Stray: Kody i kombinacje do zamków - lista wszystkich Stray poradnik, solucja
W grze Stray możecie otwierać zamki elektroniczne sejfów lub drzwi. Ta strona poradnika zawiera listę kombinacji do zamków.
Ostatnia aktualizacja: 14 lipca 2022
Podczas przechodzenia gry Stray możecie natrafiać na zamknięte pojemniki oraz drzwi, które wymuszają wprowadzenia kodu z użyciem klawiatury. W naszym poradniku znajdziecie zestawienie kombinacji do zamków elektronicznych. Pozwoli to Wam szybko przejść dalej lub zdobyć dany sekret.
Z poszczególnymi zamkami powiązane są większe zagadki, które szczegółowo opisaliśmy na pozostałych stronach tego rozdziału poradnika. Poniżej znajdziecie jedynie "gotowe" kody.
- Kod do drzwi wyjściowych - Mieszkanie (The Flat)
- Kod do sejfu - Slumsy (The Slums)
- Kod do sekretnego pokoju Seamusa - Slumsy część 2 (The Slums Part 2)
- Kod do sejfu - Śródmiasto (Midtown)
Kod do drzwi wyjściowych - Mieszkanie (The Flat)
Wprowadzenie kodu jest wymagane do odblokowania wyjścia z mieszkania, w którym dołączył do Was dron B-12. Kod to 3748.
Kod do sejfu - Slumsy (The Slums)
Otwarcie kodu jest wymagane do pozyskania 1 z 8 partytur (Sheet Music) - to jeden z rodzajów znajdziek. Sejf znajduje się w slumsach niedaleko Morusque'a. Kod to 1283.
Kod do sekretnego pokoju Seamusa - Slumsy część 2 (The Slums Part 2)
Wprowadzenie kodu jest potrzebne do odblokowania sekretnego pokoju w mieszkaniu Seamusa. Klawiaturę ukryto za jednym z wiszących obrazków. Kod to 2511.
Kod do sejfu - Śródmiasto (Midtown)
Otwarcie kodu jest wymagane do pozyskania odznaki kota (Cat Badge) - to jeden z rodzajów znajdziek. Sejf znajduje się na tyłach jednego ze sklepów. Kod to 8542.