Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Legend of Grimrock II - poradnik do gry

Legend of Grimrock II - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI
Legend of Grimrock 2 - Lexiconary
Legend of Grimrock 2 - Lexiconary
Wejście do Archives
Round key do drzwi (1.2) poleci z pająka
Drzwi otwierane kluczem (1.1)
Sekret - przycisk w ścianie otwierający drogę do sekretnego pokoju.
Sekret - Przycisk otwierający przejście do sekretnego pokoju (3.2)
Sekretny pokój otwierany za pomocą przycisku (3.1)
By otrzymać figurkę ogra musisz postawić pasujące rzeczy w odpowiednich wnękach przed wejściem. Ustaw się tak by mieć po prawej drzwi i ustaw zaczynając od najbliższej: miecz, zwój, kamień . Nie patrz na to co pisze przy wnękach.

Mając figurkę ogra postaw ją w pasujacym miejscu (4.2)
Miejsce na figurkę ogra z pokoju (4.1)
Figurka ptaka. Do położenia we wnęce (5.3)
Miejsce na figurkę ptaka z pokoju (5.2)
Przycisk na ścianie odblokowuje pokój i przycisk do sekretu (6.2)
Sekret - przycisk odblokowujący wejście do pokoju po drugiej stronie krat (6.3).
Sekret - pokój do którego wejście jest możliwe po naciśnięciu przycisku (6.2)
Teleport do pokoju pełnego mimiców (7.2)
Pokój pełen Mimiców. Po zabiciu ich znajdź ornate key który powinien wypaść z jednego z nich, by móc wyjść z komnaty.
Sekret - przycisk otwierający przejście do pokoju obok (8.2)
Sekretny pokój
Pokój z kamieniami grawitacyjnymi. Na początek musisz położyć coś na dwóch płytach w bokach sali (9.2), (9.3), a następnie ustawić dwa kamienie po prawej stronie kładki (ułożenie pokazują niebieskie kwadraciki na mapie) i strzelić (np. z kuszy) przed siebie na trzecia płytę (9.4). Wtedy odblokuje ci się trzeci kamień i wtedy będziesz mógł ustawić sobie most z kamieni do statuetki (9.5).
Pierwsza płyta naciskowa - połóż tu dowolny przedmiot.
Druga płyta naciskowa - połóż tu dowolny przedmiot.
Trzecia płyta naciskowa - Musisz tu dorzucić.
Figurka szkieletu. Do położenia we wnęce (9.6)
Miejsce na figurkę szkieletu z pokoju (9.5)
Sekret - przycisk otwierający ścianę obok
Statuetka ślimaka, do włożenia we wnęce (11.3)
Miejsce na figurkę ślimaka z pokoju (11.2)
Food
Pellets, Shuriken
Lock Picks, Tome of Fire, Crystal Shard of Recharging
Crystal Shard of Protection
Longsword
Lightning Rod
Pellets
Morning Star (topór)
Skrzynia: Plate Gloves, Dart x3
Mirror Chestplate
Crossbow Qurrel x3
Shuriken
Shuriken x2
Food
Great Axe
Crystal Flower
Bear Pelt
Lock Picks
Fire Bomb
Kryształ życia
Power Gem
Powiększ mapę

Lexiconary | Ruins of Desaure | Legend of Grimrock II poradnik Legend of Grimrock II

Ostatnia aktualizacja: 20 sierpnia 2019

I – Wejście do Archives

20 - Element zagadki/zadania

1.1 – Round key do drzwi (1.2) poleci z pająka

1.2 – Drzwi otwierane kluczem (1.1)

2 – Sekret - przycisk w ścianie otwierający drogę do sekretnego pokoju.

3.1 – Sekret - Przycisk otwierający przejście do sekretnego pokoju (3.2)

3.2 – Sekretny pokój otwierany za pomocą przycisku (3.1)

4.1 – By otrzymać figurkę ogra musisz postawić pasujące rzeczy w odpowiednich wnękach przed wejściem. Ustaw się tak by mieć po prawej drzwi i ustaw zaczynając od najbliższej: miecz, zwój, kamień . Nie patrz na to co pisze przy wnękach.

Mając figurkę ogra postaw ją w pasujacym miejscu (4.2)

4.2 – Miejsce na figurkę ogra z pokoju (4.1)

5.1 – Masz przed sobą portal do którego możesz coś wrzucać, a po prawej stronie przycisk. Za pomocą przycisku ustawiasz drugi teleporter po drugiej stronie krat. Gdy wrzucisz coś do portalu po swojej stronie to wyleci on w drugim.
Na początku ustaw portal za pomocą przycisku tak by był bezpośrednio na płycie naciskowej, po czym upuść przedmiot do swojego portalu. Płyta powinna się nacisnąć.
Teraz stań po prawej stronie swojego portalu i obróć się do niego. Strzel do niego (np. z kuszy), a pocisk przeleci do ściany i upadnie na druga płytę. Teraz ustaw go tak by był pod przeciwległą ścianą (za pomocą przycisku) i zrób to samo po lewej stronie. Kraty powinny opaść i dać ci dojście do figurki ptaka (5.2)

5.2 – Figurka ptaka. Do położenia we wnęce (5.3)

5.3 – Miejsce na figurkę ptaka z pokoju (5.2)

6.1 – Przycisk na ścianie odblokowuje pokój i przycisk do sekretu (6.2)

6.2 – Sekret - przycisk odblokowujący wejście do pokoju po drugiej stronie krat (6.3).

