Bohaterowie | Zestawienia w The Banner Saga The Banner Saga poradnik
Ostatnia aktualizacja: 3 września 2019
Bohaterowie
Poniższa tabelka prezentuje listę grywalnych bohaterów, którzy mogą dołączyć do drużyny (na stałe, na pewien czas lub jedynie na krótką chwilę). Większość spośród przedstawionych postaci automatycznie dołącza do karawany, aczkolwiek w niektórych sytuacjach wymagane jest podjęcie specjalnych kroków (np. stoczenie dodatkowej bitwy czy opowiedzenie się po jednej ze stron konfliktu) żeby dana osoba pojawiła się na liście aktywnych bohaterów.
Imię postaci (klasa) | Okoliczności dołączenia do drużyny | Specjalne umiejętności postaci |
Alette (sokole oko - eagle eye) | Postać ta automatycznie dołącza do drużyny (drugi rozdział). | Aktywna umiejętność Thread the Needle pozwala na zaatakowanie wszystkich postaci znajdujących się na linii strzału, odbierając im punkty pancerza. Niestety, z racji na to, że zranieni mogą też zostać sojusznicy zapewne nie będziesz mógł z niej korzystać tak często jakbyś tego chciał. Pasywna umiejętność Puncture pozwala na zwiększenie zadawanych obrażeń jeśli łucznik nie ruszył się z miejsca. |
Bersi (wojenny jastrząb - warhawk) | Postać ta automatycznie dołącza do drużyny (trzeci rozdział). | Aktywna umiejętność Tempest umożliwia jednoczesne zaatakowanie kilku wrogów stojących obok Bersiego, choć musisz się pilnować, bo atak ten może też zranić sojuszników. Pasywna umiejętność Heavy Impact sprawia, że wrogowie stojący obok zaatakowanego przeciwnika również otrzymują (niewielkie) obrażenia. |
Egil (grabieżca - raidmaster) | Postać ta automatycznie dołącza do drużyny (drugi rozdział). | Aktywna umiejętność Stone Wall ma charakter wyłącznie defensywny, albowiem Egil jest w stanie "pochłaniać" ataki wymierzone w jego stronę (oczywiście tylko do pewnego poziomu). Pasywna umiejętność Shield Wall pozwala na zwiększenie obrony w momencie gdy sterowana postać ustawi się przy innym sojuszniku. |
Eirik (obrońca - warden) | Postać ta automatycznie dołącza do drużyny już na samym początku gry. | Aktywna umiejętność Rally ma charakter wspomagający, pozwalając na odnowienie kilku punktów siły woli u wybranego sojusznika. Najlepsze efekty uzyskuje się po tym jak zostanie ona maksymalnie rozwinięta, bo jednorazowo odnawia się wtedy aż 6 punktów siły woli. Pasywna umiejętność Light Step pozwala Eirikowi na przechodzenie przez pola zajmowane przez sojuszników. |
Ekkill (gwałtownik -grudgewielder) | Ekkill może dołączyć do drużyny w czwartym lub w szóstym rozdziale gry, ale tylko jeśli mu na to pozwolisz. | Aktywna umiejętność Guts pozwala na odrzucenie do tyłu (knockback) wszystkich przeciwników zgromadzonych wokół Ekkilla. Pasywna umiejętność Shield Wall pozwala na zwiększenie obrony w momencie gdy sterowana postać ustawi się przy innym sojuszniku. |
Eyvind (odnowiciel - mender) | Postać ta automatycznie dołącza do drużyny (piąty rozdział). | Pierwsza aktywna umiejętność Arc Lightning to jeden z najsilniejszych i najlepszych ataków w grze. Pozwala on na odebranie kilku punktów zdrowia jednemu lub kilku przeciwnikom i to nawet wtedy gdy dysponują oni niezniszczonym pancerzem. Druga aktywna umiejętność Mend pozwala na odnawianie punktów pancerza sojuszników. |
Fasolt (prowokator - provoker) | Postać ta automatycznie dołącza do drużyny (trzeci rozdział). | Aktywna umiejętność Malice pozwala na "zachęcenie" przeciwnika do zaatakowania Fasolta, odwracając jego uwagę od innych sojuszników. Jest to przydatne szczególnie wtedy gdy ktoś inny z drużyny został poważnie osłabiony. Pasywna umiejętność Return the Favor sprawia, że każdy atak na Fasolta odbiera przeciwnikowi 1 punkt pancerza. |
Zostało jeszcze 67% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...
... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium
Abonament dla Ciebie