Miasto produkcyjne | Miasto wyspecjalizowane w Sid Meier's Civilization IV poradnik Sid Meier's Civilization IV
Ostatnia aktualizacja: 21 sierpnia 2019
Miasto produkcyjne
Kopalnie, lasy, warsztaty - to najlepsze miejsca pracy dla naszych mieszkańców. Farmy i produkujące żywność ulepszenia obsadzamy jedynie w stopniu gwarantujący nam satysfakcjonujący przyrost ludności miasta.
Budynki:
- Koszary (barracks)- będziemy w tych miastach produkować przede wszystkim oddziały wojskowe
- Kuźnia (forge) i fabryka (factory) - zwiększają zdolności produkcyjne, co oczywiste kluczowe dla nas
- Elektrownia węglowa (coal plant)/ Elektrownia nuklearna (n uclear plant ) / Elektrownia wodna (hydro plant) - wedle potrzeb i możliwości.
Pozostałe budynki tylko gdy naprawdę są nam niezbędne.
Przez pozostałą część czasu te miasta powinny koncentrować się na rozbudowie armii.