Questy (cz.2) | Prypeć i Laboratorium X8 w Stalker Zew Prypeci poradnik S.T.A.L.K.E.R.: Zew Prypeci
Ostatnia aktualizacja: 31 lipca 2019
2. Udzielenie pomocy Zulu
Zleceniodawca: automatycznie po dotarciu do punktu 11
Lokalizacja startowa: -
Lokalizacja docelowa: punkt 11 na mapie
Opis ukończenia questu:
Nie jest to zadanie widoczne z poziomu PDA. Jeśli Zulu przeżył naszą podróż do Prypeci, spotkamy go w punkcie 11 osaczonego przez skaczące, humanoidalne potwory. Udzielamy mu wsparcia w walce (screen), a w zamian żołnierz podaruje nam w bazie swój ciężki karabin.
3. Zaginiony Oddział Zwiadowczy
Zleceniodawca: automatycznie po zadaniu 1
Lokalizacja startowa: punkt 1 na mapie
Lokalizacja docelowa: punkt 12 na mapie
Opis ukończenia questu:
W miejscu oznaczonym jako 12 znajdujemy zwłoki (screen). Oglądamy scenkę przerywnikową, po której nastąpi rozbicie tej misji na dwa nowe zadania.
4. Siły Monolitu
Zleceniodawca: automatycznie po zadaniu 3
Lokalizacja startowa: punkt 12 na mapie
Lokalizacja docelowa: punkt 13 na mapie
Udajemy się do miejsca spotkania naszej drużyny (mini-mapa) przy autobusie. Jeśli Sokolov i Vano przeżyli w drodze do Prypeci, powinni dołączyć do nas w tej misji (musimy na nich poczekać w wyznaczonym miejscu). Naszym celem jest okupowana przez wrogów księgarnia (punkt 13). Pomieszczenie do którego wpadniemy liczy sobie pięciu przeciwników. Korytarz na zachodzie - jeden kolega ze strzelbą, drugi po prawej stronie w głębi. Powinniśmy teraz stać przed podwójnymi drzwiami (screen).
Po wtargnięciu do pomieszczenia nie powinniśmy mieć problemów z załatwieniem piątki modlących się żołnierzy. Zbadanie dziwnej konstrukcji pośrodku zakończy misję scenką przerywnikową.