Keelbreach Bog - wprowadzenie | Legend of Grimrock II poradnik Legend of Grimrock II
Ostatnia aktualizacja: 20 sierpnia 2019
I – Zejście do Herder's Den
I – Do Forgotten River
20 - Element zagadki/zadania
[1] – Pellets
[2] – Antivenom, Round Shield
[3] – Shaman's Cloak
[4] – Venom Edge
[5] – Lock Picks
[6] – Shoes, Poison bomb x2, Broadhead Arrow
[7] – Lock Picks
[8] – Leather Boots
[10] – Pellets
Zakopana skrzynia
#1 – Zakopana skrzynia:
Crystal shard of Recharging, Food, Thraelm Tribal Buckler
#2 – Zakopana skrzynia:
Crystal shard of Recharging
20 - Element zagadki/zadania
1.1 – Krata prowadząca na bagno. By ją otworzyć rzuć kamieniem lub nożem będąc przed tunelem (1.2)
1.2 – Będąc w tym miejscu rzuć czymś miotanym (np. nożem do rzucania, kamieniem, z kuszy lub z łuku) przez tunel, by otworzyć kraty (1.1). Musisz jednak poczekać aż przestawiający się portal będzie najbliżej ciebie, aby pocisk leciał za teleportem, a wtedy upadnie na płytę.
2 – Świątynia ziemi - skompletuj cztery power gemy, by zmienić je w esencje ziemi.
3 – Wszystkie dźwignie muszą być skierowane w dół, aby otworzyć kraty do Power Gem. Kolejność pociągnięcia dźwigni w dół wskazują niebieskie punkty 1-6
4.1 – Sekret - by otworzyć kraty stań do nich plecami i podejdź do brzegu rzek (4.2) i, a następnie upuść coś do wody.
Skrzynia zawiera: Crossbow Quarell x4, Lightning bomb x3,
4.2 – Stań przy północnej krawędzi i upuść przedmiot do wody by opuścić kraty.
5.1 – Teleport do (5.2)
5.2 – Teleport do (5.1)
6 – Teleport do The Hub - potrzeba klucza (mapa Herder's Den 4)
7.1 – Sekret - żeby wejść trzeba skorzystać z portalu (7.2)
7.2 – portal do sekretu. By go uruchomić dorzuć przedmiotem na klapę z miejsca (7.3)
7.3 – Miejsce z którego możesz dorzucić przedmiotem na płytę naciskową, by odblokować wejście do sekretu (7.1)
Legenda Legend of Grimrock 2 - Keelbreach Bog
20 - Element zagadki/zadania
[12] - Przedmiot
Kryształ życia
Power Gem
Zakopana skrzynia
Keelbrach Bog to bagna położone na południe od lokacji Forgotten River. Możesz tam spotkać dwa typy przeciwników: wielkie komary, które atakują bardzo szybko, ale łatwo je zabić zaklęciami ognia, oraz wielkie żaby, które są bardzo wytrzymałe, potrafią skakać przez drużynę i zjadać twoją broń. Ci drudzy mogą na początku zajść za skórę i należy pamiętać żeby by walczyć z maksymalnie jednym na raz oraz podnosić całą broń po pokonaniu przeciwnika. W lokacji znajduje się także świątynia ziemi (2) gdzie będziesz mógł zmienić cztery power gemy na esencję ziemi, oraz jedne podziemia w których czeka cię pierwsze spotkanie z mimikiem. Znajdziesz tam też wyzwanie w formie walki z bossem. Na tej lokacji trzeba pamiętać że jest podzielona na dwa obszary które są oddzielone wodą, a dodatkowo na jedną z "wysepek" można dostać się tylko za pomocą teleportu (5.1).