Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

S.T.A.L.K.E.R.: Zew Prypeci - poradnik do gry

S.T.A.L.K.E.R.: Zew Prypeci - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Mapa Ogólna (cz.4) | Zaton Stalker Zew Prypeci poradnik S.T.A.L.K.E.R.: Zew Prypeci

Ostatnia aktualizacja: 31 lipca 2019

17) Spalone Gospodarstwo - Kilka budynków z ognistymi anomaliami i artefaktem. Na płonących resztkach dachu jednego z nich, odnajdujemy snajperkę (punkt pomarańczowy na mapie ogólnej).

18) Bagno- Rozbity helikopter (misja 13 (Ogończa 5)) - Mapa Ogólna (cz.4) | Zaton Stalker Zew Prypeci - S.T.A.L.K.E.R.: Zew Prypeci - poradnik do gry

18) Bagno- Rozbity helikopter (misja 13 (Ogończa 5)). W bagnie artefakt i anomalie chemiczne. W krzakach na południowym zachodzie - granaty i medykamenty.

19) Izumrudnoje - Siedlisko chimery z zadania 18 (Polowanie na chimerę) - Mapa Ogólna (cz.4) | Zaton Stalker Zew Prypeci - S.T.A.L.K.E.R.: Zew Prypeci - poradnik do gry

19) Izumrudnoje - Siedlisko chimery z zadania 18 (Polowanie na chimerę). Pod fundamentami jednego z budynków - karabin, amunicja i apteczka. Pod biurkiem w budynku wysuniętym dalej na południe - żywność.

20) Anomalia Sosnodąb - Lokacja na dnie której pełno jest anomalii chemicznych z artefaktem - Mapa Ogólna (cz.4) | Zaton Stalker Zew Prypeci - S.T.A.L.K.E.R.: Zew Prypeci - poradnik do gry

20) Anomalia Sosnodąb - Lokacja na dnie której pełno jest anomalii chemicznych z artefaktem. Drugi jest na czubku drzewnej konstrukcji (przy naszej pierwszej wizycie w tym miejscu). W pobliżu szkielet z zadania 3 (Trzej Towarzysze).

21) Stacja Benzynowa - Stacja benzynowa pełna świnio-podobnych mutantów (flesh) - Mapa Ogólna (cz.4) | Zaton Stalker Zew Prypeci - S.T.A.L.K.E.R.: Zew Prypeci - poradnik do gry

21) Stacja Benzynowa - Stacja benzynowa pełna świnio-podobnych mutantów (flesh). Na dachu budynku (dostajemy się tam przechodząc po ogrodzeniu), na jednej z małych kolumn - pancerz i butelka wódki. Na północ od stacji, pod wielkim kamieniem - pistolet, amunicja i medykamenty.

22) Magazyny Podstacji - Grupa najemników z misji 7 (Zanieś jedzenie najemnikom) - Mapa Ogólna (cz.4) | Zaton Stalker Zew Prypeci - S.T.A.L.K.E.R.: Zew Prypeci - poradnik do gry

22) Magazyny Podstacji - Grupa najemników z misji 7 (Zanieś jedzenie najemnikom). Staramy się nie wszczynać walki - żołnierzy możemy nająć w jednej z późniejszych misji sektora Jupiter. Na tyłach znajdujemy narzędzia dla mechanika (misja 12 Przynieś Kardanowi narzędzia). Pod siedzeniem jeepa - apteczka i amunicja. Na drzewie na południu - amunicja (musimy ją sobie "zestrzelić").

1 - Mapa Ogólna (cz.4) | Zaton Stalker Zew Prypeci - S.T.A.L.K.E.R.: Zew Prypeci - poradnik do gry