Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Legend of Grimrock II - poradnik do gry

Legend of Grimrock II - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI
Legend of Grimrock 2 - Shipwreck Beach
Legend of Grimrock 2 - Shipwreck Beach
Zamknięta skrzynia:
Thraelm Tribal Mask
Etherweed
Etherweed
Branch
Rock
Food
Torn Breeches
Bone Club
Etherweed
Etherweed
Food
Darts
Sandals
Food
Tattered Shirt
Rock
Xafi Robe
Throwing Knife x3
Food
Scroll of Fireburst
Blooddrop Cap
Falconskyre
Falconskyre
FalconSkyre
Peasant's Cap
Sling, Rock x3
Backbitter, Potion of Strengh, Pellets x10
Wejście do teleportu
Trzecie wyjście z katakumb
Wyjście z teleportu
Wejście do lasu
Wyjście z katakumb
Początek gry - Pierwszym problemem będzie wydostanie się z klatki. Podnieś gałąź z ziemi i umieść ją w ręce któregoś z towarzyszy. Następnie za pomocą przycisku ataku wyważ drzwi by je otworzyć. Od razu skieruj się na lewo pokonując żółwie przebywające na plaży.
Naciśnij przycisk obok drzwi by te się otworzyły
Do tych drzwi potrzebny jest klucz który znajdziesz przy płonącym palenisku przy jednej ze skał (3.2).
Klucz do kraty (3.1)
Dwie płyty do otworzenia krat przed tobą. Rzuć jakiś przedmiot na dalszą płytę, a sam stań na bliższej by się otworzyły
Przed sobą zobaczysz dziewięć kamiennych płyt. Musisz rzucić dowolne przedmioty tak by wciśnięte płyty ułożyły literę "X". Po prawidłowym ułożeniu kraty się podniosą, a przedmioty będziesz mógł zebrać.
Prawidłowe ułożenie wskazują niebieskie kwadraty 1-5
Skrzynia ze skarbem i z kluczem potrzebnym do otworzenia zamkniętych krat (7). By otworzyć dostęp do samej skrzyni połóż jakiś przedmiot na płycie przez kraty.
Dagger, key
Drzwi do skrzyni z rapierem który jest potrzebny do otworzenia przejścia do katakumb. By otworzyć te kraty należy mieć klucz (6).
Skrzynia z rapierem który można wkładać w ręce posągów, by te otwierały przejścia.
Rapier, Shivel, Scroll of Poison Cloud, Falconskyre
Posąg otwierający wejście do katakumb. Musisz posiadać rapier (7) i położyć mu go na rękach.
Posąg otwierający wejście do sekretu obok. Musisz posiadać rapier (7) i położyć mu go na rękach. Dostaniesz się wtedy do pomieszczenia z kluczem który pasuje do drewnianych wrót na północy
Złoty klucz do wrót ze skarbem
Drzwi do których pasuje złoty klucz
Miejsce próby do którego potrzebujesz rogu z katakumb (zdobycie rogu zostało opisane w rozdziale Shipwreck beach - Catacumb). Mając róg wejdź na kamienny krąg i użyj go, a twoim oczom pokażą się dwa roślinne potwory które musisz zabić. Ważne jest abyś zachował mobilność i po wykonaniu ciosów od razu zmieniał położenie oczekując na odnowienie się ataku. Ważne jest by przy danej konfrontacji atakowała cię tylko jedna roślina, a będzie ci łatwiej. Po pokonaniu ich weź to co zostało z przeciwników i przejdź do lokacji lasu.
Przejście do sekretnej skrzyni (11.2)
Sekret - skrzynia. Można dojść z przejścia 11
Shoes, Smoked Sea Bass
Sekret - można wejść z Hall of Dead
Po pokonaniu przeciwników podczas próby wypadnie z nich Power Gem
Kryształ życia.
Zakopana skrzynia.
Embalmer's Robe
Powiększ mapę

Shipwreck Beach w Legend of Grimrock II - wprowadzenie poradnik Legend of Grimrock II

