Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Legend of Grimrock II - poradnik do gry

Legend of Grimrock II - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI
Legend of Grimrock 2 - Castle Nex
Legend of Grimrock 2 - Castle Nex
Do Forgotten River
Do Librery
Teleport z Void (otwierany z tamtego poziomu)
Teleport do Portalu II za którym jest sekret.
Portal wyjściowy z Teleportu I
Podwodny przycisk otwierający przejście (1.2) do sekretnej komnaty. Należy iść pędem, bo ściana szybko się zamyka. Przy wyjściu z drabiny warto od razu przejść na kratkę po lewej, by oszczędzić sekundę. Dodatkowo nie należny się obracać, bo to tylko wydłuża czas wędrówki.
Sekretna ściana otwierana podwodnym przyciskiem (1.1).
Prawdziwe zakończenie - Po walce z Island Masterem na Smoku na dachu weź jego Power Gem i mając cztery sztuki (jeśli zwiedziłeś wszystkie lokacje) wyjdź przed zamek (mapa: Forgotten River) i zastosuj się do opisu punktu przed wejściem (zielony kwadrat). Trafisz wtedy do ostatniej świątyni balansu. Połóż kamienie na stole a one zmienią się w esencję balansu. Teraz udaj się do lokacji The Hub, a zamknięte do tej pory drzwi będą otwarte. Tam połóż esencję na kamiennym piedestale i zacznie się walka z kolejnym bossem (Więcej w rozdziale: "Lair of Trickster"). Po pokonaniu go otrzymasz klucz do tego zakończenia.
Cursed Compass - przydatna w Twisted Passage.
Sekretna skrzynia: Potion of Ressurection, Greater Healing Potion, Potion of Strength
Cannon ball x5
Throwing Axe x2
Skull
Tome of Knowledge
Powiększ mapę

Castle Nex - wprowadzenie | Legend of Grimrock II poradnik Legend of Grimrock II

Ostatnia aktualizacja: 20 sierpnia 2019

I – Do Forgotten River

II – Do Librery

I – Teleport z Void (otwierany z tamtego poziomu)

I – Teleport do Portalu II za którym jest sekret.

II – Portal wyjściowy z Teleportu I

20 - Element zagadki/zadania

1.1 – Podwodny przycisk otwierający przejście (1.2) do sekretnej komnaty. Należy iść pędem, bo ściana szybko się zamyka. Przy wyjściu z drabiny warto od razu przejść na kratkę po lewej, by oszczędzić sekundę. Dodatkowo nie należny się obracać, bo to tylko wydłuża czas wędrówki.

1.2 – Sekretna ściana otwierana podwodnym przyciskiem (1.1).

2 – Prawdziwe zakończenie - Po walce z Island Masterem na Smoku na dachu weź jego Power Gem i mając cztery sztuki (jeśli zwiedziłeś wszystkie lokacje) wyjdź przed zamek (mapa: Forgotten River) i zastosuj się do opisu punktu przed wejściem (zielony kwadrat). Trafisz wtedy do ostatniej świątyni balansu. Połóż kamienie na stole a one zmienią się w esencję balansu. Teraz udaj się do lokacji The Hub, a zamknięte do tej pory drzwi będą otwarte. Tam połóż esencję na kamiennym piedestale i zacznie się walka z kolejnym bossem (Więcej w rozdziale: "Lair of Trickster"). Po pokonaniu go otrzymasz klucz do tego zakończenia.

[1] – Cursed Compass - przydatna w Twisted Passage.

[2] – Sekretna skrzynia: Potion of Ressurection, Greater Healing Potion, Potion of Strength

[3] – Cannon ball x5

[4] – Throwing Axe x2

[5] – Skull

[6] – Tome of Knowledge

Legenda Legend of Grimrock 2 - Castle Nex

20 - Element zagadki/zadania

[12] - Przedmiot

Kryształ życia

Power Gem

Zakopana skrzynia

Castle Next jest lokacją na wschód od Forgotten River. By w ogóle wejść do samego zamku należy najpierw odnaleźć szesnaście Power Gemów, które rozrzucone są po całej grze. Następnie wykonać z nich cztery esencje żywiołów: ognia, wiatru, wody i ziemi w odpowiednich świątyniach, które również są w różnych miejscach. Są to swego rodzaju wejściówki, które należy położyć na piedestałach przed wejściem, by drzwi się otworzyły. Gdy już wejdziesz do środka to jedyne, co tam znajdziesz to dwa sekrety oraz kompas, który będzie potrzeby do zadania na poziomie "Twisted Passage". Jeden z sekretów jest szczególnie ciężki, bo trzeba się w nim wykazać szybkością w przeskakiwaniu kratek. Po wciśnięciu przycisku pod wodą (1.1) masz tylko kilka sekund na wejście do komnaty z sekretem (1.2), więc najlepiej na początku sobie zapamiętać trasę, by nie wchodzić kilka razy w ścianę. Najważniejsze jest żebyś gdy już wychodzisz z wody to nie wchodził na kratkę prosto, a od razu w lewo, bo inaczej nie uda ci się zdążyć.