Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

The Banner Saga - poradnik do gry

The Banner Saga - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Einartoft | Rozdział 5 / Chapter 5 w The Banner Saga The Banner Saga poradnik

Ostatnia aktualizacja: 3 września 2019

Einartoft

Spotkanie z Jorundrem nie jest szczególnie ważne - Einartoft | Rozdział 5 / Chapter 5 w The Banner Saga - The Banner Saga - poradnik do gry
Spotkanie z Jorundrem nie jest szczególnie ważne

Rozdział ten rozpocznie się w otchłani, a konkretnie od dość niecodziennej rozmowy pomiędzy Juno i gigantycznym wężem (Serpent). Wybór kolejnych opcji dialogowych nie wpłynie w żaden sposób na dalszy przebieg tego spotkania, tak więc nie musisz się jakoś szczególnie pilnować. Po zakończeniu tej rozmowy Juno skontaktuje się dodatkowo z Eyvindem i w tym przypadku w ogóle nie będziesz mógł wybierać opcji dialogowych. Po tym jak zostaniesz ponownie przeniesiony do miasta Einartoft wysłuchaj jeszcze jednej rozmowy, w której wezmą udział Eyvind, Rook i Alette. Gra pozwoli ci wyczerpać wszystkie opcje dialogowe zanim spotkanie to zostanie zakończone.

Zaczekaj aż gra powróci na podgląd miasta. Polecam ponownie udać się do Wielkiej Sali (Great Hall) celem spotkania się z Jorundrem. Możesz spróbować zasugerować Jorundrowi, że najlepszą metodą działania będzie zniszczenie mostu (pierwsze lub drugie opcje dialogowe z listy), ale nie zgodzi się na ten plan i wyrzuci Rooka ze swojej siedziby. Jeśli nie chcesz niepotrzebnie denerwować wodza to wybierz w dowolnym momencie trzecią opcję dialogową ("I'm sorry to waste your time, I should go" lub "I'll leave"). Generalnie nie musisz się pilnować w trakcie tego spotkania, bo niezależnie od tego jak ono się zakończyło nie zablokujesz sobie dostępu do opisanych poniżej wariantów zachowania.

Możesz zignorować problemy gigantów i opuścić od razu ich miasto - Einartoft | Rozdział 5 / Chapter 5 w The Banner Saga - The Banner Saga - poradnik do gry
Możesz zignorować problemy gigantów i opuścić od razu ich miasto

Opisywany dość krótki rozdział możesz zakończyć na trzy zasadnicze sposoby. Pierwszy wariant zachowania zakłada jak najszybsze opuszczenie Einartoft. Musisz w tym celu wybrać właściwy budynek (Leave). Niezależnie od tego czy zdecydujesz się na opcję dialogową "They made their choice" czy "We'll extend the offer, but we have to go" karawana wyruszy od razu w dalszą podróż i dołączą do niej Eyvind oraz grupa podesłanych przez Jorundra 38 gigantów (Varl). Niestety, karawanę opuści z kolei Krumr, który pozostanie w mieście żeby go dalej bronić.

Uważaj na najsilniejszego Stoneguard Colossusa - Einartoft | Rozdział 5 / Chapter 5 w The Banner Saga - The Banner Saga - poradnik do gry
Uważaj na najsilniejszego Stoneguard Colossusa

Drugi wariant zachowania zakłada zniszczenie mostu, czyli wdrożenie w życie planu obmyślanego przez Eyvinda. Do realizacji tego pomysłu możesz przystąpić od razu lub dopiero po zaliczeniu opisanego wcześniej spotkania z Jorundrem (niezależnie od tego jak ono się zakończyło). Kliknij na moście (Destroy Bridge) i potwierdź gotowość do działania (We're ready). Upewnij się, że Eyvind znajduje się w drużynie, po czym przystąp do pierwszej bitwy z potworami. W walkach weźmie najprawdopodobniej udział potężny Stoneguard Colossus, tak więc zajmij się osłabieniem tego potwora. Dbaj jednocześnie o członków swojej drużyny, bo ponowne skorzystanie z ich usług może stać się konieczne już za kilka chwil.

Zostało jeszcze 58% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...

... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium

Abonament dla Ciebie