Guardians of the Galaxy: Trofeum Udław się, gryzoniu Guardians of the Galaxy poradnik, solucja
Ta strona poradnika do Guardians of the Galaxy opisuje jak odblokować trofeum Udław się gryzoniu – wygranie zakładu z Rocketem w rozdziale 1.
Ostatnia aktualizacja: 18 listopada 2021
Na tej stronie poradnika trofeowego do gry Marvel's Guardians of the Galaxy znajduje się szczegółowy opis osiągnięcia Udław się, gryzoniu (Eat It, Rodent). Trofeum to przyznawane jest za wygranie zakładu z Rocketem w pierwszym rozdziale kampanii. Podpowiadamy jak zdobyć więcej punktów od Rocketa.
O trofeum to możecie powalczyć w trakcie zaliczania rozdziału 1. W pewnym momencie na ekranie pojawi się licznik punktów i od Rocketa dowiecie się, że zhakował wizor Star-Lorda bez zapytania się o pozwolenie. Przystąpicie do zawodów i chcąc pokonać Rocketa i zdobyć osiągnięcie będziecie musieli uzbierać więcej punktów od konkurenta.
Punkty przyznawane są za niszczenie gniazd pasożytów. W lokalizowaniu ich może Wam pomagać wizor. Rocket będzie komentował każde załączenie wizora jako "oszukiwanie", ale możecie zignorować jego komentarze.
Co ciekawe Rocket również może oszukiwać z niektórymi eliminacjami gniazd. Problem ten możecie starać się ograniczać pozostając przez cały czas blisko niego i mając go w polu widzenia. Niestety w niektórych sekcjach oddzielicie się od siebie i nie można temu całkowicie zapobiec.
Najważniejsze jest to żeby po wkroczeniu do każdej nowej lokacji sprawnie odnajdywać i ostrzeliwać gniazda z dużej odległości. Najwięcej gniazd możecie odnaleźć w obszarze z centralną klatką z powyższego obrazka, do którego wkroczycie po rozwiązaniu zagadki z wysunięciem oka wielkiego posągu. Jak najszybciej rozpocznijcie tu ostrzał żeby wyprzedzić Rocketa i zniszczyć więcej gniazd od niego.
Zawody teoretycznie odbywają się do zdobycia 50 punktów, ale jest duża szansa, że nie zdołacie tyle uzbierać. Liczy się jedynie to żeby na koniec zawodów mieć więcej punktów od Rocketa - starajcie się utrzymywać nad towarzyszem kilkupunktową przewagę.
Zakład kończy się w momencie zaliczenia sceny ucieczki i dotarcia do pomieszczenia z tajemniczym potworem (powyższy obrazek). To właśnie tu gra podliczy punkty i nagrodzi Was trofeum jeśli macie więcej punktów.