Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Legend of Grimrock II - poradnik do gry

Legend of Grimrock II - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI
Legend of Grimrock 2 - Wormbound Dungeon
Legend of Grimrock 2 - Wormbound Dungeon
Wyjście na Cmentarz
Wejście na drugi poziom
Musisz położyć dowolne przedmioty na trzech płytach, by drzwi do drugiej strony się otworzyły. Odpowiednie płyty zostały oznaczone niebieskimi kwadratami 1-3.
Sekret - Przycisk na ścinie do sekretnego pokoju obok.
Teleport do pokoju (3.2)
Sekret - Pokój w którym jest pełno klap. Otwierają sie i zamykają cyklicznie same z siebie. Musisz jedynie poczekać aż zamknie sie klapa prowadząca do klucza (na jednej z półek), a następnie klapa do krat dalej (3.3)
Sekret - W pomieszczeniu tym możesz znaleźć potężny topór, ale gdy go podniesiesz pojawią się dookoła cię golemy oraz duchy ognia które cię zaatakują.
Kraty, by je otworzyć, weź zwój (4.2)
Zwój który otwiera kraty (4.1)
Drzwi do drugiej czesci kompleksu. By je otworzyć musisz zrobić kilka piruetów. Stojąc na moście zeskocz w lewo w dół. Teraz przejdź pod mostem w jedną i drugą stronę, by znaleźć się w tym samym miejscu. Terzy wejdź na drabinę i cofnij się nie spadając na most. Teraz krok w tył i w prawo prawo i znów zeskocz w dół. Znów wykonaj przejście tam i z powrotem przez całą długość. Wejdź po drabinie i podejdź do drzwi po czym cofnij się o jedną kratkę, a po chwili drzwi powinny się otworzyć.
Drzwi które otwierasz kluczem który leży na stole (6.2), po walce z bossem
Klucz do drzwi (6.1)
Walka z bossem, sam w sobie nei jest zbyt silny, ale ma do pomocy dtrzy ghule które są mocne. Mając kilka mikstur leczenia na normalnym poziomie trudności możesz zrobić tak ze nie ruszasz się spod drzwi, a boss sam powinien do ciebie przyjść jako pierwszy nie dając ghulom podjeść. Wtedy już tylko pij mikstury leczenia i tłucz go ile wlezie. tutaj trzeba nadmienić że jest podatny na zaklęcia elektryczności. Po zabiciu go drzwi się otworzą i możesz walczyć z ghulami na bardziej otwartym terenie.
Pokój do otworzenia złotym kluczem. W środku są buty z całkiem niezłym bonusem do protekcji.
Sekret - by go otworzyć musisz wykonać punkty (9.2), (9.3) i (9.4).
Zawiera: Tome of Water
Naciśnij przycisk by część teleportów sie dezaktywowała.
Naciśnij przycisk, by pojawił się magiczny most. Od razu nim leć, ponieważ jest tak dostosowany byś mógł na ledwości go przebiec. Naciśnij przycisk i od razu kroki do tyłu szybko. Nie trać czasu nawet na obracanie się.
Statuetka. Weź ją i połóż w (9.1)
By odblokować wejście (10.2) do jamy ghuli naciśnij przycisk. Potem zeskocz na dół strzałką do tyłu i pociągnij dźwignię. Po paru sekundach znów pociągnij za dźwignie, a drzwi 10.2 się otworzą.
By otworzyć te drzwi wykonaj podpunkt (10.1)
Dźwignia otwierająca kraty do portalu na górę.
Portal na górę
Lightning Bomb x2
Plate Guantlets
Lock Picks
Leg Plate
Pellets
Hardstone Bracelet, Blooddrop Cap x2
Tribal Spear
Po pokonaniu bossa polecą z niego:
Amulet of Nergal, Longsword x2
Crystal Shard of Healing
Meteor Greaves, Pellets
Food
Full Helmet
Frost Bomb
Crossbow
Blooddrop Cap x2 , Greater Healing Potion
Throwing Axe x2, Huntsman Cloak
Food
Shovel
Crystal Helmet
Crossbow Quarrel x2
Crystal Flower, Blooddrop cap
Crossbow Quarrel
Tattered Shirt
Full Helmet
Cannon Ball x5
Kryształ Życia
Power Gem
Powiększ mapę

