Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Stray - poradnik do gry

Stray - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Stray: Zagadka z tajnym pokojem w mieszkaniu Seamusa - Slumsy (The Slums) Stray poradnik, solucja

Podczas drugiej wizyty w Slumsach (The Slums) w grze Stray trzeba pomóc Seamusowi w znalezieniu sekretnego pokoju. Nasz poradnik wyjaśnia jak zaliczyć zagadkę z odnalezieniem klawiatury i wprowadzeniem kodu.

Ostatnia aktualizacja: 19 lipca 2022

Po powrocie do Slumsów (The Slums) w Stray należy spotkać się z Seamusem i pomóc mu w odnalezieniu sekretnego pokoju. Nasz poradnik zestawia wszystkie główne części zagadki - znalezienie klawiatury do wpisania kodu oraz podpowiedzi, a także odczytanie fragmentów kombinacji z zegarów wiszących na ścianie.

Miejsce rozwiązywania zagadki - poziom Slumsy (The Slums)

Zagadka ta dotyczy drugiej wizyty w slumsach - to etap 6, który rozpoczniecie po powrocie z Dachów (Rooftops).

W ramach drugiej wizyty musicie podążać za Momo i dotrzecie do mieszkania Seamusa - Stray: Zagadka z tajnym pokojem w mieszkaniu Seamusa - Slumsy (The Slums) - Stray - poradnik do gry

W ramach drugiej wizyty musicie podążać za Momo i dotrzecie do mieszkania Seamusa. Momo odsłoni małą dziurę w ścianie, przez którą możecie się przecisnąć.

W mieszkaniu musicie zagadać do Seamusa i pokazać mu notatnik Doca (Docs Notebook), czyli jeden z przedmiotów z inwentarza - Stray: Zagadka z tajnym pokojem w mieszkaniu Seamusa - Slumsy (The Slums) - Stray - poradnik do gry

W mieszkaniu musicie zagadać do Seamusa i pokazać mu notatnik Doca (Doc's Notebook), czyli jeden z przedmiotów z inwentarza. Dopiero wtedy zajmijcie się przeszukaniem mieszkania i rozwiązaniem zagadki.

Odnalezienie klawiatury w mieszkaniu Seamusa

Wskoczcie na blat, przy którym wiszą 4 obrazki - Stray: Zagadka z tajnym pokojem w mieszkaniu Seamusa - Slumsy (The Slums) - Stray - poradnik do gry

Wskoczcie na blat, przy którym wiszą 4 obrazki. Możecie je po kolei zrzucać wchodząc z nimi w interakcję. Pierwszy obrazek od lewej skrywa klawiaturę do wpisania kombinacji.

Rozwiązanie zagadki z hasłem i 4 zegarami na ścianie

Pierwszy obrazek od prawej skrywa z kolei wiadomość do przetłumaczenia - Stray: Zagadka z tajnym pokojem w mieszkaniu Seamusa - Slumsy (The Slums) - Stray - poradnik do gry

Pierwszy obrazek od prawej skrywa z kolei wiadomość do przetłumaczenia. Jej treść jest podpowiedzią odnośnie rozwiązania zagadki - czas pokaże (Time Will Tell).

Musicie obejrzeć 4 zegary wiszące na ścianie - Stray: Zagadka z tajnym pokojem w mieszkaniu Seamusa - Slumsy (The Slums) - Stray - poradnik do gry

Musicie obejrzeć 4 zegary wiszące na ścianie. Każdy z nich pokazuje inną godzinę i są to kolejne fragmenty kodu. Poprawna kombinacja to 2511 (druga godzina, piąta godzina, pierwsza godzina, pierwsza godzina).

Powróćcie do klawiatury i wpiszcie kod 2511 - Stray: Zagadka z tajnym pokojem w mieszkaniu Seamusa - Slumsy (The Slums) - Stray - poradnik do gry

Powróćcie do klawiatury i wpiszcie kod 2511. Doprowadzi to do odblokowania sekretnego pokoju i pozwoli Wam awansować dalej w grze.