Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

The Bard's Tale 4 - poradnik do gry

The Bard's Tale 4 - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Niedźwiedzia krew - zadania poboczne w Bard's Tale IV The Bard's Tale 4 poradnik, solucja

Ostatnia aktualizacja: 8 października 2018

Na początku Baedyjskich Nizin spotkasz mężczyznę stojącego przed zamkiem. Prosi cię on, abyś pomógł mu otworzyć bramę i zbadać wnętrze. Aby ją otworzyć trzeba zadzwonić dzwonkami w takiej kolejności: 1, 3, 1, 2, 4, 2, 3 (kiedy 1 to najmniejszy dzwonek, a 4 to największy).

W środku zastaniesz kolejne takie dzwonki - Niedźwiedzia krew - zadania poboczne w Bards Tale IV - The Bards Tale 4 - poradnik do gry

W środku zastaniesz kolejne takie dzwonki. Użyj takiej samej kolejności, co wcześniej. Pułapki zaczną się poruszać, przejdź przez nie. Pociągnij za dźwignię koło totemu zapisu, aby je zatrzymać.

Za bramą znajdziesz łamigłówkę z kołami, które funkcjonują jak dzwonki. Użyj takiego samego szyfru co wyżej, uznając, że 4 to największe koło, a 1 to największe.

Zostało jeszcze 72% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...

... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium

Abonament dla Ciebie