Questy (cz.9) | Jupiter w Stalker Zew Prypeci poradnik S.T.A.L.K.E.R.: Zew Prypeci
Ostatnia aktualizacja: 31 lipca 2019
22. Miejsca ewakuacji - B205
Zleceniodawca: automatycznie, po wykonaniu zadania 16 sektora Zaton
Lokalizacja startowa: punkt 27 na mapie Zaton
Lokalizacja docelowa: punkt 44 na mapie Jupiter
Opis ukończenia questu:
Po dotarciu na teren bazy musimy wybić kilku zombie. W domu będącym dokładnie w zaznaczonym punkcie, na stole w pomieszczeniu po prawej - znajdujemy dokumenty, które zakończą misję. Papier możemy oddać Sokolov'i (żołnierz wewnątrz bunkra naukowców - koło punktu 22).
FAZA 2 - skład broni
Zanim opuścimy ten teren, warto trochę pozwiedzać i zapuścić się do tunelu nieopodal (screen).
Będziemy musieli zabić kilka skoczko-psów. Po prawej mamy drzwi oświetlone żarówką nad wejściem, które prowadzi do pomieszczenia ze śluzą i elektronicznym zamkiem (otwarcie możliwe dopiero po zabraniu dokumentów wspomnianych wyżej). W otwartym pomieszczeniu, na ścianie po prawej stronie odszukujemy deski, które niszczymy (screen). Przechodzimy odsłoniętym szybem i wychodzimy po jego lewej stronie.
W dużej sali spotykamy psionika. Niedoszły Mistrz Yoda jak pamiętamy ma w zwyczaju unosić ręce i tworzyć ochronne pole siłowe - nie marnujemy wtedy na niego amunicji. Przechodzimy przez kolejne drzwi i odnajdujemy drabinkę w górę. Korzystając z niej, docieramy do pomieszczenia pełnego broni.
23. Ogończa 1
Zleceniodawca: od początku gry
Lokalizacja startowa: -
Lokalizacja docelowa: punkty 43, 6 na mapie
Opis ukończenia questu:
Wracamy do helikopterów. Jeśli dotarliśmy do miejsca oznaczonego liczbą 43, powinniśmy widzieć przed sobą pole minowe. Sztuka polega na tym, żeby nie dać się wysadzić. Nic prostszego - jedyne co musimy zrobić, to iść po chodniku po lewej i obserwować bacznie mini-mapę i ciemniejsze plamki zaznaczone na niej. Doskonale widać je na jasnej powierzchni chodnika (screen).
Po zbadaniu maszyny i wyjęciu czarnej skrzynki, zobaczymy ciekawą scenę w której na pole minowe wbiegnie chmara mutantów (screen). Podziwiamy pokaz ogni i dobijamy resztki. Skrzynkę pokazujemy mechanikowi w bazie Stalkerów sektora Jupiter (punkt 6), a po odczekaniu trzech godzin wracamy do niego, płacimy za usługę i odsłuchujemy nagranie.