Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Legend of Grimrock II - poradnik do gry

Legend of Grimrock II - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI
Legend of Grimrock 2 - Test Chamber
Legend of Grimrock 2 - Test Chamber
Do Twisted Passage
Do Void
Zagadka polegająca na naciśnięciu dwóch płyt (1.2) i (1.4), by otworzyć wejście do góry.
Zrzuć tutaj coś przez kraty na płytę niżej, a zniknie magiczna podłoga (1.3).
Magiczna podłoga - Zniknie gdy zrzucisz coś na płytę naciskową (1.2).
Gdy już wykonasz wcześniejsze kroki, zeskocz niżej tam gdzie była magiczna podłoga (1.3) i po pokonaniu czyhającego tam kraba połóż coś na tej płycie, a drzwi (1.5) się otworzą.
Drzwi otworzą się po wciśnięciu dwóch płyt niżej (1.2) i (1.4).
Będąc już po zagadce z portalami przed tobą pojawi się znikający most. Musisz po prostu przez niego przejść gdy się pojawi i zdążyć przejść zanim zniknie.
Ściana otwierana dźwignią 4.1
Potion of Dextirity wysoko na półce. Możesz go zdobyć podczas wykonywania zagadki (3) skacząc na nią ze znikajacego mostu.
Potion of Ressurection x2
Cannon ball x3
Venomfang Pick
Pellets
Powiększ mapę

Test Chamber | Castle Nex | Legend of Grimrock II poradnik Legend of Grimrock II

Ostatnia aktualizacja: 20 sierpnia 2019

I – Do Twisted Passage

II – Do Void

20 - Element zagadki/zadania

1.1 – Zagadka polegająca na naciśnięciu dwóch płyt (1.2) i (1.4), by otworzyć wejście do góry.

1.2 – Zrzuć tutaj coś przez kraty na płytę niżej, a zniknie magiczna podłoga (1.3).

1.3 – Magiczna podłoga - Zniknie gdy zrzucisz coś na płytę naciskową (1.2).

1.4 – Gdy już wykonasz wcześniejsze kroki, zeskocz niżej tam gdzie była magiczna podłoga (1.3) i po pokonaniu czyhającego tam kraba połóż coś na tej płycie, a drzwi (1.5) się otworzą.

1.5 – Drzwi otworzą się po wciśnięciu dwóch płyt niżej (1.2) i (1.4).

2 – Stoisz przed wieloma płytami na których unoszą się portale. Na początku musisz położyć cokolwiek na paru z nich (żółte kwadraty 1-4. Na 3 i 4 będą już bazowo położone). Wtedy wycofaj się pod przycisk i naciśnij go, a przez portale poleci pewien pocisk. Teraz szybko musisz położyć coś na innej płycie (czerwony kwadrat "1") zanim pocisk się rozpryśnie. Jeśli zrobisz to dobrze pocisk powinien zacząć zataczać koła po portalach.

Poczekaj aż będziesz miał pewność że ten w ciebie nie trafi (jeśli trafi to musisz zacząć od nowa) i przebiegnij przez płyty i stań na ostatniej (żółty "4"). Teraz znów poczekaj i zabierz przedmiot z żółtej "1" i trzymając go w ręce zrób szybko krok na "4", a następnie: prawo, prawo, prawo, tył, lewo.
Poczekaj aż pocisk trafi do dziury, a drzwi się otworzą.

Za pomocą tej zagadki możesz także odblokować wejście do sekretu, ale musisz najpierw wykonać cały krok (2), (3) i pociągnąć za dźwignię (4.1). Jeśli je wykonasz to wróć do zagadki z portalami i wykonaj cały pierwszy akapit zagadki (2), a obok ciebie powinien pojawić się most prowadzący do sekretnej komnaty (4.2)

3 – Będąc już po zagadce z portalami przed tobą pojawi się znikający most. Musisz po prostu przez niego przejść gdy się pojawi i zdążyć przejść zanim zniknie.

4.1 – Dźwignia otwierająca przejście do sekretnej komnaty (4.2).

4.2 – Ściana otwierana dźwignią 4.1

[1] – Potion of Dextirity wysoko na półce. Możesz go zdobyć podczas wykonywania zagadki (3) skacząc na nią ze znikajacego mostu.

[2] – Potion of Ressurection x2

[3] – Cannon ball x3

[4] – Venomfang Pick

[5] – Pellets

Legenda Legend of Grimrock 2 - Test Chamber

1 - Element zagadki 2

1 - Element zagadki 2

20 - Element zagadki/zadania

[12] - Przedmiot

Kryształ życia

Power Gem

Zakopana skrzynia

Test Chamber

Test Chamber jest trzecim piętrem lokacji Castle Nex. Tutaj musisz na początku otworzyć kraty które są na północnej części mapy (1.5). Jest to proste, ale trzeba wiedzieć gdzie znaleźć pierwszą płytę naciskową. Znajdź na parterze lokacji miejsce, które uniemożliwia ci przejście dalej gdyż na twojej drodze są kraty. Wtedy weź dowolny przedmiot z ekwipunku i upuść go za kratami, aby magiczna kratka niedaleko zniknęła. Wskocz wtedy niżej i postaw dowolny przedmiot na kolejnej kracie którą tam znajdziesz, by drzwi się otworzyły. Tam okaże się że czeka cię kolejna zagadka. Masz dziewięć płyt na których są portale zmieniające kierunek. Naciśnięcie płyty oznacza włączenie teleportera na niej. Musisz poustawiać przedmioty na płytach (żółte kwadraty 1-4, a po wypuszczeniu pocisku czerwona 1) w taki sposób, że gdy wypuścisz pocisk (za pomocą przycisku na ścianie) będzie on latał w kółko po portalach (właściwe ułożenie przedstawia mapa). Na koniec musisz usunąć jeden z przedmiotów (żółta 4) by uwolnić promień, a ten wleci do dziury dając ci możliwość przejścia dalej. Ważne jest, by promień nie rozbił się o ciebie i żebyś stał obok drzwi w momencie, gdy promień je otwiera.