Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

S.T.A.L.K.E.R.: Zew Prypeci - poradnik do gry

S.T.A.L.K.E.R.: Zew Prypeci - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Artefakty | Podstawy Stalker Zew Prypeci poradnik S.T.A.L.K.E.R.: Zew Prypeci

Ostatnia aktualizacja: 31 lipca 2019

Artefakty

Wyróżniamy w sumie 27 typów artefaktów (poniżej tabelka z przykładową, prawdopodobną lokalizacją, którą możemy odczytać na mapach ogólnych) z których 23 są "odnawialne" i możemy je znaleźć w różnego rodzaju anomaliach. Pierwsze cztery typy spotykamy natomiast wyłącznie w trakcie wykonywania zadań i na dobrą sprawę nie zabawią w naszych rękach zbyt długo.

W zdobywaniu artefaktów niezwykle istotną rolę odegra posiadany przez nas detektor. Urządzeń tych wyróżniamy w sumie cztery rodzaje. Echo - generuje sygnały świetlne i dźwiękowe, Niedźwiedź - wskazuje kierunek, Weles - dokładne położenie, Swaróg (prototyp) - położenie i okoliczne anomalie. Staramy się jak najszybciej wejść w posiadanie przynajmniej typu Weles, a lepiej - najbardziej zaawansowanego, prototypowego detektora Swaróg (patrz - zadanie 19 (Kuszący interes) sektora Zaton). Wtedy polowanie na artefakty (screen) stanie się prawdziwą przyjemnością.

Handel artefaktami jest najbardziej lukratywnym sposobem na zdobycie gotówki - Artefakty | Podstawy Stalker Zew Prypeci - S.T.A.L.K.E.R.: Zew Prypeci - poradnik do gry

Handel artefaktami jest najbardziej lukratywnym sposobem na zdobycie gotówki. Najwyższy zysk osiągniemy sprzedając je handlarzowi (punkt 2 na mapie questów) w bazie Stalkerów w Zaton. Beard po ukończeniu zadania 2 (Dziwne Zjawisko) sektora Zaton, będzie mógł zlecić nam odszukanie konkretnego rodzaju artefaktu za który zaproponuje nam wyższą niż zwykle kwotę.

Uwaga - miejsca w których możemy zebrać artefakty oznaczone zostały na mapach ogólnych punktami niebieskimi . Po każdej emisji istnieje pewna szansa, że artefakty na nowo pojawią się w tych właśnie miejscach.

IKONA

NAZWA

WŁAŚCIWOŚCI

MIEJSCE [sektor] (misja)

Przemienione Koło - Artefakty | Podstawy Stalker Zew Prypeci - S.T.A.L.K.E.R.: Zew Prypeci - poradnik do gry

Przemienione Koło

Promieniowanie +6

[Z - Zaton] (2. Dziwne Zjawisko)

Przerobiony Izolator - Artefakty | Podstawy Stalker Zew Prypeci - S.T.A.L.K.E.R.: Zew Prypeci - poradnik do gry

Przerobiony Izolator

Promieniowanie +6

[J - Jupiter] (13. Okresowe emisje psioniczne)

Serce Oazy - Artefakty | Podstawy Stalker Zew Prypeci - S.T.A.L.K.E.R.: Zew Prypeci - poradnik do gry

Serce Oazy

Regeneracja Zdrowia +2, Zaspokoj. Głodu+1, Odnawianie Energii +2, Leczenie Ran +2, Promieniowanie +4

[J] (12. Oaza)

Kompas - Artefakty | Podstawy Stalker Zew Prypeci - S.T.A.L.K.E.R.: Zew Prypeci - poradnik do gry

Kompas

Ochr. termi. +3, Ochr. chem. +3, Ochr. psion.+3, Ochr. elektr. +3, Odnawianie Energii +2, Promieniowanie +4

[Z] (20. Kompas)

Muszla - Artefakty | Podstawy Stalker Zew Prypeci - S.T.A.L.K.E.R.: Zew Prypeci - poradnik do gry

Muszla

Odnawianie Energii +4, Promieniowanie +2

4 [Z], 12 [Z], 12 [P - Prypeć]

Bateria - Artefakty | Podstawy Stalker Zew Prypeci - S.T.A.L.K.E.R.: Zew Prypeci - poradnik do gry

Bateria

Odnawianie Energii +2, Promieniowanie +1

4 [Z]

Kulebiak - Artefakty | Podstawy Stalker Zew Prypeci - S.T.A.L.K.E.R.: Zew Prypeci - poradnik do gry

Kulebiak

Regeneracja Zdrowia +4, Promieniowanie +2

[Z] (5. Udzielenie Stalkerowi pomocy); 20 [Z]

Korale Mamy - Artefakty | Podstawy Stalker Zew Prypeci - S.T.A.L.K.E.R.: Zew Prypeci - poradnik do gry

Korale Mamy

Leczenie Ran +2, Promieniowanie +1

3 [Z], 2 [J], 6 [J]

