Kości we mgle - zadanie w The Bard's Tale 4 - solucja The Bard's Tale 4 poradnik, solucja
Ostatnia aktualizacja: 24 września 2018
Ta strona zawiera opis przejścia głównego zadania Kości we mgle w grze The Bard's Tale IV: Barrows Deep. W tej misji poznasz nowy typ przeciwnika. Zadanie ma nieco podchwytliwe momenty związane z przeciwnikami.
Porozmawiaj z Diukiem Kingstonem
Pomów z Diukiem Kingstonem. Znajduje się on za wioską chochlików w ruinach pod Skara Brae. Pamiętaj o przeciwnikach, których wcześniej nie udało ci się zabić.
Diuk poprosi cię byś popłynął do wyspy Stennish. Wyjdź do Skara Brae drabiną koło starej Gildii Bohaterów.
Tam udaj się do portu. Porozmawiaj z kobietą i użyj drabiny, aby popłynąć na wyspy.
Wyspa Stennish
Udaj się w lewą stronę od portu. Poznasz nowy typ przeciwnika, umarlaków. Nie mają wysokiego pancerza i łatwo je pokonać, ale zadają wysokie obrażenia. Nie zabijaj ich pojedynczo, ponieważ wtedy, po jednej turze odrodzą się. Powoli obijaj każdego przeciwnika tak, aby później zabić wszystkich w jednej turze.
Wejdź na dłoń statuy. Wywinduje cię ona do wioski.
Wejdź do Foki i Syreny. Porozmawiaj tam z Jarlem.
Poprosi cię on o porozmawianie z Brakkiem. Udaj się w stronę niebieskiej strzałki na radarze.
Gdy zastasz zwłoki, zanim zagrasz pieśń "Co odbiera rzeka", ukryj się za pomocą umiejętności łotrzyka. Dzięki takiemu zagraniu, unikniesz ataku zza pleców, który czeka cię po porozmawianiu z duchem. Gdy schowasz się, wykonanie pierwszego ruchu w stronę przeciwnika nie będzie stanowiło problemu. Zyskasz przewagę nad wrogiem.
Po pokonaniu ich otrzymasz klucz do komnaty. Wróć się, jest niedaleko, wskazana na mapie. Nie zastasz w niej przeciwników. Na końcu znajdują się schody, a na dole znajduje się kapłanka Hessa. Rozmowa z nią kończy zadanie.