Podróż do Einartoft | Rozdział 4 / Chapter 4 w The Banner Saga The Banner Saga poradnik
Ostatnia aktualizacja: 3 września 2019
Podróż do Einartoft
Najważniejsze momenty podróży
Tuż po zakończeniu pierwszego spotkania z Fasoltem i dowodzonymi przez niego gigantami oraz obejrzeniu ciekawych wydarzeń w tle karawana dotrze do lokacji Hadrborg. Wysłuchaj kolejnej rozmowy, w której wezmą udział Rook, Fasolt, Iver oraz Krumr (nie będziesz miał niestety możliwości wpływu na jej przebieg). Po dotarciu do wielkiego głazu zdecydowanie radzę go dokładniej zbadać (Inspect the godstone), albowiem Rook spotka się wtedy z Krumrem i otrzyma nowy artefakt - Farthingjord (przedmiot ten poprawia współczynnik Armor Break, czyli osłabianie pancerzy wrogów). Oprócz tego, już niezależnie od wybranej opcji zachowania, karawanie przydzielone zostanie 20 jednostek zapasów (Supplies).
Karawana zawita wkrótce do niewielkiej wioski (Village), w której będziesz mógł odpocząć przed dokończeniem podróży do Einartoft. Gorąco polecam zakupić zapasy (Supplies) na co najmniej trzy kolejne dni podróży, bo właśnie tyle będzie ich potrzeba do dotarcia do miasta gigantów. Jeśli zostaną ci jeszcze jakieś punkty sławy to najlepiej je przeznaczyć na rozwój postaci (Heroes). Po załatwieniu spraw opuść wioskę (Leave) i zaczekaj aż karawana dotrze do Einartoft.
Dodatkowe zdarzenia
Niedługo po opuszczeniu lokacji Hadrborg powinno załączyć się zdarzenie związane ze znikającymi zapasami. Możesz rozwiązać ten problem na cztery zasadnicze sposoby:
- Oddelegować wartowników do pilnowania jedzenia (Post a few extra guards to watch the supplies).
- Zapytać się członków klanu czy zauważyli coś podejrzanego (Ask clansmen if they've seen anything suspicious).
- Ostrzec, że dalsze kradzieże doprowadzą do racjonowania żywności (Announce that any more missing supplies results in rationing).
- Poprosić o wiadomość jeśli sytuacja powtórzy się (Tell me if you see it again).