Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

The Bard's Tale 4 - poradnik do gry

The Bard's Tale 4 - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Rekomendowane składy - drużyna sześcioosobowa w Bard's Tale 4 The Bard's Tale 4 poradnik, solucja

Ostatnia aktualizacja: 8 października 2018

W Bard's Tale IV wraz z postępami w rozgrywce pojawiać się będą kolejni towarzysze, a maksymalna liczba członków drużyny wzrośnie. Przez niewielki okres czasu będziesz dysponował drużyną pięcioosobową, jednak docelowo twoja drużyna będzie liczyć, aż sześciu członków. W poniższym rozdziale znajdziesz dwa rekomendowane składy dla drużyny liczącej sześć osób.

Dwóch wojowników, dwóch bardów

Jest to silne zestawienie drużyny. Wojownicy oraz jeden z bardów walczący na pierwszej linii powinni skupiać no sobie uwagę, by w walce jak najmniej ucierpiały słabsze jednostki

Przykładowe ustawienie drużyny. - Rekomendowane składy - drużyna sześcioosobowa w Bards Tale 4 - The Bards Tale 4 - poradnik do gry
Przykładowe ustawienie drużyny.

Klasa postaci

Przydatne zdolności

Funkcje

Wojownik

All or Nothing, Head Knocker, Last Breath, To me!

Powinien on stać na pierwszej linii. Niech chroni adepta, skupiając na sobie ataki. Wykorzystuj jego zdolności do wyprowadzania ataków na wprost od wojownika

Wojownik

All or Nothing, Head Knocker, Last Breath, To me!

Pełni dokładnie tą samą fukcję co poprzedni przedstawiciel tej klasy, z tym wyjątkiem że powinien on osłaniać barda specjalizującego się w pieśniach

Bard

Victory Shot, Wayland's Watch, The Archer's Beat, Lyric of Legends

Jest to bard specjalizujący się w zagrzewaniu do walki pieśniami. Powinien on stać zawsze za wojownikiem, by nie być łatwym celem

Bard

Head Knocker, Storm of Blades, Foe Dopper, Eviscerating Gash

Ten bard powinien natomiast stać w pierwszej linii. Zamiast używania pieśni powinien on specjalizować się w walce bezpośredniej, podobnie jak wojownik

Łotr

Storm of Blades, All Out Assault, Coldcock, Hide In Shadows

W tym zestawieniu łotrzyk może znajdować się na dowolnej linii. Jego zadaniem jest zadawanie silnych ataków i dopijanie przeciwników

Adept

Arcane Barrage, Mangar's Mind Jab, Oscon's Halt Foe, Gate

Jako, że cechuje się najmniejszą wytrzymałością, to powinna stać bezpośrednio za wojownikiem. Punkty magii, które posiada wykorzystuj do wyprowadzania ataków, nie zużywających jednocześnie punków akcji. Wykorzystuj ją także do przełamywania czarów przeciwnika

Dwóch wojowników, dwóch łotrów

W tym zestawieniu zamiast drugiego barda, pojawi się drugi łotr. Będziesz musiał podzielić ich funkcje i ustawić każdego w innym szeregu.

Klasa postaci

Przydatne zdolności

Funkcje

Wojownik

All or Nothing, Head Knocker, Last Breath, To me!

Z racji tego, że to najwytrzymalsza postać w drużynie, musi stać w pierwszym rzędzie. Powinna więc za wszelką cenę zwracać na siebie uwagę, tak by przeciwnicy skupiali na niej swoje ataki. Ten wojownik powinien kryć adepta

Wojownik

All or Nothing, Head Knocker, Last Breath, To me!

Pełni dokładnie tą samą funkcję co poprzedni przedstawiciel tej klasy, z tym wyjątkiem że powinien on osłaniać barda

Bard

Victory Shot, Wayland's Watch, The Archer's Beat, Lyric of Legends

Bard będzie zamiast na bezpośrednich atakach skupiony na śpiewaniu różnych pieśni. Dlatego musi być kryty przez jednego z wojowników.

Łotr

Storm of Blades, All Out Assault, Coldcock, Hide In Shadows

Łotr przeznaczony do walki na pierwszej linii. Specjalizuje się w walce na bliską odległość za pomocą sztyletów. Bardzo przydatna jest też zdolność Hide In Shadows, która odwróci uwagę przeciwnika od łotra.

Łotr

Rain of Arrows, Loose Arrow, All Out Assault, Blood for Blood

Ten łotr powinien znajdować się na drugiej linii i atakować za pomocą łuku. Z racji swojego zasięgu może on praktycznie całą walkę spędzić w jednym miejscu

Adept

Arcane Barrage, Mangar's Mind Jab, Oscon's Halt Foe, Gate

Jako, że cechuje się najmniejszą wytrzymałością, to powinna stać bezpośrednio za wojownikiem. Punkty magii, które posiada wykorzystuj do wyprowadzania ataków, nie zużywających jednocześnie punków akcji. Wykorzystuj ją także do przełamywania czarów przeciwnika