Mechanicy | Podstawy Stalker Zew Prypeci poradnik S.T.A.L.K.E.R.: Zew Prypeci
Ostatnia aktualizacja: 31 lipca 2019
Mechanicy
W każdym z sektorów odnajdziemy osobę, która zadba o kondycję naszego wyposażenia, a także (w przypadku Zaton i Jupiter), pomoże nam we wprowadzeniu do niego stosownych usprawnień i modyfikacji. Zanim jednak grzebanie w parametrach naszego sprzętu będzie możliwe, musimy dostarczyć mechanikom narzędzia.
Pierwszym z napotkanych techników jest Cardan (punkt 4 na mapie Zaton). Oprócz narzędzi, jegomościowi musimy wręczyć dwie butelki wódki ilekroć będziemy chcieli skłonić go do bardziej skomplikowanych usprawnień. Dzięki pijaczynie naprawimy również Gauss'a i nabędziemy doń ogniwa. Cardan jako jedyny potrafi również sprawić, że w egzoszkielecie (screen) będziemy w stanie biegać, ale potrzebuje do tego narzędzi do kalibracji, więc musimy najpierw dostać się do sektora Prypeć.
Drugim z inżynierów o których warto nadmienić jest Navikov (punkt 28 na mapie Jupiter), przebywający w bunkrze naukowców. On jedyny jest wyjątkiem który nie wymaga od nas narzędzi. Niestety jest w stanie wprowadzić tylko określonego rodzaju zmiany w naszych pancerzach i hełmach, a i to dopiero po wykonaniu kilku zadań dla naukowców.
Ostatni przydatny mechanik to Nitro (punkt 6 na mapie Jupiter). Potrzebuje narzędzi do pracy i jako jedyny jest w stanie w pełni usprawnić nasz hełm taktyczny.
Osoba o której wspomnieć z czystej formalności należy, to Porucznik Kirillov (punkt 3 na mapie Prypeć). Nie usprawni on naszego sprzętu, ale za to naprawi go za darmo i co jakiś czas wyda nam zapasy amunicji i granatów.