Questy (cz.2) | Jupiter w Stalker Zew Prypeci poradnik S.T.A.L.K.E.R.: Zew Prypeci
Ostatnia aktualizacja: 31 lipca 2019
3. Przynieś Azotowi narzędzia
Zleceniodawca: Nitro
Lokalizacja startowa: punkt 6 na mapie
Lokalizacja docelowa: punkty 7, 8 na mapie Jupiter
Opis ukończenia questu:
Tym razem musimy poszukać narzędzi dla Nitro. Zaczniemy od podstawowych. Pod numerem 7 czeka na nas pociąg z elektryczną anomalią w środku. Dostajemy się na jego dach skacząc z mostu nieopodal. Na końcu ostatniego z wagonów odnajdujemy otwartą klapę, którą dostajemy się do wnętrza. Odskakując przed anomalią co kilka sekund na boki, kierujemy się do pierwszego wagonu. Po lewej stronie znajdujemy narzędzia (screen). Za nimi, po naszej lewej - mamy wyjście z pociągu.
Precyzyjne narzędzia znajdziemy w budynku pod numerem 8. Zanim jednak uda nam się do niego dotrzeć, będziemy musieli pokonać chmarę niebezpiecznych psów i poradzić sobie z bandytami (punkt czerwony na mapie). W zaznaczonym budynku, na samej górze, czeka na nas elektryczna anomalia (oraz artefakt). Musimy dotrzeć do zielonej szafy, wewnątrz której odnajdujemy narzędzia (screen).
FAZA 2 - narzędzia do kalibracji
Lokalizacja docelowa: punkt 10 na mapie Prypeć;
Ten zestaw możemy odnaleźć dopiero po dostaniu się do sektora Prypeć. Musimy dotrzeć do budynku w północnej części obszaru (punkt 10). Wewnątrz czeka na nas kłopotliwa do obejścia anomalia elektryczna z rzadkim artefaktem w środku (lub dwoma). Możemy co prawda przejść na około (przez dwie pary drzwi zabitych deskami i dziurę w ścianie), ale wtedy ciężko będzie złapać artefakt. Jeśli jednak przedzieramy się przez anomalię, powinniśmy na końcu naszej trasy przeskoczyć przez "okno" (screen) w południowo zachodniej części budynku.
Dotrzemy do schodów prowadzących na piętro. Na górze powinniśmy ruszyć w lewo i starać się dotrzeć mniej więcej do środka budynku. W dużym pomieszczeniu powinien czekać na nas psionik podszywający się pod Mistrza Yodę. Jeśli będziemy cicho, powinno udać się zdjąć go pojedynczym strzałem w głowę z Gauss'a (patrz - misja 1 sektora Prypeć). W małym pomieszczeniu dokładnie na środku budynku, odnajdujemy zestaw narzędzi (punkt zielony na mapie - screen).
4. Sprzęt Radiowy
Zleceniodawca: Nitro
Lokalizacja startowa: punkt 6 na mapie
Lokalizacja docelowa: punkt 9 na mapie
Opis ukończenia questu:
W poszukiwaniu elektroniki do radia, ruszamy do fabryki w punkcie 9. Korzystając z drabinek na tyłach (screen), dostajemy się na dach budynku i dalej - przez otwartą klapę, do jego środka. Musimy pokręcić się trochę po pomieszczeniach. Na jednym biurku (pierwsze piętro licząc od góry) znajdziemy szpulę drutu, za dziurą w podłodze prowadzącą na dolne piętro stoi półka, a na niej kolejna część. Drugie piętro od góry to artefakt i dwie serie "zielonych płytek" (biurko i metalowa półka), oraz pojemnik z kalafonią.
Trzecie piętro - kolejna szpula (stół) i odrobina elektroniki na stole przy przeciwległej ścianie (screen). Czwarte - płytki zielone na stole, w małym pokoju po prawej (za "włosami" z sufitu) pojemnik z kalafonią. Ze wszystkimi częściami radia (dostaniemy uaktualnienie zadania informujące o zebraniu kompletu), wracamy do Nitro.