełnienie zbyt dużej ilości błędów na niekorzyść JBA może doprowadzić do przedwczesnego zakończenia zabawy.
W nagrodę za ukończenie tej misji odblokujesz trzy nowe przedmioty: Gas Grenade, EMP Device - Enhanced oraz Electronic Lockpick. Szczególnie przyda ci się ten ostatni obiekt. Nie będziesz bowiem musiał przystępować do mini-gier związanych z rozbrajaniem zamków.