Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Stray - poradnik do gry

Stray - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Stray: Mapa slumsów (The Slums) - czy jest dostępna w grze? Stray poradnik, solucja

Nasz poradnik do Stray informuje czy można w grze znaleźć mapę slumsów (The Slums). Oprócz tego przygotowaliśmy zestawienie najważniejszych lokacji w slumsach i wskazówek jak do nich dotrzeć.

Ostatnia aktualizacja: 22 lipca 2022

Slumsy (The Slums) to jedna z największych i najważniejszych lokacji w grze Stray. Na tej stronie poradnika znajdziecie wyjaśnienie czy można pozyskać mapę slumsów. Oprócz tego wyjaśniamy gdzie są najważniejsze lokacje w slumsach, m.in. mieszkanie Seamusa, bar, Elliot Programming, sklep czy wyjście do kanałów.

Mapa slumsów - czy jest dostępna w grze?

Slumsy to jedna z najbardziej rozbudowanych lokacji w grze Stray - Stray: Mapa slumsów (The Slums) - czy jest dostępna w grze? - Stray - poradnik do gry

Slumsy to jedna z najbardziej rozbudowanych lokacji w grze Stray. Nie możecie niestety zdobyć żadnej ich mapy. Wszystkie miejsca musicie sami odnajdywać - część z nich ma wejścia na poziomie ulicy, a do innych dociera się od strony dachów.

W nawigacji częściowo mogą pomagać znaki drogowe - B-12 jest w stanie tłumaczyć z nich tekst. Pokazują one jednak tylko ogólną drogę do celu. W dalszej części strony znajdziecie zestawienie najważniejszych lokacji w slumsach wraz z instrukcjami jak do nich dotrzeć.

Strażnik (Guardian) - centralna lokacja slumsów

Najlepszy punkt orientacyjny w slumsach to garaż - miejsce pobytu Strażnika (Guardian) - Stray: Mapa slumsów (The Slums) - czy jest dostępna w grze? - Stray - poradnik do gry

Najlepszy punkt orientacyjny w slumsach to garaż - miejsce pobytu Strażnika (Guardian). Jest to robot, z którym spotkaliście się jako pierwszym w rozdziale 4 gry. Strażnik będzie też stał w tym samym miejscu w trakcie powtórnych wizyt w slumsach w etapach 6 i 7. W garażu za nim siedzi kilka innych robotów, ale interakcje z nimi są w pełni opcjonalne.

Muzyk Morusque - partytury (Sheet Music)

Rozpocznijcie przed garażem ze Strażnikiem i udajcie się w lewo - Stray: Mapa slumsów (The Slums) - czy jest dostępna w grze? - Stray - poradnik do gry

Rozpocznijcie przed garażem ze Strażnikiem i udajcie się w lewo. Gitarzysta Morusque siedzi oparty o bramę garażową po lewej stronie. Możecie mu dostarczać znajdźki i opisaliśmy je na stronie Partytury.

Wyjście do kanałów (The Sewers) - rozdział 8

Zejście do kanałów (The Sewers) znajduje się obok Morusquea (poprzedni podpunkt) - Stray: Mapa slumsów (The Slums) - czy jest dostępna w grze? - Stray - poradnik do gry

Zejście do kanałów (The Sewers) znajduje się obok Morusque'a (poprzedni podpunkt). Jest ono początkowo niedostępne. Możecie z niego skorzystać dopiero w końcowej części rozdziału 7.

Stragan Azooza - wspomnienie, partytura i kable elektryczne

Rozpocznijcie przed garażem ze Strażnikiem i udajcie się w prawo - Stray: Mapa slumsów (The Slums) - czy jest dostępna w grze? - Stray - poradnik do gry

Rozpocznijcie przed garażem ze Strażnikiem i udajcie się w prawo. Azooz jest handlarzem i możecie u niego kupić kable elektryczne (Electric Cables) potrzebne w rozdziale 6 oraz 2 znajdźki - wspomnienie B-12 (B-12 Memory) i partyturę (Sheet Music).