6.3 – Sekret - pokój do którego wejście jest możliwe po naciśnięciu przycisku (6.2)

7.1 – Teleport do pokoju pełnego mimiców (7.2)

7.2 – Pokój pełen Mimiców. Po zabiciu ich znajdź ornate key który powinien wypaść z jednego z nich, by móc wyjść z komnaty.

8.1 – Sekret - przycisk otwierający przejście do pokoju obok (8.2)

8.2 – Sekretny pokój

9.1 – Pokój z kamieniami grawitacyjnymi. Na początek musisz położyć coś na dwóch płytach w bokach sali (9.2), (9.3), a następnie ustawić dwa kamienie po prawej stronie kładki (ułożenie pokazują niebieskie kwadraciki na mapie) i strzelić (np. z kuszy) przed siebie na trzecia płytę (9.4). Wtedy odblokuje ci się trzeci kamień i wtedy będziesz mógł ustawić sobie most z kamieni do statuetki (9.5).

9.2 – Pierwsza płyta naciskowa - połóż tu dowolny przedmiot.

9.3 – Druga płyta naciskowa - połóż tu dowolny przedmiot.

9.4 – Trzecia płyta naciskowa - Musisz tu dorzucić.

9.5 – Figurka szkieletu. Do położenia we wnęce (9.6)

9.6 – Miejsce na figurkę szkieletu z pokoju (9.5)

10 – Sekret - przycisk otwierający ścianę obok

11.1 – W tym pokoju musisz wejść na samą górę, a następnie przejść w powietrzu tam gdzie po drodze nie ma żadnych półpięter. Odpowiednie przejście do statuetki wyznaczają niebieskie kwadraciki na mapie.
Mając już statuetkę musisz wrócić inną drogą w powietrzu, bo gdy skoczysz po prostu to drzwi powrotne będą zablokowane. Tylko ponowne przejście w powietrzu w drugą stronę je odblokuje.
W drugą stronę przejście wygląda tak:
Musisz ustawić się koło tabliczki i krok w prawo(jeszcze na gzymsie) i prosto, prosto, lewo, prosto, prosto, prawo, prawo, tył, prawo, prawo, prosto, prosto, lewo, prosto

11.2 – Statuetka ślimaka, do włożenia we wnęce (11.3)

11.3 – Miejsce na figurkę ślimaka z pokoju (11.2)

[1] – Food

[2] – Pellets, Shuriken

[3] – Lock Picks, Tome of Fire, Crystal Shard of Recharging

[4] – Crystal Shard of Protection

[5] – Longsword

[6] – Lightning Rod

[7] – Pellets

[8] – Morning Star (topór)

[9] – Skrzynia: Plate Gloves, Dart x3

[10] – Mirror Chestplate

[11] – Crossbow Qurrel x3

[12] – Shuriken

[13] – Shuriken x2

[14] – Food

[15] – Great Axe

[16] – Crystal Flower

[17] – Bear Pelt

[18] – Lock Picks

[19] – Fire Bomb

Legenda Legend of Grimrock 2 - Lexiconary

20 - Element zagadki/zadania

[12] - Przedmiot

Kryształ życia

Power Gem

Zakopana skrzynia

Lexiconary

Lexiconary to najniższy poziom podziemi z Ruins of Desaure. Całość obszaru sprowadza się do dokładnego przeczesywania go i znalezienia czterech figurek, które otworzą dostęp do Power gemu. Figurki to: Ogra (4.1), Szkieletu (9.5), Ślimaka (11.2), Ptaka (5.2). Po drodze możesz trafić przez przypadek do pokoju pełnego mimiców, które od razu się na ciebie rzucą. Po pokonaniu ich, na ziemi będzie leżał klucz, który pozwoli ci wyjść z tego pomieszczenia. Mimo wszystko najcięższą zagadką na pewno okaże się ta, która pozwala na otrzymanie statuetki ślimaka(11.2). Musisz chodzić odpowiednimi ścieżkami w powietrzu, a pod twoimi nogami będzie się pojawiał magiczny most. Każdy zły krok, skończy się upadkiem. W jedną stronę została poprowadzona linia na mapie pokazująca jak iść.