Questy (cz.12) | Jupiter w Stalker Zew Prypeci poradnik S.T.A.L.K.E.R.: Zew Prypeci
Ostatnia aktualizacja: 31 lipca 2019
27. Prypeć 1
Zleceniodawca: automatycznie po zadaniu 26
Lokalizacja startowa: punkt 6 na mapie
Lokalizacja docelowa: punkt 20 na mapie
Opis ukończenia questu:
Zaczynamy od popijawy z Zulu (screen) w jego wieży (punkt 20). Nie musimy przeciągać rozmowy - wystarczy że będziemy trzymać się tematu wyprawy, a i tak padniemy po kilku głębszych.
FAZA 2 - SEVA
Lokalizacja docelowa: punkty 11 / 29 na mapie Zaton, lub punkt 53 na mapie Jupiter
Kolejnym krokiem w naszych przygotowaniach powinien być zakup odpowiedniego kombinezonu SEVA (screen). Przy dobrych wiatrach (ceny obniżone, respekt, szersza oferta u sprzedawców), powinniśmy znaleźć takowy za 22 / 25 tysięcy (Owl - punkt 11 na mapie Zaton) / (Hawaiian - punkt 53 na mapie Jupiter). Ewentualnie możemy go zamówić u dostawcy - Nimble (punkt 29 na mapie Zaton), za nieco wyższą kwotę. W razie potrzeby zarabiamy na sprzedaży artefaktów Beard'owi.
FAZA 3 - drużyna
Lokalizacja docelowa: punkty 1, 35 / 34 , 22, 23 na mapie Jupiter
Werbowanie członków naszego zespołu wiąże się z drobnymi kosztami. Zaczynamy od Vano (punkt 1) któremu będziemy musieli dołożyć 5 tysięcy do jego kombinezonu. Po zapłaceniu, odstawiamy go do Zulu. Kolejnym celem jest Strider - przywódca żołnierzy z zadania 21 (Ocaleni z Monolitu). Możemy go zwerbować tylko jeśli wykonaliśmy tą misję. Znajdziemy go przed drzwiami (screen) dowódcy Wolności (punkt 35), lub Powinności (punkt 34), w zależności z którą z frakcji się przyjaźnimy. Kolega problemu z kombinezonem nie ma, więc od razu odstawiamy go do Zulu.
Kolejnym szczęśliwcem jest Sokolov - żołnierz przebywający w bunkrze naukowców (koło punktu 22). Z kombinezonem jest problem - rozmawiamy z Profesorem Ozerskim (punkt 23) i wykonujemy kolejne - 28 zadanie. Następnie zabieramy Sokolov'a do Zulu i zgarniamy osiągnięcie zwiększające szanse na przeżycie naszej drużyny (screen).
W tym momencie powinniśmy przyszykować się do drogi. Dobry karabin maszynowy (najlepiej z celownikiem optycznym i granatnikiem) i strzelba, oraz masa amunicji powinny nam wystarczyć na drogę. Możemy wykorzystać fakt, że ulepszona u mechaników SEVA oferuje 10 kilo udźwigu więcej (do tego odpowiednie artefakty w slotach i mamy około 70 kilogramów udźwigu). Zakończymy misję mówiąc Zulu, że mamy komplet (cztery osoby wchodzą, jedna [Nitro - mechanik] otwiera przejście). Droga do Prypeci została opisana w osobnym dziale poradnika.
28. Nietypowa Roślina
Zleceniodawca: Professor Ozersky
Lokalizacja startowa: punkt 23 na mapie
Lokalizacja docelowa: punkt 54 na mapie
Opis ukończenia questu:
Musimy dostać się na teren anomalii i odnaleźć dla profesora roślinę (screen). To dobry moment na przetestowanie naszego kombinezonu SEVA, szczególnie jeśli zdążyliśmy go już ulepszyć u jednego z mechaników. Po oddaniu rośliny, będziemy mogli kontynuować zadanie 27, a także powinniśmy otrzymać osiągnięcie (w ofercie Hermanna pojawia się nowy specyfik, pozwalający przetrwać emisję na otwartej przestrzeni).