Pralnia Super Spirit Laundry - Superdetergent spirytusowy

Rozpocznijcie przed garażem ze Strażnikiem, obróćcie się i wyruszcie w stronę prawej oddalonej alejki z powyższego obrazka - Stray: Mapa slumsów (The Slums) - czy jest dostępna w grze? - Stray - poradnik do gry

Rozpocznijcie przed garażem ze Strażnikiem, obróćcie się i wyruszcie w stronę prawej oddalonej alejki z powyższego obrazka.

Wejście do pralni jest po lewej stronie - Stray: Mapa slumsów (The Slums) - czy jest dostępna w grze? - Stray - poradnik do gry

Wejście do pralni jest po lewej stronie. Jest ona początkowo zamknięta, a sposób jej otwarcia opisaliśmy na osobnej stronie Zagadka z pralnią Super Spirit Laundry. Wewnątrz pralni jest ważny przedmiot questowy: Superdetergent spirytusowy (Super Spirit Detergent).

Mieszkanie Seamusa - rozdział 6

Rozpocznijcie przed garażem ze Strażnikiem, obróćcie się i wyruszcie w stronę oddalonej prawej alejki z powyższego obrazka - Stray: Mapa slumsów (The Slums) - czy jest dostępna w grze? - Stray - poradnik do gry

Rozpocznijcie przed garażem ze Strażnikiem, obróćcie się i wyruszcie w stronę oddalonej prawej alejki z powyższego obrazka.

Idźcie prosto - Stray: Mapa slumsów (The Slums) - czy jest dostępna w grze? - Stray - poradnik do gry

Idźcie prosto. Mieszkanie Seamusa jest w budynku po prawej stronie (dołączony obrazek). Możecie do niego zajrzeć dopiero w etapie 6 (Momo odsłoni wtedy mały otwór na lewo od drzwi wejściowych), w którym należy spotkać się z Seamusem i rozwiązać zagadkę, którą opisaliśmy na osobnej stronie poradnika.

Bar Dufer

Rozpocznijcie przed garażem ze Strażnikiem, obróćcie się i wyruszcie prosto w stronę alejki z powyższego obrazka - Stray: Mapa slumsów (The Slums) - czy jest dostępna w grze? - Stray - poradnik do gry

Rozpocznijcie przed garażem ze Strażnikiem, obróćcie się i wyruszcie prosto w stronę alejki z powyższego obrazka.

Bar jest po lewej stronie i ma duży czerwony neon - Stray: Mapa slumsów (The Slums) - czy jest dostępna w grze? - Stray - poradnik do gry

Bar jest po lewej stronie i ma duży czerwony neon. Miejsce to odwiedzicie kilka razy w trakcie gry.

Elliot Programming

Rozpocznijcie przed garażem Strażnika, obróćcie się i wyruszcie prosto w stronę alejki z powyższego obrazka - Stray: Mapa slumsów (The Slums) - czy jest dostępna w grze? - Stray - poradnik do gry

Rozpocznijcie przed garażem Strażnika, obróćcie się i wyruszcie prosto w stronę alejki z powyższego obrazka.

Podczas podróżowania alejką natraficie na prawe drzwi budynku Elliot Programming - Stray: Mapa slumsów (The Slums) - czy jest dostępna w grze? - Stray - poradnik do gry

Podczas podróżowania alejką natraficie na prawe drzwi budynku Elliot Programming. Musicie wejść w interakcję z nimi i zacząć je drapać. Po chwili robot otworzy drzwi i wpuści Was do środka. Na piętrze budynku przebywa Elliot, któremu możecie dostarczyć ponczo.

Możecie odblokować alternatywne wejście do Elliot Programming - Stray: Mapa slumsów (The Slums) - czy jest dostępna w grze? - Stray - poradnik do gry

Możecie odblokować alternatywne wejście do Elliot Programming. Będąc na piętrze wejdźcie w interakcję z roletą. Odsłoni to okiennicę, przez którą będziecie mogli wskakiwać z zewnątrz.

Babcia (Grandma) - ponczo

Rozpocznijcie przed garażem ze Strażnikiem, obróćcie się i wyruszcie prosto w stronę alejki z powyższego obrazka - Stray: Mapa slumsów (The Slums) - czy jest dostępna w grze? - Stray - poradnik do gry

Rozpocznijcie przed garażem ze Strażnikiem, obróćcie się i wyruszcie prosto w stronę alejki z powyższego obrazka.

