Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Legend of Grimrock II - poradnik do gry

Legend of Grimrock II - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI
Legend of Grimrock 2 - Hamlet of Stormbreach
Legend of Grimrock 2 - Hamlet of Stormbreach
Zejście do Sewers
Do Crystal Mines
Zakopana skrzynia: Crystal Shard of Protection, Jeweled Scepter of Ruling
Sekret - Zagadka polega na wciśnięciu odpowiedniej sekwencji trzech klawiszy. Za każdym razem gdy wciśniesz dobry przycisk usłyszysz charakterystyczny dźwięk. Jeśli go nie usłyszysz to zaczynasz od początku.
Prawidłowa sekwencja: prawy, lewy, przód,przód,prawo, lewo, lewo. Po tej kombinacji sekret naprzeciwko powinien się otworzyć.
Zagadka polegająca na pociągnięciu trzech dźwigni (niebieskie kwadraty 1-3 na mapie) by otworzyć przejście do Power Gemu (2.2). Wszystko utrudniają pojawiające się kolce, między którymi musisz manewrować stając na niektórych bezpiecznych płytach.
Przejście do Power Gemu. Otwierane trzema dźwigniami.
Świątynia powietrza. Przynieś tutaj cztery power gemy, by zmieniły się w esencję powietrza.
Zamek na Gold Key. Otwiera pomieszczenie (4.2).
Pomieszczenie otwierane złotym kluczem w kratce (4.1).
Sekret - Przycisk na zewnętrznej stronie ściany otwierający pomieszczenie (5.2).
Sekretne pomieszczenie otwierane przyciskiem (5.1). W środku jest też ogr.
Teleport do The Hub. Klucz znajdziesz obok kryształu życia na tej lokacji (6.2).
Klucz teleportacyjny do The Hub. Użyj w zamku (6.1).
Skrzynia: Młot Maul.
Zagadka: Musisz następować na kolejne płyty z coraz większymi odstępami czasowymi:
Wejdź na pierwszą płytę i policz do pięciu, wejdź na drugą płytę i policz do sześciu, wejdź na trzecią płytę i policz do siedmiu po czym wejdź na ostatnia płytę, a kraty powinny się otworzyć.
Skrzynia: Tome of Energy, Notka (wskazówka do puzzli w Archives)
Pellets
Food
Food
Healing Potion
Food
Blooddrop Cap
Gold Key, Broadhead arrow x3
Throwing Axe x2
Pellets
Orb of Wisdom
Rogue Boots
Greater Energy Potion
Greater healing Potion
Spirit Mirror Pendant
Potion of Ressurection
Food
Tome of Knowledge
Blooddrop cap
Blooddrop cap
Zejście do Sewers
Zejście do Sewers
Power Gem
Kryształ życia
Powiększ mapę

Hamlet of Stormbreach - wprowadzenie | Legend of Grimrock II poradnik Legend of Grimrock II

Ostatnia aktualizacja: 20 sierpnia 2019

I – Zejście do Sewers

I – Do Crystal Mines

Zakopana skrzynia

Zakopana skrzynia: Crystal Shard of Protection, Jeweled Scepter of Ruling

20 - Element zagadki/zadania

1 – Sekret - Zagadka polega na wciśnięciu odpowiedniej sekwencji trzech klawiszy. Za każdym razem gdy wciśniesz dobry przycisk usłyszysz charakterystyczny dźwięk. Jeśli go nie usłyszysz to zaczynasz od początku.
Prawidłowa sekwencja: prawy, lewy, przód,przód,prawo, lewo, lewo. Po tej kombinacji sekret naprzeciwko powinien się otworzyć.

2.1 – Zagadka polegająca na pociągnięciu trzech dźwigni (niebieskie kwadraty 1-3 na mapie) by otworzyć przejście do Power Gemu (2.2). Wszystko utrudniają pojawiające się kolce, między którymi musisz manewrować stając na niektórych bezpiecznych płytach.

2.2 – Przejście do Power Gemu. Otwierane trzema dźwigniami.

3 – Świątynia powietrza. Przynieś tutaj cztery power gemy, by zmieniły się w esencję powietrza.

4.1 – Zamek na Gold Key. Otwiera pomieszczenie (4.2).

4.2 – Pomieszczenie otwierane złotym kluczem w kratce (4.1).

