Questy (cz.4) | Jupiter w Stalker Zew Prypeci poradnik S.T.A.L.K.E.R.: Zew Prypeci
Ostatnia aktualizacja: 31 lipca 2019
10. Kradzież
Zleceniodawca: po wykonaniu zadania 23 sektora Zaton (patrz - opis ukończenia poniżej)
Lokalizacja startowa: punkt 18 na mapie
Lokalizacja docelowa: punkty 19, 20, 21 na mapie
Opis ukończenia questu:
Wykonując zadanie 23 spotkaliśmy Snaga. Po rozmowie z nim powinniśmy zejść do piwnicy (punkt 18) i jeśli nie mamy nic w skrzyni (screen), włożyć do niej cokolwiek. Teraz udajemy się na godzinny spoczynek, a po przebudzeniu zaglądamy po raz wtóry do skrytki. Okazuje się że ktoś nas okradł.
Odwiedzamy medyka (punkt 19) i pytamy o zdarzenie, a ten kieruje nas do wieży Zulu (punkt 20). Wspomniany jegomość (screen) opowiada nam o ludziach, których przegonił spod swojej wieży. Podejrzani oddalili się w kierunku stacji (punkt 21). Ruszamy nowym tropem. W małym budynku zastajemy leżącego, rannego Snaga i bandytę, który stoi nad nim z bronią. Tego drugiego możemy od razu, bez słowa- zabić.
To czy damy Snagowi apteczkę, czy dobijemy (i zabierzemy jego PDA) zależy od nas. Kilka kroków na północ od torów, za peronem - schodzimy do studzienki kanalizacyjnej. Na dole, w rogu pomieszczenia odnajdujemy sejf (screen) z naszymi rzeczami ze skrzyni z bazy. Zabranie przedmiotów kończy misję.
11. Kontrakt z naukowcami
Zleceniodawca: Garry
Lokalizacja startowa: punkt 22 na mapie
Lokalizacja docelowa: punkty 7, 18, 20 na mapie ogólnej Zaton
Opis ukończenia questu:
Przebywający w bunkrze naukowców Stalker (screen) prosi nas o dostarczenie mu dwóch artefaktów - Kotlet i Kulebiak. Oba powinniśmy odnaleźć na terenie anomalii z sektora Zaton.