Mapa Ogólna (cz.3) | Zaton Stalker Zew Prypeci poradnik S.T.A.L.K.E.R.: Zew Prypeci
Ostatnia aktualizacja: 31 lipca 2019
11) Most Przemienienia Pańskiego - Pełen anomalii most, związany jest z zadaniem 9 (Legowisko Pijawek). We wrakach pojazdów czekają na nas rozmaite zapasy (granaty, amunicja, medykamenty).
12) Anomalia Szrama - Wewnątrz tej nietypowej anomalii napotkamy wyładowania elektryczne i artefakt.
13) Płaskowyż Południowy - Do lokacji tej trafiamy wykonując zadanie 16 (Ogończa 3). Jaskinie w pobliżu maszyny zamieszkują humanoidalne, skaczące mutanty.
14) Stara Barka - Kryjówka Stalkera Noah. Uważamy przy wejściu, gdyż za każdym razem gdy będziemy chcieli "zapukać", Noah przywali do nas z dubeltówki. Po tym rytuale możemy spokojnie wejść do środka i rozpocząć konwersację. Odwiedzimy go przy okazji zadań 16 (Ogończa 3) i 20 (Kompas).
Zostało jeszcze 47% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...
... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium
Abonament dla Ciebie