Stray: Ponczo (Poncho) dla Elliota w Slumsach (The Slums) - jak zdobyć? Stray poradnik, solucja
W etapie Slumsy część 2 (The Slums Part 2) gry Stray otrzymacie zadanie zdobycia poncza (Poncho) dla Elliota. Nasz poradnika zestawia wszystkie kroki niezbędne do tego żeby pozyskać ponczo, w tym gdzie znaleźć Superdetergent spirytusowy (Super Spirit Detergent).
Ostatnia aktualizacja: 22 lipca 2022
Po powrocie do Slumsów w etapie 6 (The Slums Part 2) jednym z obowiązkowych zadań do wykonania stanie się zdobycie poncza dla Elliota z budynku Elliot Programming. Ta strona poradnika wyjaśnia w jaki sposób wytworzyć ten przedmiot dzięki współpracy z innymi robotami.
Pełny opis przejścia drugiej wizyty w Slumsach (etap 6) znajdziecie w naszej solucji.
Spotkanie z Elliotem w rozdziale 6
Dla przypomnienia robot Elliot pracuje w budynku Elliot Programming. Wejście do niego pokazuje obrazek. Trzeba wejść w interakcję z drzwiami i zacząć je drapać do momentu gdy robot Nestor wpuści Was do środka.
Elliota znajdziecie na piętrze. Głównym celem wizyty jest naprawienie przez niego urządzenia śledzącego (Tracker). Elliot zgodzi się na to jeśli przyniesiecie mu coś do ogrzania się - będzie to ponczo (Poncho).
Ponczo mogliście już pozyskać w rozdziale 4 wykonując wtedy nieobowiązkowe czynności. W przeciwnym razie musicie wykonać wszystkie akcje zestawione poniżej.
Pozyskanie poncza
Zanim zdobędziecie ponczo musicie najpierw pozyskać detergent Super Spirit.
Niedaleko centralnej części slumsów jest zamknięta pralnia Super Spirit Laundry i musicie dostać się do środka.
Waszym zadaniem stanie się sprowokowanie właściciela pralni do wyjścia z budynku. W pobliżu pralni znajdziecie wystające obiekty na ścianach budynków. Użyjcie ich w celu dotarcia na okoliczne dachy.
Na dachu pralni są 2 roboty, a jeden z nich rzuca puszkami z farbą. Musicie odwrócić jego uwagę i zamiauczeć w momencie wykonywania rzutu. Nie musi to być jedna akcja i możecie zwiększyć swoje szanse miaucząc kilka razy pod rząd.
Udana akcja włączy cut-scenkę z upuszczenia puszki z farbą. Rozbije się ona tuż przed wejściem do pralni.
Z pralni wyjdzie właściciel i pozostanie już w tym miejscu, tzn. nie musicie się śpieszyć. Zejdźcie w dowolny sposób na dół i skorzystajcie z nowo odblokowanego wejścia do pralni.
Najważniejszy przedmiot questowy z pralni to detergent Super Spirit, który pokazuje dołączony obrazek.
Z detergentem musicie udać się do lokalnego handlarza Azooza - jego kramik jest niedaleko centralnej części slumsów. Wystawia on na sprzedaż 3 obiekty - po środku leżą kable elektryczne (Electric Cables), które musicie wybrać w zamian za posiadany detergent (wybierzcie ten przedmiot z inwentarza).
Zbadajcie okoliczne uliczki, a spotkacie Babcię (Grandma) - możecie jej przekazać kable elektryczne, które kupiliście od Azooza.
Babcia za darmo wyprodukuje z kabli ponczo (Poncho). Z przedmiotem możecie powrócić do Elliota i podarować mu go. W nagrodę otrzymacie od niego naprawione urządzenie śledzące (Fixed Tracker).