Opis przejścia (cz.2) | Droga do Prypeci w Stalker Zew Prypeci poradnik S.T.A.L.K.E.R.: Zew Prypeci
Ostatnia aktualizacja: 31 lipca 2019
Zaczynamy (0) na samym dole mapy [#1]. Mniej więcej na skrzyżowaniu dróg (1) zaatakują nas skoczko-psy (skuteczny będzie np. karabin) i humanoidalny, skaczący mutant (strzelba). Pod bramą (screen) napotkamy jeszcze kilka szczuro-podobnych stworzeń. Naciskamy przycisk (2) i szykujemy strzelbę na nadchodzące stwory (dwóch skaczący "ludzi").
(3) to miejsce wystąpienia anomalii - możemy przejść z prototypem detektora w ręku, lub po śladach naszych przyjaciół którzy powinni sami znaleźć odpowiednią drogę. Przy końcu tunelu (4) pojawią się kolejne skoczko-psy. Musimy nacisnąć przycisk i wejść do korytarza po lewej. Dwa małe szczuro-podobne stworzenia i kolejny przycisk (5). Wąski korytarz prowadzący na północ kryje 2 "psy" i jednego człeko-skoczka, który może zaatakować nas od tyłu. Przechodzimy na mapę [#2]. Przy wyjściu (6) znajdziemy 3 ludzkich skoczków (screen).
Kolejni trzej zaatakują nas kilka kroków dalej (7). Przycisk (8) otworzy nam bramę do wielkiego hangaru z psimi potworami. Podczas otwierania bramy zaatakuje nas chmara ludzkich skoczków, na szczęście są słabsi od tradycyjnych i kilka celnych trafień ze strzelby powinno załatwić sprawę. Z małego pomieszczenia po prawej (9) możemy zabrać m.in. artefakt. Na wschód od (10), leży anomalia którą mijamy z pomocą detektora. W (11) odszukujemy wejście do bocznego pomieszczenia (screen). Wewnątrz, w skrzyni (punkt pomarańczowy ) czeka na nas kombinezon SEVA.
Wdrapujemy się na drabinkę w (12), zapisujemy stan gry i przełączamy przycisk na panelu od strony północnej. W tym momencie z małego pomieszczenia (9) wybiegają ciężko uzbrojeni wrogowie. Jeśli mamy karabin z celownikiem optycznym lub snajperkę, to idealny moment dla tej broni. Na wypadek gdyby któryś z naszych kompanów zginął, zawsze możemy wczytać zapisany stan gry. Po walce schodzimy na dół, przekraczamy ostrożnie anomalię i wchodzimy do budynku (10). Kiedy dotrzemy na piętro, do miejsca które wskazuje nasza mini-mapa, zapisujemy stan gry i otwieramy drzwi. w głównej hali po stronie prawej i lewej, na wzniesieniach, pojawiają się dwaj snajperzy wroga (screen). Możemy poczekać aż nasi ludzi ich zdejmą. Kilka sekund później grupa żołnierzy wybiegnie z korytarza (13). Musimy aktywować przycisk na który wskazuje mini-mapa.
Wreszcie możemy kontynuować wędrówkę wąskim korytarzem na północy (14). Przy wejściu mogą czekać na nas przeciwnicy. Na odcinku (15) występuje anomalia chemiczna. Idziemy ostrożnie, z detektorem w ręku. Przyciskiem (16) otwieramy drogę do części kanałów z dużą ilością zombie. Przy (17) uważamy na skoczko-psy i 2 humanoidalnych, skaczących przeciwników. (18) to teren zombie, podobnie jak (19). W (20) znajdziemy wysoką drabinę (screen), która kończy naszą podróż.