Shanghai - Hotel (4) | Misja 5 w Splinter Cell Double Agent poradnik Tom Clancy's Splinter Cell: Double Agent
Ostatnia aktualizacja: 30 sierpnia 2019
W taki sposób znajdziesz się na niższej platformie. Ruszaj w prawo. Będziesz musiał wykonać podobny trik (#1), tak aby przedostać się na najniższy poziom. Znajdziesz się na nieco większej platformie (#2). Koniecznie zapisz stan gry. Przed Tobą dość wymagające czynności. Łatwo tu też popełnić pomyłkę.
Znajdującego się tu wartownika mógłbyś spróbować zlikwidować (#1). W końcowej fazie misji musiałbyś się jednak liczyć z możliwością wszczęcia alarmu. Mógłbyś oczywiście próbować ukryć jego ciało, ale jest to dość utrudnione. W okolicy nie ma zbyt dużej ilości nieoświetlonych miejsc, balkoniki są patrolowane, a na dodatek jest tu kamera. W rezultacie możesz go zignorować. Obróć się w lewo. Odnajdziesz tu wąskie przejście (#2), z którego będziesz mógł skorzystać.
Uwaga! Nie możesz się tu śpieszyć, gdyż jeden z reflektorów mógłby Cię w znacznym stopniu oświetlić. Musisz także obserwować drugiego wartownika, który pilnuje wejścia do apartamentu. Przeskocz na właściwy balkonik i zajmij się nim (#1). Ciała nie musisz chować. Skieruj się do właściwego pokoju (#2). ZANIM wejdziesz do środka, ZAPISZ stan gry!
W apartamencie tym znajduje się czterech wartowników. Zacznij od znokautowania tych, którzy znajdują się w lewym pomieszczeniu (#1). Dwóch kolejnych gostków odnajdziesz w przeciwległym pokoju (#2), zlokalizowanym na prawo od wejścia. Przy odrobinie szczęścia nie powinieneś dopuścić do wszczęcia alarmu czy utraty energii.
Jeśli nie radzisz sobie z walką na niewielki dystans, skorzystaj z ładunków obezwładniających. Pozostaw sobie jednak co najmniej 2 Sticky Shockery na później. Po oczyszczeniu okolicy skieruj się do lewego pomieszczenia. Odnajdziesz tu sejf, do którego musisz się włamać (#1). Po zaliczeniu mini-gry (#2) otwórz sejf i zabierz notatki. ZAPISZ stan gry!!
Przed Tobą BARDZO wymagający przerywnik. Będziesz musiał zabić doktora. Nie możesz się z tym jednak zbytnio ociągać, gdyż koledzy z JBA za kilkadziesiąt sekund zniszczą ścianę hotelu. Opóźniając proces ewakuacji, zacząłbyś tracić punkty zaufania tej organizacji. Gdy tylko weźmiesz notatki, zacznij biec do wyjścia (#1). Po drodze przygotuj sobie karabin oraz wspomniane Sticky Shockery. Skieruj się teraz w prawo (#2).
Zbliż się do wind. Jeśli nie likwidowałeś wcześniej jednego z wartowników, to właśnie teraz będziesz się z nim musiał rozprawić (#1). Zaczekaj aż odejdzie. Poczęstuj go Shockerem. Teraz radziłbym ostrożnie wychylić się i ogłuszyć (wykorzystaj jeden z ładunków) ochroniarza doktora (#2).
Przesuń się szybciutko w prawo i zlikwiduj samego doktora (#1). Warto oczywiście celować w jego głowę. Przy odrobinie szczęścia nie wywołasz w ten sposób alarmu. Biegnij z powrotem do apartamentu, w którym znajdował się sejf (#2).
Błyskawicznie skieruj się do prawego pomieszczenia i zaczekaj aż zniszczony zostanie fragment okiennicy (#1). Teraz musisz jedynie chwycić się liny (#2) i zacząć przemieszczać w stronę śmigłowca. Po chwili etap ten zostanie zaliczony.
W nagrodę za zaliczenie celów z gwiazdką odblokujesz: Hacking Device - Software Upgrade, Smoke Grenade - Attachment.