Stray: Zagadka z sejfem i notatką z kodem binarnym - Slumsy (The Slums) Stray poradnik, solucja
W slumsach (The Slums) w grze Stray możecie znaleźć zamknięty sejf z notatką zapisaną kodem binarnym. Nasz poradnik wyjaśnia jak rozwiązać zagadkę i otworzyć sejf oraz jaka nagroda jest w sejfie.
Ostatnia aktualizacja: 19 lipca 2022
W trakcie dowolnej z 3 wizyt w Slumsach (The Slums) w Stray możecie zająć się odnalezieniem sejfu i zaliczeniem zagadki z otwarcia go. Nasz poradnik informuje jak odczytać wiadomość zapisaną kodem binarnym, gdzie znaleźć kombinację do sejfu oraz jaką nagrodę przewidziano za otwarcie sejfu.
- Lokalizacja sejfu - poziom Slumsy (The Slums)
- Nagroda z sejfu
- Rozwiązanie zagadki z kombinacją do sejfu
Lokalizacja sejfu - poziom Slumsy (The Slums)
Slumsy odwiedzicie 3 razy na przestrzeni gry, a zlokalizowaniem i otwarciem sejfu możecie zająć się podczas dowolnej z tych wizyt, bo jest to opcjonalna czynność, która nie jest powiązana z postępami w głównej fabule.
Sejf jest w alejce niedaleko miejsca, w którym przebywa Morusque - lokalny muzyk grający na gitarze.
Do sejfu przyczepiona jest notatka z tajemniczym hasłem (Safe Mysterious Password). Możecie obejrzeć ją w inwentarzu i dowiedzieć się, że zapisano ją kodem binarnym. Nie trzeba na szczęście samodzielnie tłumaczyć kodu (notatka jest na dodatek niewyraźna), bo w celu zaliczenia zagadki wymagane będzie po prostu odwiedzenie kilku miejsc - opisaliśmy je w podpunkcie z rozwiązaniem zagadki.
Nagroda z sejfu
W sejfie jest partytura - Sheet Music 8/8. To jedna ze znajdziek powiązanych z postacią Morusque'a ze slumsów. Możecie mu przynosić partytury po to żeby odgrywał kolejne melodie. Dostarczenie wszystkich 8 partytur nagradzane jest trofeum Jaka to miaulodia (Meowlody).
Lokalizacje wszystkich 8 znajdziek z tej kategorii opisaliśmy na stronie Partytury w rozdziale Sekrety i znajdźki.
Rozwiązanie zagadki z kombinacją do sejfu
Osobą, która może odczytać notatkę jest Elliot z budynku Elliot Programming. Jest on zlokalizowany w centralnej części slumsów i ma 2 wejścia:
- Możecie skorzystać z głównego wejścia z obrazka 1 - oprzyjcie się przednimi łapami na drzwiach i szorujcie po nich pazurami do momentu otwarcia drzwi przez jednego z robotów.
- Możecie dotrzeć do okiennicy na tyłach budynku z obrazka 2 - wystarczy w tym miejscu zaliczyć prostą wspinaczkę.
Elliot przebywa w pomieszczeniu na piętrze. Zainicjujcie rozmowę i pokażcie mu notatkę z inwentarza (trzeba ją wybrać z listy posiadanych przedmiotów).
Robot wyśle Was do baru Dufer Bar i wejście do niego oświetlone jest na czerwono (powyższy obrazek).
W barze wskoczcie na ladę i zbadajcie lewy obrazek wiszący na ścianie. Wejście w interakcję z nim zrzuci go ze ściany. Odsłoni to kombinację 1283.
Możecie już powrócić do sejfu i poprosić B-12 o wprowadzenie kodu 1283.