Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

S.T.A.L.K.E.R.: Zew Prypeci - poradnik do gry

S.T.A.L.K.E.R.: Zew Prypeci - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Questy (cz.4) | Prypeć i Laboratorium X8 w Stalker Zew Prypeci poradnik S.T.A.L.K.E.R.: Zew Prypeci

Ostatnia aktualizacja: 31 lipca 2019

9. Zakłócenia Radiowe

Zleceniodawca: automatycznie po zadaniu 8

Lokalizacja startowa: punkt 1 na mapie

Lokalizacja docelowa: punkty 21, 22, 3 na mapie

Opis ukończenia questu:

Uwaga - po ukończeniu tego zadania przewodnik Garry zniknie aż do chwili ukończenia zadania 11 (Ewakuacja) i do tego czasu nie będziemy mogli wydostać się z Prypeci. Jeśli mamy jakieś sprawy do załatwienia w pozostałych sektorach (jak na przykład ulepszenie sprzętu, czy zakup amunicji do Gaussa), lepiej wykonać to teraz.

Udajemy się na wskazane miejsce i przeszukujemy ciało. Zabieramy ładunki wybuchowe i oglądamy scenkę przerywnikową. Ruszamy do budynku w punkcie 22. Umieszczamy ładunek na drzwiach wejściowych (screen) i odsuwamy się na bezpieczną odległość. Na piętrze, z pomieszczenia oznaczonego punktem czerwonym wyleci na nas żywa anomalia którą możemy zabić.

W punkcie białym, używamy schodów na dół - Questy (cz.4) | Prypeć i Laboratorium X8 w Stalker Zew Prypeci - S.T.A.L.K.E.R.: Zew Prypeci - poradnik do gry

W punkcie białym, używamy schodów na dół. Niebieski to kolejne schody w górę. W zaznaczonym na mini-mapie miejscu odnajdujemy źródło zakłóceń (screen) i niszczymy je roznosząc na kawałki deski na których ustrojstwo stoi. Skaczemy do powstałej dziury i otwieramy zieloną lodówkę z której dobiega pukanie. Wracamy z uratowanym żołnierzem do bazy. Musimy teraz porozmawiać z Pułkownikiem. Odnajdziemy go w miejscu gdzie wcześniej przebywał mechanik (punkt 3).

Zleceniodawca: automatycznie po zadaniu 9 - Questy (cz.4) | Prypeć i Laboratorium X8 w Stalker Zew Prypeci - S.T.A.L.K.E.R.: Zew Prypeci - poradnik do gry

10. Nieznany

Zleceniodawca: automatycznie po zadaniu 9

Lokalizacja startowa: punkt 3 na mapie

Lokalizacja docelowa: punkty 23, 16 na mapie

Opis ukończenia questu:

Interesuje nas punkt 23. Kiedy dotrzemy na miejsce, sygnał zacznie się przemieszczać, aż do miejsca (16), gdzie zniknie. Zbliżamy się do zaznaczonej lokacji i oglądamy scenkę przerywnikową (screen). Musimy teraz wrócić do bazy żołnierzy, co zakończy misję.

Zleceniodawca: automatycznie po zadaniu 10 - Questy (cz.4) | Prypeć i Laboratorium X8 w Stalker Zew Prypeci - S.T.A.L.K.E.R.: Zew Prypeci - poradnik do gry

11. Ewakuacja

Zleceniodawca: automatycznie po zadaniu 10

Lokalizacja startowa: punkt 3 na mapie

Lokalizacja docelowa: punkty 24, 25, 26 na mapie

Opis ukończenia questu:

Zaczynamy spokojnie, musimy odczekać do zakończenia emisji. Następnie oglądamy scenkę przerywnikową po której będziemy musieli porozmawiać z Pułkownikiem. Zleci nam zabranie zapasów od mechanika i medyka. Kiedy będziemy gotowi (zabieramy dużo amunicji), rozmawiamy z nim po raz wtóry. Rozpoczyna to dosyć chaotyczną ewakuację żołnierzy (screen) w trakcie której naszym zadaniem jest osłanianie, przez cały czas zaznaczonego na mini-mapie- Streloka.

Głównymi przeciwnikami w trakcie biegu będą zombie atakujący z każdej możliwej strony - Questy (cz.4) | Prypeć i Laboratorium X8 w Stalker Zew Prypeci - S.T.A.L.K.E.R.: Zew Prypeci - poradnik do gry

Głównymi przeciwnikami w trakcie biegu będą zombie atakujący z każdej możliwej strony. dopiero w punkcie 24 zostaniemy zaatakowani przez skaczące potwory i od tej pory to właśnie one będą głównymi przeciwnikami. W miejscu 25 zatrzymamy się na chwilę doświadczając drobnych omamów. Musimy pogonić medyka który został w tyle. Od tej pory naszymi przeciwnikami będą żołnierze wroga. Musimy dotrzeć do helikopterów (punkt 26 - screen), sukcesywnie eliminując po drodze naszych przeciwników, a następnie utrzymać pozycję wybijając wszystkich naokoło.

Ostatnim z wyborów które możemy podjąć jest decyzja o opuszczeniu strefy - Questy (cz.4) | Prypeć i Laboratorium X8 w Stalker Zew Prypeci - S.T.A.L.K.E.R.: Zew Prypeci - poradnik do gry

Ostatnim z wyborów które możemy podjąć jest decyzja o opuszczeniu strefy. Jeśli bowiem mamy na to ochotę, możemy pozostać w świecie gry. To co zobaczymy w końcowym filmiku jest ściśle uzależnione od wyborów jakie podejmowaliśmy w trakcie naszej przygody, a także tego kto z naszych przyjaciół przeżył aż do samego końca.