Zarządzenie mieszkańcami | Miasto w Sid Meier's Civilization IV poradnik Sid Meier's Civilization IV
Ostatnia aktualizacja: 21 sierpnia 2019
Każdy z mieszkańców zostaje przyporządkowany do jednego z terenów w bezpośredniej bliskości miasta które tworzą krzyż 17 pól.
Każde pole wytwarza żywność która zużywają mieszkańcy, produkcję którą wykorzystujemy do budowania rozmaitych struktur i jednostek w mieście oraz dochód, który w zależności od globalnych ustawień badawczych zasila nasze badania bądź wpływa do skarbca.
Każde pole, które wytwarza poniżej 2 żywności spowalnia rozwój miasta, powodując że mieszkaniec który na nim pracuje generuje mniej pożywienia niż sam potrzebuje. W przypadku gdy dane pole nie wytwarza żywności w ogóle - mamy sytuację taką jakby dany mieszkaniec był specjalistą - tj. musi być w 100% karmiony przez owoce pracy innych mieszkańców.
Zostało jeszcze 48% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...
... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium
Abonament dla Ciebie