Questy (cz.7) | Zaton Stalker Zew Prypeci poradnik S.T.A.L.K.E.R.: Zew Prypeci
Ostatnia aktualizacja: 31 lipca 2019
14. Ogończa 2
Zleceniodawca: od początku gry
Lokalizacja startowa: -
Lokalizacja docelowa: punkt 24 na mapie
Opis ukończenia questu:
W lokalizacji Anomalia Żelazny Las odszukujemy kolejny helikopter. Elektryczne anomalie będą utrudniały nam życie, więc lepiej mieć przy sobie apteczkę. Musimy sprawdzić maszynę, powinniśmy ograbić również okoliczne ciała. Warto posłużyć się w tym miejscu detektorem i odkryć artefakt w anomalii.
15. Mapy Terenu
Zleceniodawca: automatycznie po ukończeniu zadania 14
Lokalizacja startowa: punkt 24 na mapie
Lokalizacja docelowa: punkt 25 na mapie
Opis ukończenia questu:
Przeszukanie helikoptera z zadania 14 (Ogończa 2), zaowocuje nowym zadaniem. Musimy oddać znalezione mapy pilotowi (punkt 25 - screen) z bazy Stalkerów. Od tej pory jegomość może doprowadzić nas do kolejnego sektora - Jupiter za 1 000 monet, a nie jak wcześniej - 3 000.
16. Ogończa 3
Zleceniodawca: od początku gry
Lokalizacja startowa: -
Lokalizacja docelowa: punkt 26, potem 27 na mapie
Opis ukończenia questu:
Pytamy któregokolwiek ze Stalkerów o to, czy słyszał coś na temat helikopterów, a ten skieruje nas do Noah. W punkcie 26 na mapie stoi jego łódź (screen). Otwierając jej drzwi, powinniśmy się za nimi skryć, ponieważ domownik ostrzela nas zanim będziemy mogli dostać się do wnętrza.
Z Noah rozmawiamy ostrożnie, jeśli nie przedstawimy się jako Stalker, w ogóle nie będzie chciał z nami rozmawiać. Po zapytaniu go o helikopter, zgodzi się pokazać nam drogę do płaskowyżu. Zapisujemy stan gry, oglądamy krótką scenkę, a następnie podążamy zaznaczoną ścieżką (screen) i skaczemy "w przepaść".
Po teleportacji, uważamy żeby nie spaść na "poziom" niżej. Możemy zwiedzić kompleks jaskiń, ale natrafimy tylko na humanoidalne skaczące potwory i dwa ciała pilotów. Ostatnie z ciał spoczywa nieopodal maszyny (screen), którą przeszukujemy.