Stray: Odznaki (Badges) - lista wszystkich Stray poradnik, solucja
Odznaki (Badges) są jedną z odmian unikalnych przedmiotów – znajdziek w grze Stray. Nasz poradnik wyjaśnia kiedy i na jakich zasadach można odblokować wszystkie odznaki.
Ostatnia aktualizacja: 19 lipca 2022
Kolekcjonowanie odznak (Badges) to jedna z odmian opcjonalnych aktywności gry Stray. Można je nazwać sekretami i w naszym poradniku znajdziecie informacje jak odblokować wszystkie odznaki. Dowiecie się w jakich etapach są udostępniane i jakie trzeba spełnić wymagania do zdobycia ich.
- Odznaka muzyka (Music Badge)
- Odznaka outsidera (Outsider Badge)
- Odznaka rośliny (Plant Badge)
- Odznaka kota (Cat Badge)
- Odznaka Neco (Neco Badge)
- Odznaka policyjna (Police Badge)
Odznaka muzyka (Music Badge)
Etap: Slumsy (The Slums)
Opis znajdźki: Odznaka to nagroda za dostarczenie 8 partytur (Sheet Music) Morusque'owi ze slumsów. Jest to jedna z odmian znajdziek w grze, a ich lokalizacje opisaliśmy na osobnej stronie Partytury.
Odznaka outsidera (Outsider Badge)
Etap: Slumsy część 2 (The Slums Part 2)
Opis znajdźki: Odznakę tę zdobywa się automatycznie. Otrzymacie ją od Momo podczas opuszczania slumsów w rozdziale 6 w drodze do Ślepego zaułka (Dead End) i Kanałów (The Sewers).
Odznaka rośliny (Plant Badge)
Etap: Mrowiska (Antvillage)
Opis znajdźki: W trakcie wizyty w wiosce maszyn musicie spotkać się z Malo. Robot ten przebywa na jednym z wyższych poziomów wioski i poprosi Was o odnalezienie i dostarczenie 3 roślin. Możecie je zbierać w dowolnej kolejności.
Żółta roślina (Yellow Plant) jest ukryta obok baru. Musicie zeskoczyć na rurę pokazaną na obrazku.
Fioletowa roślina (Purple Plant) rośnie na drzewie, na które możecie przeskoczyć podczas eksploracji dolnych poziomów wioski (obrazek 1). Przejdźcie po konarach do poszukiwanego obiektu (obrazek 2).
Czerwona roślina (Red Plant) rośnie pod wioską. Znajdźcie w wiosce stół, w którym 2 roboty grają w mahjonga. Za nim ukryte jest wiadro (winda) z obrazka 1. Zjedźcie na dół. Na samym dole skaczcie po beczkach żeby dotrzeć do krzaków z czerwonymi roślinami z obrazka 2.
Po zebraniu 3 roślin powróćcie do robota. Przekazujcie Malo rośliny wybierając je po kolei z inwentarza. Nagrodą będzie odznaka.
Odznaka kota (Cat Badge)
Etap: Śródmiasto (Midtown)
Opis znajdźki: Odznaka ta jest składowana w sejfie w jednym ze sklepów Śródmiasta.
Po dotarciu do głównej części Śródmiasta zlokalizujcie pokazany na obrazku po prawej stronie sklep ze stojącą przed nim maszyną-klientem.
Doskoczcie do lady i następnie wskoczcie do wnętrza sklepu, by rozpocząć jego eksplorację. Sejf jest na górnej półce w sklepie (dołączony obrazek).
Odznaka przyznana zostanie od razu po otwarciu sejfu.
Odznaka Neco (Neco Badge)
Etap: Śródmiasto (Midtown)
Opis znajdźki: Jedyna okazja do zdobycia tej odznaki pojawia się podczas przeprawy przez fabrykę celem pozyskania baterii. Spotkacie pracownika (Worker), który zgubił klucze. Będzie prosił o pomoc w odnalezieniu ich.
Musicie wyruszyć dalej i przechodzić przez kolejne lokacje, w których unika się Wartowników (Sentinels).
Najważniejszym obszarem jest ten, w którym trzeba chować się za jadącymi ładunkami (obrazek 1). Po dotarciu do jego końcowej części nie przechodźcie do kolejnego pomieszczenia, tylko skaczcie po prawych beczkach żeby dotrzeć do prawego ciemnego narożnika. Znajdziecie klucze pracownika (Worker Keys) pokazane na obrazku 2.
Musicie teraz tą samą drogą powrócić do pracownika. Unikanie Wartowników będzie trudniejsze, ale możecie podjąć próbę biegu i schowania się żeby uniknąć ich na czas przeszukiwania okolicy. Odznaka to nagroda za dostarczenie zgubionych kluczy (wybierzcie je z inwentarza w trakcie rozmowy).
Odznaka policyjna (Police Badge)
Etap: Śródmiasto (Midtown)
Opis znajdźki: Odznaka jest w dobrze ukrytej celi w głównej, ogólnodostępnej części Śródmiasta. Zbadajcie alejkę obok sklepu odzieżowego - pokazuje ją powyższy obrazek.
Możecie tu wskakiwać na wyższe półki i wystające obiekty. Dotrzyjcie na jeden z najwyższych daszków i zlokalizujcie mały otwór w ścianie budynku. Przeciśnijcie się między kratami.
Znajdziecie się w celi - musicie zbadać nieaktywnego robota.