Wormbound Dungeon | Cemetery | Legend of Grimrock II poradnik Legend of Grimrock II

Ostatnia aktualizacja: 20 sierpnia 2019

I – Wyjście na Cmentarz

II – Wejście na drugi poziom

20 - Element zagadki/zadania

1 – Musisz położyć dowolne przedmioty na trzech płytach, by drzwi do drugiej strony się otworzyły. Odpowiednie płyty zostały oznaczone niebieskimi kwadratami 1-3.

2 – Sekret - Przycisk na ścinie do sekretnego pokoju obok.

3.1 – Teleport do pokoju (3.2)

3.2 – Sekret - Pokój w którym jest pełno klap. Otwierają sie i zamykają cyklicznie same z siebie. Musisz jedynie poczekać aż zamknie sie klapa prowadząca do klucza (na jednej z półek), a następnie klapa do krat dalej (3.3)

3.3 – Sekret - W pomieszczeniu tym możesz znaleźć potężny topór, ale gdy go podniesiesz pojawią się dookoła cię golemy oraz duchy ognia które cię zaatakują.

4.1 – Kraty, by je otworzyć, weź zwój (4.2)

4.2 – Zwój który otwiera kraty (4.1)

5 – Drzwi do drugiej czesci kompleksu. By je otworzyć musisz zrobić kilka piruetów. Stojąc na moście zeskocz w lewo w dół. Teraz przejdź pod mostem w jedną i drugą stronę, by znaleźć się w tym samym miejscu. Terzy wejdź na drabinę i cofnij się nie spadając na most. Teraz krok w tył i w prawo prawo i znów zeskocz w dół. Znów wykonaj przejście tam i z powrotem przez całą długość. Wejdź po drabinie i podejdź do drzwi po czym cofnij się o jedną kratkę, a po chwili drzwi powinny się otworzyć.

6.1 – Drzwi które otwierasz kluczem który leży na stole (6.2), po walce z bossem

6.2 – Klucz do drzwi (6.1)

7 – Walka z bossem, sam w sobie nei jest zbyt silny, ale ma do pomocy dtrzy ghule które są mocne. Mając kilka mikstur leczenia na normalnym poziomie trudności możesz zrobić tak ze nie ruszasz się spod drzwi, a boss sam powinien do ciebie przyjść jako pierwszy nie dając ghulom podjeść. Wtedy już tylko pij mikstury leczenia i tłucz go ile wlezie. tutaj trzeba nadmienić że jest podatny na zaklęcia elektryczności. Po zabiciu go drzwi się otworzą i możesz walczyć z ghulami na bardziej otwartym terenie.

8 – Pokój do otworzenia złotym kluczem. W środku są buty z całkiem niezłym bonusem do protekcji.

9.1 – Sekret - by go otworzyć musisz wykonać punkty (9.2), (9.3) i (9.4).
Zawiera: Tome of Water

9.2 – Naciśnij przycisk by część teleportów sie dezaktywowała.

9.3 – Naciśnij przycisk, by pojawił się magiczny most. Od razu nim leć, ponieważ jest tak dostosowany byś mógł na ledwości go przebiec. Naciśnij przycisk i od razu kroki do tyłu szybko. Nie trać czasu nawet na obracanie się.

9.4 – Statuetka. Weź ją i połóż w (9.1)

10.1 – By odblokować wejście (10.2) do jamy ghuli naciśnij przycisk. Potem zeskocz na dół strzałką do tyłu i pociągnij dźwignię. Po paru sekundach znów pociągnij za dźwignie, a drzwi 10.2 się otworzą.

