Guardians of the Galaxy: Magus - jak pokonać? Guardians of the Galaxy poradnik, solucja
Ta strona poradnika do gry Guardians of the Galaxy zawiera opis końcowego starcia z Magusem. Jest to finałowy boss kampanii z rozdziału 16.
Ostatnia aktualizacja: 25 listopada 2021
Na tej stronie poradnika do gry Marvel's Guardians of the Galaxy znajduje się szczegółowy opis walki z bossem Magus - jest on końcowym przeciwnikiem, z którym zmierzycie się w rozdziale 16. Poniższa solucja informuje jak poprawnie wybierać opcje zachowania, jak eliminować pomocników Magusa i jak ostatecznie pokonać finałowego bossa gry.
- Faza 1 - pierwszy wariant zachowania i pierwsza grupa przeciwników
- Faza 2 - drugi wariant zachowania i druga grupa przeciwników
- Faza 3 - trzeci wariant zachowania i sekwencje QTE
Faza 1 - pierwszy wariant zachowania i pierwsza grupa przeciwników
Magus jest końcowym bossem w grze i konfrontacja z nim załączy się od razu po tym awansujecie do rozdziału 16.
Jest to bardzo nietypowy przeciwnik, gdyż z Magusem nie stoczycie klasycznej walki, w której musielibyście wyczerpywać stopniowo jego pasek energii. Konfrontacja ta jest kombinacją wybierania poprawnych opcji zachowania, pozbywania się zwykłych przeciwników i zaliczania scenek QTE.
W trakcie rozgrywania konfrontacji z Magusem musicie w sumie trzy razy wybrać prawidłową opcję zachowania. Jest to wymagane do pomyślnego zaliczenia finału i celem bohaterów będzie doprowadzenia do sprowokowania Magusa.
Przy pierwszym wyborze zdecydujcie się na prawą opcję dialogową - powolne oklaski (Slow Clap).
Gra nie pozwoli Wam od razu wybrać kolejnego wariantu zachowania. Najpierw czekają Was inne sceny. Pierwszą z nich jest dobiegnięcie do pola siłowego stworzonego przez Nikki. Biegnijcie po prostu bez zatrzymywania się, a zdążycie z uniknięciem śmierci zanim doleci ciśnięta przez bossa planeta.
Kolejny krok do pokonanie grupy przeciwników nasłanych przez Magusa. Są oni mało wymagający i powinniście polegać na zdolnościach obszarowych zamiast na atakach wymierzonych w pojedynczych wrogów. Podczas walk pamiętajcie o dwóch rzeczach:
- Unikaniu bombardowań Magusa - Tak jak w niektórych poprzednich walkach miejsca lądowania pocisków oznaczane są czerwonymi okręgami. Odbiegajcie lub odskakujcie od nich.
- Trzymać się z dala od krawędzi areny - Utracenie stabilnego gruntu pod nogami i spadnięcie nie oznacza natychmiastowej śmierci, ale stracicie trochę zdrowia.
Faza 2 - drugi wariant zachowania i druga grupa przeciwników
Po zakończoncej walce wznowicie przekomarzanie się z Magusem. Przy drugim wyborze zdecydujcie się na prawą opcję dialogową - dręczenie go (Badger Him).
Tak samo jak w poprzedniej fazie musicie zdążyć do schronienia przed uderzeniem planety oraz pokonać grupę słabych przeciwników. Obie te sceny nie zaskoczą Was niczym nowym.
Faza 3 - trzeci wariant zachowania i sekwencje QTE
Przed Wami ostatni trzeci wybór. Zdecydujcie się na lewą opcję dialogową - sprowokowanie Magusa (Provoke the Magus).
Na sam koniec do zaliczenia jest kilka scenek QTE mających na celu pomyślne uwięzienie Magusa w kamieniu.
Najpierw musicie kilka razy wcisnąć w odpowiednich momentach wskazany przycisk, tzn. gdy zmniejszająca się obwódka znajdzie się wewnątrz mniejszego okręgu i zmieni kolor na zielony. Przyciski do wciśnięcia to X/A, Trójkąt/Y, Kółko/B i ponownie Trójkąt/Y.
Dodatkowo musicie zacząć szybko wciskać (mashować) Trójkąt/Y żeby siłować się z Magusem.
Poprawnie wykonana sekwencja pozwoli Wam awansować do epilogu kampanii, w którym nie ma już żadnych walk.