Rekomendowane składy - drużyna sześcioosobowa w Bard's Tale 4 The Bard's Tale 4 poradnik, solucja
Ostatnia aktualizacja: 8 października 2018
W Bard's Tale IV wraz z postępami w rozgrywce pojawiać się będą kolejni towarzysze, a maksymalna liczba członków drużyny wzrośnie. Przez niewielki okres czasu będziesz dysponował drużyną pięcioosobową, jednak docelowo twoja drużyna będzie liczyć, aż sześciu członków. W poniższym rozdziale znajdziesz dwa rekomendowane składy dla drużyny liczącej sześć osób.
Dwóch wojowników, dwóch bardów
Jest to silne zestawienie drużyny. Wojownicy oraz jeden z bardów walczący na pierwszej linii powinni skupiać no sobie uwagę, by w walce jak najmniej ucierpiały słabsze jednostki
Klasa postaci | Przydatne zdolności | Funkcje |
Wojownik | All or Nothing, Head Knocker, Last Breath, To me! | Powinien on stać na pierwszej linii. Niech chroni adepta, skupiając na sobie ataki. Wykorzystuj jego zdolności do wyprowadzania ataków na wprost od wojownika |
Wojownik | All or Nothing, Head Knocker, Last Breath, To me! | Pełni dokładnie tą samą fukcję co poprzedni przedstawiciel tej klasy, z tym wyjątkiem że powinien on osłaniać barda specjalizującego się w pieśniach |
Bard | Victory Shot, Wayland's Watch, The Archer's Beat, Lyric of Legends | Jest to bard specjalizujący się w zagrzewaniu do walki pieśniami. Powinien on stać zawsze za wojownikiem, by nie być łatwym celem |
Bard | Head Knocker, Storm of Blades, Foe Dopper, Eviscerating Gash | Ten bard powinien natomiast stać w pierwszej linii. Zamiast używania pieśni powinien on specjalizować się w walce bezpośredniej, podobnie jak wojownik |
Łotr | Storm of Blades, All Out Assault, Coldcock, Hide In Shadows | W tym zestawieniu łotrzyk może znajdować się na dowolnej linii. Jego zadaniem jest zadawanie silnych ataków i dopijanie przeciwników |
Adept | Arcane Barrage, Mangar's Mind Jab, Oscon's Halt Foe, Gate | Jako, że cechuje się najmniejszą wytrzymałością, to powinna stać bezpośrednio za wojownikiem. Punkty magii, które posiada wykorzystuj do wyprowadzania ataków, nie zużywających jednocześnie punków akcji. Wykorzystuj ją także do przełamywania czarów przeciwnika |
Dwóch wojowników, dwóch łotrów
W tym zestawieniu zamiast drugiego barda, pojawi się drugi łotr. Będziesz musiał podzielić ich funkcje i ustawić każdego w innym szeregu.
Klasa postaci | Przydatne zdolności | Funkcje |
Wojownik | All or Nothing, Head Knocker, Last Breath, To me! | Z racji tego, że to najwytrzymalsza postać w drużynie, musi stać w pierwszym rzędzie. Powinna więc za wszelką cenę zwracać na siebie uwagę, tak by przeciwnicy skupiali na niej swoje ataki. Ten wojownik powinien kryć adepta |
Wojownik | All or Nothing, Head Knocker, Last Breath, To me! | Pełni dokładnie tą samą funkcję co poprzedni przedstawiciel tej klasy, z tym wyjątkiem że powinien on osłaniać barda |
Bard | Victory Shot, Wayland's Watch, The Archer's Beat, Lyric of Legends | Bard będzie zamiast na bezpośrednich atakach skupiony na śpiewaniu różnych pieśni. Dlatego musi być kryty przez jednego z wojowników. |
Łotr | Storm of Blades, All Out Assault, Coldcock, Hide In Shadows | Łotr przeznaczony do walki na pierwszej linii. Specjalizuje się w walce na bliską odległość za pomocą sztyletów. Bardzo przydatna jest też zdolność Hide In Shadows, która odwróci uwagę przeciwnika od łotra. |
Łotr | Rain of Arrows, Loose Arrow, All Out Assault, Blood for Blood | Ten łotr powinien znajdować się na drugiej linii i atakować za pomocą łuku. Z racji swojego zasięgu może on praktycznie całą walkę spędzić w jednym miejscu |
Adept | Arcane Barrage, Mangar's Mind Jab, Oscon's Halt Foe, Gate | Jako, że cechuje się najmniejszą wytrzymałością, to powinna stać bezpośrednio za wojownikiem. Punkty magii, które posiada wykorzystuj do wyprowadzania ataków, nie zużywających jednocześnie punków akcji. Wykorzystuj ją także do przełamywania czarów przeciwnika |