Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

The Bard's Tale 4 - poradnik do gry

The Bard's Tale 4 - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Mangar - trudne walki w Bard's Tale 4 The Bard's Tale 4 poradnik, solucja

Ostatnia aktualizacja: 20 września 2018

Mangar jest pierwszym Bossem jakiego spotkasz w Bard's Tale IV. Jest to potężny przeciwnik klasy Adept. Ilość punktów życia jakie posiada, sprawia że dla twoja drużyna nie miała by z nim praktycznie żadnych szans. Na czas walki w twojej drużynie pojawi się jednak Alugin. To właśnie na nim musisz się skupić.

Musisz go bowiem ochronić do czasu, gdy rzuci on swoje zaklęcie. Zajmie mu to 6 tur odkąd podyktujesz mu jego rozpoczęcie. W tym celu będziesz musiał wybrać pierwszą zdolność z dostępnych dla Alugina. Zrób to już w pierwszej turze walki. Ustaw go także za wojownikiem, tak by był on jak najlepiej kryty.

Totemy te mają za zadanie zasilenie Mangara dodatkowymi punktami magii. - Mangar - trudne walki w Bards Tale 4 - The Bards Tale 4 - poradnik do gry
Totemy te mają za zadanie zasilenie Mangara dodatkowymi punktami magii.

W następnych turach musisz skupić się na dwóch rzeczach. Pierwszą jest niszczenie totemów, które przywołuje Mangar. Dają mu one dodatkowe punkty magii, które może on wykorzystywać do rzucania cięższych czarów. Co istotniejsze jednak musisz ciągle przełamywać zaklęcia Mangara. Potrzebujesz do tego czarów rzucanych przez adeptów, wykorzystujących punkty magii. Inne zdolności nie będą bowiem oddziaływać na wskaźniki siły zaklęcia. Dzięki temu Mangar nie będzie w stanie wyprowadzić swoich najsilniejszych ataków. Zamiast tego ograniczy się do dwóch.

Wskaźnik wytrzymałości zaklęcia oraz czasu do wyprowadzenia ataku. - Mangar - trudne walki w Bards Tale 4 - The Bards Tale 4 - poradnik do gry
Wskaźnik wytrzymałości zaklęcia oraz czasu do wyprowadzenia ataku.

Pierwszy z nich jest standardowym ciosem, zadającym obrażenia członkom twojej drużyny znajdujących się na wprost od niego. Zazwyczaj stara się on ustawić tak, aby znajdować się w jednej linii z Aluginem. Jeśli jednak jest on osłaniany to nie masz się o co martwić. Drugim atakiem jest natomiast fala mocy, która spycha twoją drużynę na drugi rząd. Istnieje przy tym szansa na nałożenie na członka twojej drużyny statusu podpalenie. W tym przypadku odporni są tylko krasnoludy, które potrafią się oprzeć temu atakowi. Jeśli jest on wojownikiem, to przy okazji osłoni on przed atakiem Alugina.

Gdy Alugin zakończy rzucanie czaru, zada on śmiertelne obrażenia Angarowi i walka zakończy się.