Ostatnia aktualizacja: 20 sierpnia 2019

20 - Element zagadki/zadania

[1] – Zamknięta skrzynia:
Thraelm Tribal Mask

[2] – Etherweed

[3] – Etherweed

[4] – Branch

[5] – Rock

[6] – Food

[7] – Torn Breeches

[8] – Bone Club

[9] – Etherweed

[10] – Etherweed

[11] – Food

[12] – Darts

[13] – Sandals

[14] – Food

[15] – Tattered Shirt

[16] – Rock

[17] – Xafi Robe

[18] – Throwing Knife x3

[19] – Food

[20] – Scroll of Fireburst

[21] – Blooddrop Cap

[22] – Falconskyre

[23] – Falconskyre

[24] – FalconSkyre

[25] – Peasant's Cap

[26] – Sling, Rock x3

[27] – Backbitter, Potion of Strengh, Pellets x10

I – Wejście do teleportu

III – Trzecie wyjście z katakumb

II – Wyjście z teleportu

I – Wejście do lasu

II – Wyjście z katakumb

1 – Początek gry - Pierwszym problemem będzie wydostanie się z klatki. Podnieś gałąź z ziemi i umieść ją w ręce któregoś z towarzyszy. Następnie za pomocą przycisku ataku wyważ drzwi by je otworzyć. Od razu skieruj się na lewo pokonując żółwie przebywające na plaży.

2 – Naciśnij przycisk obok drzwi by te się otworzyły

3.1 – Do tych drzwi potrzebny jest klucz który znajdziesz przy płonącym palenisku przy jednej ze skał (3.2).

3.2 – Klucz do kraty (3.1)

4 – Dwie płyty do otworzenia krat przed tobą. Rzuć jakiś przedmiot na dalszą płytę, a sam stań na bliższej by się otworzyły

5 – Przed sobą zobaczysz dziewięć kamiennych płyt. Musisz rzucić dowolne przedmioty tak by wciśnięte płyty ułożyły literę "X". Po prawidłowym ułożeniu kraty się podniosą, a przedmioty będziesz mógł zebrać.
Prawidłowe ułożenie wskazują niebieskie kwadraty 1-5

6 – Skrzynia ze skarbem i z kluczem potrzebnym do otworzenia zamkniętych krat (7). By otworzyć dostęp do samej skrzyni połóż jakiś przedmiot na płycie przez kraty.
Dagger, key

7.1 – Drzwi do skrzyni z rapierem który jest potrzebny do otworzenia przejścia do katakumb. By otworzyć te kraty należy mieć klucz (6).

7.2 – Skrzynia z rapierem który można wkładać w ręce posągów, by te otwierały przejścia.
Rapier, Shivel, Scroll of Poison Cloud, Falconskyre

8.1 – Posąg otwierający wejście do katakumb. Musisz posiadać rapier (7) i położyć mu go na rękach.

8.2 – Posąg otwierający wejście do sekretu obok. Musisz posiadać rapier (7) i położyć mu go na rękach. Dostaniesz się wtedy do pomieszczenia z kluczem który pasuje do drewnianych wrót na północy

8.3 – Złoty klucz do wrót ze skarbem

8.4 – Drzwi do których pasuje złoty klucz

9 – Miejsce próby do którego potrzebujesz rogu z katakumb (zdobycie rogu zostało opisane w rozdziale Shipwreck beach - Catacumb). Mając róg wejdź na kamienny krąg i użyj go, a twoim oczom pokażą się dwa roślinne potwory które musisz zabić. Ważne jest abyś zachował mobilność i po wykonaniu ciosów od razu zmieniał położenie oczekując na odnowienie się ataku. Ważne jest by przy danej konfrontacji atakowała cię tylko jedna roślina, a będzie ci łatwiej. Po pokonaniu ich weź to co zostało z przeciwników i przejdź do lokacji lasu.

11.1 – Przejście do sekretnej skrzyni (11.2)

11.2 – Sekret - skrzynia. Można dojść z przejścia 11
Shoes, Smoked Sea Bass

12 – Sekret - można wejść z Hall of Dead

Legenda Legend of Grimrock 2 - Shipwreck Beach

20 - Element zagadki/zadania

[12] - Przedmiot

Kryształ życia

Power Gem

Zakopana skrzynia

Gra rzuca cię od razu na plażę pełną wraków statków, a ty sam znajdujesz się w klatce (1) z której musisz wyjść. Podnieś lagę i zniszcz zamek by się oswobodzić, oraz od razu skieruj się na lewo, a następnie w głąb wyspy. Przeciwnicy jakich spotkasz na powierzchni to żółwie oraz wodne, humanoidalne stwory które zamieszkują ten teren. Należy pamiętać żeby zbierać mięso poległych żółwi, oraz ich jaja które są na plaży ponieważ loot nie ląduje od razu w ekwipunku, a trzeba go podnieść ręcznie. By przejść do przylegającego lasu (10) musisz jednak zdobyć kamienny róg który znajduje się w niedalekich katakumbach śmierci (8.1), po czym użyć go w wyznaczonym do tego kamiennym kręgu(9). By dostać się do samych katakumb potrzebujesz rapieru (7.2) który należy wkładać do rąk posągów które na pewno rzucą się w oczy.