Herder's Den | Keelbreach Bog | Legend of Grimrock II poradnik Legend of Grimrock II Ostatnia aktualizacja: 20 sierpnia 2019 1717 Następna Sleet Island Wprowadzenie Poprzednia Keelbreach Bog Wprowadzenie 20 - Element zagadki/zadania[1] – Timepiece [2] – Serpent Staff - potrzebny do otwarcia wrót: Pyramid of Umas [3] – Pickaxe [4] – Iron Basinet, Antivenom [5] – Pellets [6] – Skull [7] – Pellets [8] – Lock Picks [9] – pellets [10] – Mudwort, Etherweed, Recipe I – Wyjście do Keelbreach Bog 1.1 – Skrzynia - potwór. Po zabiciu upuszcza klucz do krat (1.2) oraz Battle Axe. 1.2 – Kraty do zagadki. Klucz posiada potwór (1.1) 2 – Sekret - Ukryty przycisk do pokoju obok 3 – Walka z wieloma przeciwnikami i bossem. Musisz jak najszybciej zniszczyć rośliny które są częściami ciała bossa. Warto więc zaopatrzyć się antidota. W pierwszej kolejności niszcz rośliny(części ciała) i całkowicie ignoruj mało mobilnych przeciwników, chyba że nie będziesz miał ruchu. Po zniszczeniu bossa, drzwi do części z której przyszedłeś otworzą się i będziesz mógł się cofnąć i spokojnie zabijać resztę przeciwników w korytarzu, a w razie problemów cofnąć się do kryształu życia. 4 – Klucz do teleportu. (Mapa kellbreach bog 6) 5 – Za pomocą przedmiotów ułóż trzy symbole. Po zrobieniu każdego zabierz przedmioty. cyfra wskazuje wiersz:Pierwszy symbol musi oznaczać zaklęcie "Fireball": 3 - lewo, 3 - środek, 3 - prawo, 2 prawo. - pociski lecące za kratami powinny zmienić się w lód.Drugi symbol musi oznaczać zaklęcie "Ice Shards": 1 - lewo, 1 - środek, 1 - prawo. - zmiana na elektryczność.Trzeci symbol musi oznaczać zaklęcie "Lightning Bolt": 2 - lewo, 2 - środek, 3 - środek, 3 - prawo. - Kraty zostają opuszczone.Otrzymasz wtedy Serpent Staff, przedmiot który otworzy ci przejście do Pyramid of Umas jeśli użyjesz jej umiejętności na drzwiach. Legenda Legend of Grimrock 2 - Herder's Den 20 - Element zagadki/zadania [12] - Przedmiot Kryształ życia Power Gem Zakopana skrzynia Herder's DenJest to podziemie, do którego możesz dojść z bagna Keelbreach Bog. W środku możesz spotkać wielkie, chodzące grzyby które są dosyć wytrzymałe i wypuszczają chmurę trującego dymu przed siebie, oraz mniejsze odpowiedniki które są łatwe do zabicia, ale atakują na dystans cała drużynę. Dodatkowo należy uważać na jedną skrzynię (1.1), ponieważ jest to Mimic (potwór udający skrzynię) który upuszcza klucz którym możesz otworzyć komnatę z kryształem życia który na pewno ci się tutaj przyda. Dalej jest już tylko jedna komnata (3) która jest prawdziwym wyzwaniem. Po wejściu do niej drzwi za tobą się zatrzasną i nie otworzą póki nie zniszczysz wszystkich totemów (wielkich roślin) których jest kilka w pomieszczeniu. Nie warto walczyć z przeciwnikami, bo skończy się tym że cię zastawią, a stanie w rogu to też nie rozwiązanie, bo puszczą tam chmarę trucizny i umrzesz szybciej niż je zabijesz. Warto postawić na mobilność i zniszczyć wszystkie totemy, a gdy drzwi się otworzą to wyprowadzić przeciwników do tunelu i cofać się atakując i ewentualnie skorzystać z kryształu życia. W wielkiej sali znajdziesz tez klucz do portalu oraz Power Gem. Następna Sleet Island Wprowadzenie Poprzednia Keelbreach Bog Wprowadzenie