No nie, coś mnie rozstroiło - zadanie w The Bard's Tale 4 - solucja The Bard's Tale 4 poradnik, solucja
Ostatnia aktualizacja: 26 września 2018
Na stronie znajduje się opis przejścia głównego zadania No nie, coś mnie rozstroiło w grze The Bard's Tale IV: Barrows Deep. Celem misji jest odnalezienie kolejnej relikwii. Czekają cię zagadki z czerwonymi mechanizmami i parę walk.
- Odnajdź relikwię Zanthy
Odnajdź relikwię Zanthy
Idź do wyspy Kruków Orkan, znajduje się ona przed tobą.
Uważaj na przeciwników w środku. Możesz wybrać dwie drogi. Jedna jest tuż obok po prawej stronie od wejścia - wystarczy zaczepić bosak przy szczycie studni.
Jeżeli jednak pójdziesz na wprost, zastaniesz drzwi, do których musisz użyć klucza, który znajdziesz na szczycie latarni, która jest na plaży.
Gdy pójdziesz dalej, otwórz drzwi za pomocą dzwonka.
Otworzenie kolejnych drzwi będzie nieco bardziej podchwytliwe. Musisz użyć dzwonków w następującej kolejności: 1, 1, 3, 2, 2, 3 (kiedy 1 to najmniejszy, a 3 to największy dzwonek).
W tym miejscu znajdziesz schody, a za nimi przeciwników i portal.
Po wejściu przez portal znajdziesz typ zagadki, znany ci już wcześniej - czerwone mechanizmy. Rozwiązaniem pierwszej jest ułożenie ich w następujący sposób:
Zaraz za przeciwnikami dalej, znajdziesz kolejną taką zagadkę.
Zwiedzaj dalej mroczną świątynie. Gdy znajdziesz klucz, rozwiązaniem zagadki obok niego jest następujący szyfr:
Pójdź po kolejny klucz, znajduje się zaraz obok, za ścianą. Uważaj na pułapki. Gdy zabierzesz klucz nie ruszaj się przez pewien czas, aż pułapki przestaną działać.
Użyj klucza na drzwiach piętro wyżej. Rozwiązanie zagadki za tymi drzwiami jest następujące:
Zejdź na sam dół po relikwię Zanty.
Dalej zastaniesz przeciwników, jeden z nich ma wysoki poziom pancerza, ale jest niegroźny.
Wróć się do Einaar schodami dalej. Dalej droge przetną ci kolejni przeciwnicy. Walka będzie mieć dwie fale. Pierwsza fala to typowi nieumarli . W drugiej fali zmierzysz się z adeptem z 194 punktami życia. Jest on nieco irytującym przeciwnikiem, ponieważ ma umiejętność rozsypania całej twojej drużyny po siatce, przy jednoczesnym zadaniu sporych obrażeń. Po ich pokonaniu otworzą się drzwi prowadzące dalej. Wejdź do portalu.
Wyjdź z komnaty i wróć się do wioski Wyre. To kończy zadanie.