Sobowtór - zadanie w The Bard's Tale 4 - solucja The Bard's Tale 4 poradnik, solucja
Ostatnia aktualizacja: 18 września 2018
Na stronie znajduje się opis przejścia głównego zadania Sobowtór w grze The Bard's Tale IV: Barrows Deep. W tej misji po raz pierwszy musisz zmierzyć się z paladynami. Z kolejnym członkiem w drużynie, nie stanowi to wielkiego problemu.
Pierwsze starcie
Użyj bomby na bramie, która znajduje się po prawo od miejsca ostatniego pojedynku.
Uważaj na paladynów. Chowaj się za skrzyniami. Gdy oddalą się, trzymaj się lewej strony i otwórz drzwi, które napotkasz. Znajdziesz totem zapisujący grę i parę ziół.
Spotkasz kolejnych paladynów, podążając za niebieską strzałką na radarze. Walcz z nimi. Wykonaj pierwszy ruch, kiedy najbliższy z nich odwrócony jest plecami. Paladyni dzielą się na opancerzonych i na lekkozbrojnych. Uważaj na tych opancerzonych. Mają aż 32 punkty życia i dodatkowo zadają śmiertelne obrażenia kiedy zadadzą ci cios po koncentracji.
Oddal się od wroga, który się koncentruje, używając szóstej umiejętności. Nie stój w tej samej pionowej linii, co wróg.
Korzystaj także ze znikania chochlika z twojej drużyny. Jest to jego darmowa umiejętność, która pozwoli mu uniknąć nieskoncentrowanych ataków. Pamiętaj, że zadaje on największe obrażenia w drużynie, nie pozwól by umarł. W okolicy znajdziesz parę skrzynek.
Zabij oprawcę Tavisha
Wejdź na górę i porozmawiaj z Dalglieshem. Dołączy on do twojej drużyny. W twojej drużynie znajdują się teraz trzy postacie - twoja, łotr i wojownik. Żaden paladyn nie stanowi już problemu. Wojownik z drużyny uczy cię nowej pieśni, która niszczy wątłe mury.
Na wprost widnieją drzwi. By je otworzyć, koła zębate muszą być ustawione następująco:
Zmierzysz się z kolejnymi wrogami, idąc na wprost. Łuczników najlepiej atakować chochlikiem - łotrem. Jego umiejętności zadają wielkie obrażenia z daleka.
Po lewej stronie budynku, za miejscem pojedynku z paladynami, znajduje się kapliczka.
Za nią znajdziesz schody na górę. Podążaj za punktem na radarze. Kiedy znajdziesz Kamień umożliwiający zapis gry i schody prowadzące na dół, po lewo zauważysz wątły mur, który możesz zniszczyć za pomocą pieśni wojownika.
Za murem znajdziesz parę beczek. Idź w stronę, którą wskazuje ci radar. Zauważysz grupę paladynów.
Pokonaj ich. Fiksacja jest darmową umiejętnością wojownika, może ci tutaj posłużyć. Kiedy przeciwnik się koncentruje, a za nim stoi inny - użyj tej umiejętności na przeciwniku za nim. Gdy wymienią się miejscami, koncentrujący zada krytyczne obrażenia swojemu sojusznikowi. Skorzystaj także z pancerza wojownika. Jest naprawdę silny i potrafi przyjąć wiele ataków.
Wejdź do domu paladyna Tavisha i zabij znęcającego się nad nim maga, który najpierw jawi się jako krasnolud. Uważaj na jego ataki magiczne. Przywołuje on gobliny.
Po pokonaniu wroga, weź książkę znajdującą się na końcu pokoju. Podniesienie jej kończy zadanie.