10.2 – By otworzyć te drzwi wykonaj podpunkt (10.1)

11.1 – Jama ghuli. W środku jest z dziesięciu przeciwników i walka z nimi na raz byłaby szaleństwem, ale jest jeden trik by zabijać je pojedyńczo. Musisz wyczuć moment w którym nie ma ich koło (11.2) i wskocz do jamy. Pociągnij za dźwignię i wejdź do teleportu który się otworzy (11.3). Od razu się cofnij w bok, a któryś ghul powinien wejść za tobą do portalu i polecieć na górę. Tam możesz go wykończyć na spokojnie, a potem po prostu zeskoczyć przed portalem, poczekać aż któryś się tobą zainteresuje cofnąć się do portalu i usunąć się z drogi. Ważne jest to byś po przejściu przez portal od razu wszedł na kratkę obok, ponieważ jeśli będziesz stał na wyjściu z portalu to ghul się nie przeniesie nawet jeśli do niego wejdzie. W ten sposób zamiast walki 1 vs 10, możesz zrobić walki jeden na jednego i wykończyć ich. Po wszystkim możesz wskoczyć do jamy i pociągnąć wszystkie dźwignie, by otworzyć przejście dalej i dostęp do power gemu. (oznaczone niebieskimi kwadratami 1-3)

11.2 – Dźwignia otwierająca kraty do portalu na górę.

11.3 – Portal na górę

[1] – Lightning Bomb x2

[2] – Plate Guantlets

[3] – Lock Picks

[4] – Leg Plate

[5] – Pellets

[6] – Hardstone Bracelet, Blooddrop Cap x2

[7] – Tribal Spear

[8] – Po pokonaniu bossa polecą z niego:
Amulet of Nergal, Longsword x2

[9] – Crystal Shard of Healing

[10] – Meteor Greaves, Pellets

[11] – Food

[12] – Full Helmet

[13] – Frost Bomb

[14] – Crossbow

[15] – Blooddrop Cap x2 , Greater Healing Potion

[16] – Throwing Axe x2, Huntsman Cloak

[17] – Food

[18] – Shovel

[19] – Crystal Helmet

[20] – Crossbow Quarrel x2

[21] – Crystal Flower, Blooddrop cap

[22] – Crossbow Quarrel

[23] – Tattered Shirt

[24] – Full Helmet

[25] – Cannon Ball x5

Legenda Legend of Grimrock 2 - Wormbound Dungeon

20 - Element zagadki/zadania

[12] - Przedmiot

Kryształ życia

Power Gem

Zakopana skrzynia

Wormbound Dungeon

Jest to pierwszy poziom podziemi cmentarza, który jest całkiem spory. Sam poziom dzieli się na dwa skrzydła. Warto najpierw zostawić drzwi przed tobą (5) w spokoju i spenetrować prawą część lokacji, bo znajdziesz tam kryształ życia oraz parę przydatnych rzeczy jak np. bardzo silny topór (3.3). Przeciwnicy jakich tu spotkasz, to ghule, szkieletowi wojownicy, łucznicy, kamienne golemy oraz skrzydlate, jednookie zmory które potrafią paraliżować i strzelać na dystans. Ze względu na paraliż najgorsi są ci ostatni przeciwnicy. Choć wydłuży to walka, staraj się za wszleka cenę unikać wszystkich ataków zmor. W pewnym momencie dojdziesz też do komnaty z bossem (7). Nie będzie to jedyne spotkanie z nim, ponieważ po pokonaniu go i tak spotkasz go niżej. Sam przeciwnik jest łatwy do pokonania ale przyzywa ghule. Nie warto walczyć z jego przybocznymi, gdyż po pokonaniu jednego z nich, zaraz pojawi się kolejny. Przejście do następnego poziomu będzie zablokowane przez jamę ghuli (11.1), w której będzie się kłębiło około dziesięciu przeciwników. Najbezpieczniej jest wywabiać je pojedynczo. Żeby to zrobić, zeskocz na dół, otwórz portal na górę i ściągaj przeciwników na wyższe kondygnacje. Trochę to potrwa, ale w ten sposób walka będziesz dużo prostsza.