Stray: Zagadka z ciałem do ściągnięcia B-12 - Mieszkanie (The Flat) Stray poradnik, solucja
Zagadka z odnalezieniem ciała do ściągnięcia świadomości B-12 jest jedną z pierwszych w grze Stray. Nasz poradnik wyjaśnia jakie kroki wykonać w etapie Mieszkanie (The Flat) żeby pozyskać drona B-12 jako towarzysza.
Ostatnia aktualizacja: 19 lipca 2022
Po dotarciu do poziomu Mieszkanie (The Flat) w grze Stray musicie zaliczyć zagadkę z odnalezieniem ciała dla B-12 i ściągnięciem jego świadomości. Z naszego poradnika dowiecie się gdzie znaleźć 4 źródła zasilania, a także jak poprawnie uruchomić drona B-12.
- Miejsce rozwiązywania zagadki - poziom Mieszkanie (The Flat)
- Znalezienie 4 źródeł zasilania
- Odnalezienie nieaktywnego ciała drona i uruchomienie B-12
Miejsce rozwiązywania zagadki - poziom Mieszkanie (The Flat)
Po znalezieniu się w tytułowym mieszkaniu (rozdział 3 gry) udajcie się do komputera z dużym ekranem, na którym wyświetlana jest informacja z prośbą o pomoc.
Wskoczcie na biurko i zacznijcie biegać po klawiaturze. Będziecie wysyłać losowe ciągi znaków, ale okaże się to wystarczające do "nawiązania komunikacji". Dowiecie się o konieczności pozyskania ciała do ściągnięcia (komunikat Body Required for Download). Odblokuje się sąsiednie pomieszczenie.
Znalezienie 4 źródeł zasilania
W nowym pokoju trzeba zlokalizować 4 źródła zasilania - są to małe skrzynki, które kot może chwytać w pyszczek i przenosić. Możecie do nich docierać w dowolnej kolejności.
Pierwszy obiekt leży na samej górze jednej z szafek. Wskoczcie najpierw na krzesło i z niego wykonajcie drugi skok na górę.
Drugi obiekt jest na centralnym biurku i wykorzystywany jest do zasilania jednego z komputerów. Możecie bez problemu wyjąć go ze slotu.
Trzeci obiekt wymaga dwóch czynności. Musicie najpierw pociągnąć za dźwignię (obrazek 1). Spowoduje to, że maszyna przemieści się w lewo. Wykorzystajcie ją do wspinaczki i dotarcia do półki ze źródłem zasilania (obrazek 2).
Czwarty obiekt jest w slocie maszyny, która przesunęła się celem pozyskania trzeciego źródła zasilania. Wyjmijcie go ze slotu.
Każde źródło zasilania musicie umieścić w jednym z dostępnych dolnych slotów - znajdują się one pod szerokim urządzeniem (powyższy obrazek).
Odnalezienie nieaktywnego ciała drona i uruchomienie B-12
Poprawne dostarczenie 4 obiektów odblokuje kolejne pomieszczenie. Musicie tu rozpocząć wspinaczkę przy nieczynnym robocie. Dotrzecie dzięki nim na najwyższe lewe półki. Jest tam pudło, które trzeba zrzucić na dół.
Z pudła wypadnie nieaktywny dron. Złapcie go w pyszczek i powróćcie do pomieszczenia. Dron musicie umieścić w urządzeniu, które wskazują strzałki na ekranach monitorów.
Z cut-scenki dowiecie się o poprawnym ściągnięciu świadomości i włączeniu B-12, który przez resztę gry będzie Waszym kompanem.