Podążajcie cały czas wąskimi alejkami, tymi samymi, którymi w przeciwną stronę szliście w drodze do slumsów na początku etapu 4 - Stray: Mapa slumsów (The Slums) - czy jest dostępna w grze? - Stray - poradnik do gry

Podążajcie cały czas wąskimi alejkami, tymi samymi, którymi w przeciwną stronę szliście w drodze do slumsów na początku etapu 4. Dotrzecie do miejsca pobytu robota Babcia (Grandma) - może ona uszyć ponczo (Poncho) jeśli dostarczycie jej kable elektryczne (Electric Cables) kupione u Azooza.

Wyjście do Ślepego zaułka (Dead End) - rozdział 7

Rozpocznijcie przed garażem ze Strażnikiem, obróćcie się i wybierzcie małą alejkę na lewo z powyższego obrazka - Stray: Mapa slumsów (The Slums) - czy jest dostępna w grze? - Stray - poradnik do gry

Rozpocznijcie przed garażem ze Strażnikiem, obróćcie się i wybierzcie małą alejkę na lewo z powyższego obrazka.

Przejście do Ślepego zaułka to duży właz, który pokazuje obrazek, ale możecie skorzystać z niego dopiero pod koniec rozdziału 6 docierając w to miejsce z Momo - Stray: Mapa slumsów (The Slums) - czy jest dostępna w grze? - Stray - poradnik do gry

Przejście do Ślepego zaułka to duży właz, który pokazuje obrazek, ale możecie skorzystać z niego dopiero pod koniec rozdziału 6 docierając w to miejsce z Momo.

Mieszkanie Momo

To jedna z 4 ważniejszych lokacji, do których możecie dotrzeć dopiero po wdrapaniu się na centralne dachy (w dowolny sposób) - Stray: Mapa slumsów (The Slums) - czy jest dostępna w grze? - Stray - poradnik do gry

To jedna z 4 ważniejszych lokacji, do których możecie dotrzeć dopiero po wdrapaniu się na centralne dachy (w dowolny sposób). Tę lokację i kolejne 3 dokładniej opisaliśmy na stronie Notatniki w slumsach - gdzie znaleźć?.

Poszukajcie budynku z pomarańczowym neonem i zaliczcie wspinaczkę.

Mieszkanie Zbaltazara

To jedna z 4 ważniejszych lokacji, do których możecie dotrzeć dopiero po wdrapaniu się na centralne dachy (w dowolny sposób) - Stray: Mapa slumsów (The Slums) - czy jest dostępna w grze? - Stray - poradnik do gry

To jedna z 4 ważniejszych lokacji, do których możecie dotrzeć dopiero po wdrapaniu się na centralne dachy (w dowolny sposób).

Zlokalizujcie budynek z ogrodzonym balkonem. Musicie wdrapać się na jego dach i wyłączyć źródło zasilania żeby zatrzymać wentylator.

Biblioteka Doca

To jedna z 4 ważniejszych lokacji, do których możecie dotrzeć dopiero po wdrapaniu się na centralne dachy (w dowolny sposób) - Stray: Mapa slumsów (The Slums) - czy jest dostępna w grze? - Stray - poradnik do gry

To jedna z 4 ważniejszych lokacji, do których możecie dotrzeć dopiero po wdrapaniu się na centralne dachy (w dowolny sposób).

Zlokalizujcie budynek z błękitnym neonem na balkonie. Dostańcie się na balkon i przeciśnijcie się przez dziurę między deskami.

Mieszkanie Clementine

To jedna z 4 ważniejszych lokacji, do których możecie dotrzeć dopiero po wdrapaniu się na centralne dachy (w dowolny sposób) - Stray: Mapa slumsów (The Slums) - czy jest dostępna w grze? - Stray - poradnik do gry

To jedna z 4 ważniejszych lokacji, do których możecie dotrzeć dopiero po wdrapaniu się na centralne dachy (w dowolny sposób).

Zlokalizujcie budynek z błękitnym graffiti i otwartą okiennicą. Zaliczcie wspinaczkę, by dotrzeć do okna.