Stray: Mrowiska (Antvillage), rozdział 9 - solucja, opis przejścia Stray poradnik, solucja
Mrowiska (Antvillage) to rozdział 9 gry Stray. Solucja z naszego poradnika opisuje pobyt w wiosce maszyn – spotkanie się z robotem Zbaltazarem i wyruszenie w podróż do Śródmiasta (Midtown).
Ostatnia aktualizacja: 20 lipca 2022
Etap 9 gry Stray jest zatytułowany Mrowiska (Antvillage) i zakłada odwiedzenie wioski pokojowo nastawionych maszyn. Opis przejścia z naszego poradnika informuje gdzie przebywa Zbaltazar, jak odblokować pełne interakcje z dronem B-12 oraz jak poprawnie opuścić wioskę maszyn w drodze do Śródmiasta (Midtown).
Eksploracja wioski i spotkanie się ze Zbaltazarem
Do wioski maszyn dotrzecie tuż po wydostaniu się z kanałów badanych w rozdziale 8. Przy wejściu do wioski powita Was Baladin, od którego dowiecie się o Zbaltazarze. W wiosce maszyn nie ma żadnych zagrożeń.
Przejdźcie po moście zwodzonym. Załączy się rozmowa z B-12 i tymczasowo zablokowane zostaną interakcje z dronem oraz inwentarz. Stan ten nie potrwa długo.
Jeśli chcecie zbadać wioskę, to zaczekajcie aż B-12 zacznie ponownie w pełni działać. W przeciwnym razie nie będziecie mogli komunikować się z robotami z wioski (brak tłumaczenia dialogów).
Musicie kierować się ku wyższym poziomom wioski. Początkowo możecie w tym celu korzystać z drabin, ale przy ostatnim musicie pomóc sobie skakaniem po obiektach znajdujących się przy ścianie, na lewo od drabiny.
Dotrzecie do Zbaltazara i porozmawiacie z nim. Dowiecie się o miejscu pobytu Clementine i otrzymacie zdjęcie Clementine (Clementine's Picture) z adresem. B-12 ponownie zacznie w pełni funkcjonować.
Dotarcie do Śródmiasta
Musicie kontynuować wspinaczkę w wiosce maszyn. Znajdziecie kolejną pionową drabinę, ale możecie pomagać sobie skakaniem po małych rurach z żółtymi paskami. Jeszcze dalej natraficie na skrzynki, do których można doskakiwać.
Na sam koniec przejdźcie po większych rurach. Prowadzą one na stację metra i to tam rozpoczniecie etap 10.