5.1 – Sekret - Przycisk na zewnętrznej stronie ściany otwierający pomieszczenie (5.2).

5.2 – Sekretne pomieszczenie otwierane przyciskiem (5.1). W środku jest też ogr.

6.1 – Teleport do The Hub. Klucz znajdziesz obok kryształu życia na tej lokacji (6.2).

6.2 – Klucz teleportacyjny do The Hub. Użyj w zamku (6.1).

7.1 – Zagadka prowadząca do skrzyni z młotem. Musisz pociągnąć wszystkie cztery dźwignie (niebieskie kwadraty 1-4) nie spadając. Klapy podnoszą się i opadają w zależności na którą staniesz.
Sekwencja kroków, od początku do skrzyni:
prosto, prosto, lewo - dźwignia, tył, prawo, prosto, lewo, prosto - dźwignia, prosto, prawo - klucz (do skrótu na mapie: Sewers), prawo, prawo, tył, prawo - dźwignia, prosto, lewo, tył, prawo, prosto, lewo, tył, tył, tył, lewo, lewo, prosto, prawo, prawo, tył, prawo, prosto - dźwignia, lewo, lewo, prosto, prawo, prosto. Po takiej sekwencji powinieneś znaleźć się przy skrzyni (7.2).
Powrót najłatwiej jest wykonać wskakując do dziury i lecząc się przy najbliższym krysztale.

7.2 – Skrzynia: Młot Maul.

8 – Zagadka: Musisz następować na kolejne płyty z coraz większymi odstępami czasowymi:
Wejdź na pierwszą płytę i policz do pięciu, wejdź na drugą płytę i policz do sześciu, wejdź na trzecią płytę i policz do siedmiu po czym wejdź na ostatnia płytę, a kraty powinny się otworzyć.

[1] – Skrzynia: Tome of Energy, Notka (wskazówka do puzzli w Archives)

[2] – Pellets

[3] – Food

[4] – Food

[5] – Healing Potion

[6] – Food

[7] – Blooddrop Cap

[8] – Gold Key, Broadhead arrow x3

[9] – Throwing Axe x2

[10] – Pellets

[11] – Orb of Wisdom

[12] – Rogue Boots

[13] – Greater Energy Potion

[14] – Greater healing Potion

[15] – Spirit Mirror Pendant

[16] – Potion of Ressurection

[17] – Food

[18] – Tome of Knowledge

[19] – Blooddrop cap

[20] – Blooddrop cap

Legenda Legend of Grimrock 2 - Hamlet of Stormbreach

20 - Element zagadki/zadania

[12] - Przedmiot

Kryształ życia

Power Gem

Zakopana skrzynia

Hamlet of Stormbreach to lokacja położona nad obszarem Sewers. Sama lokacja jest dość przyjemna w eksploracji, gdyż nie licząc nowych przeciwników (ogrów), można na niej znaleźć żółwie oraz wargów, którzy po zabiciu dają jedzenie. Mimo wszystko należy uważać na te wielkie bestie, gdyż ich ataki są bardzo mocne oraz posiadają umiejętność szarżowania, która może sponiewierać nawet mocno oddaloną drużynę. Na tej lokacji można znaleźć świątynię powietrza (3), do której dostęp uzyskujesz wychodząc jednym z wyjść ze ścieków. Dodatkowo znajduje się tutaj też wejście do Crystal Mines (8), ale żeby do nich się dostać należy wykonać zagadkę polegającą na powolnym przechodzeniu przez płyty. Najbardziej irytującą może też okazać się zagadka (7.1), w której musisz pociągnąć wszystkie cztery dźwignie, by dojść do skrzyni. Sekwencja:<br>Prosto, prosto, lewo - dźwignia, tył, prawo, prosto, lewo, prosto - dźwignia, prosto, prawo - klucz (do skrótu na mapie: Sewers), prawo, prawo, tył, prawo - dźwignia, prosto, lewo, tył, prawo, prosto, lewo, tył, tył, tył, lewo, lewo, prosto, prawo, prawo, tył, prawo, prosto - dźwignia, lewo, lewo, prosto, prawo, prosto. Po takiej sekwencji powinieneś znaleźć się przy skrzyni. W lokacji jest też do zebrania Power Gem, po wykonaniu zagadki z kolcami i dźwigniami (2.1).