Śnieżynka - Artefakty | Podstawy Stalker Zew Prypeci - S.T.A.L.K.E.R.: Zew Prypeci - poradnik do gry

Śnieżynka

Odnawianie Energii +6, Promieniowanie +3

12 [Z], 12[P], 7 [P]

Świetlik - Artefakty | Podstawy Stalker Zew Prypeci - S.T.A.L.K.E.R.: Zew Prypeci - poradnik do gry

Świetlik

Regeneracja Zdrowia +6, Promieniowanie +3

14 [J], 10 [J]

Bąbel - Artefakty | Podstawy Stalker Zew Prypeci - S.T.A.L.K.E.R.: Zew Prypeci - poradnik do gry

Bąbel

Promieniowanie -4

18 [Z], 14 [J], 15 [J], [P] (1. Niezidentyfikowana Broń / Karabin Gaussa)

Płomień - Artefakty | Podstawy Stalker Zew Prypeci - S.T.A.L.K.E.R.: Zew Prypeci - poradnik do gry

Płomień

Leczenie Ran +6, Promieniowanie +3

6 [Z], 3 [J]

Oko - Artefakty | Podstawy Stalker Zew Prypeci - S.T.A.L.K.E.R.: Zew Prypeci - poradnik do gry

Oko

Leczenie Ran +4, Promieniowanie +2

17 [Z], 6 [Z], 3 [J], 6 [J], 9 [J]

Kula Ognista - Artefakty | Podstawy Stalker Zew Prypeci - S.T.A.L.K.E.R.: Zew Prypeci - poradnik do gry

Kula Ognista

Ochr. termi. +6, Promieniowanie +2

6 [Z], 6 [J]

Dusza - Artefakty | Podstawy Stalker Zew Prypeci - S.T.A.L.K.E.R.: Zew Prypeci - poradnik do gry

Dusza

Regeneracja Zdrowia +2, Promieniowanie +2

18 [Z], 4 [J], 14 [J]

Kamienna Krew - Artefakty | Podstawy Stalker Zew Prypeci - S.T.A.L.K.E.R.: Zew Prypeci - poradnik do gry

Kamienna Krew

Ochr. chem. +3, Promieniowanie +1

14 [J], 15 [J]

Kryształ - Artefakty | Podstawy Stalker Zew Prypeci - S.T.A.L.K.E.R.: Zew Prypeci - poradnik do gry

Kryształ

Ochr. termi. +3, Promieniowanie +1

3 [Z], 6 [Z], 17 [Z], 2 [J], 6 [J]

Złota Rybka - Artefakty | Podstawy Stalker Zew Prypeci - S.T.A.L.K.E.R.: Zew Prypeci - poradnik do gry

Złota Rybka

Max. udźwig +12kg, Promieniowanie +3

8 [P]

Grawi - Artefakty | Podstawy Stalker Zew Prypeci - S.T.A.L.K.E.R.: Zew Prypeci - poradnik do gry

Grawi

Max. udźwig +8kg, Promieniowanie +2

3 [J]

Gwiazda Wieczorna - Artefakty | Podstawy Stalker Zew Prypeci - S.T.A.L.K.E.R.: Zew Prypeci - poradnik do gry

Gwiazda Wieczorna

Max. udźwig +4kg, Promieniowanie +1

10 [Z]

Skrętak - Artefakty | Podstawy Stalker Zew Prypeci - S.T.A.L.K.E.R.: Zew Prypeci - poradnik do gry

Skrętak

Promieniowanie -3

7 [Z]

Meduza - Artefakty | Podstawy Stalker Zew Prypeci - S.T.A.L.K.E.R.: Zew Prypeci - poradnik do gry

Meduza

Promieniowanie -2

7 [Z]

Blask Księżyca - Artefakty | Podstawy Stalker Zew Prypeci - S.T.A.L.K.E.R.: Zew Prypeci - poradnik do gry

Blask Księżyca

O. PSI +6, Promieniowanie +2

4 [Z], 10 [J]

Błysk - Artefakty | Podstawy Stalker Zew Prypeci - S.T.A.L.K.E.R.: Zew Prypeci - poradnik do gry

Błysk

Ochr. elektr. +6, Promieniowanie +2

4 [Z], 12 [Z]

Świecidełko - Artefakty | Podstawy Stalker Zew Prypeci - S.T.A.L.K.E.R.: Zew Prypeci - poradnik do gry

Świecidełko

Ochr. elektr. +3, Promieniowanie +1

12 [Z], 4[Z]

Kotlet - Artefakty | Podstawy Stalker Zew Prypeci - S.T.A.L.K.E.R.: Zew Prypeci - poradnik do gry

Kotlet

Ochr. chem. +6, Promieniowanie +2

7 [Z], 18 [Z], 4 [J]

Kamienny Kwiat - Artefakty | Podstawy Stalker Zew Prypeci - S.T.A.L.K.E.R.: Zew Prypeci - poradnik do gry

Kamienny Kwiat

O. PSI +3, Promieniowanie +1

7 [Z], 3 [J]